فقط خدا

فقط خدا

خدایا به امید خودت نه بندگان بی خودت...
فقط خدا

فقط خدا

خدایا به امید خودت نه بندگان بی خودت...

من +...

سلآم :)

امروز دقیقاً جمعه‍...اس ، ساعت دقیقاً گذشته‍... از ۱۱ :)

و من هنوز حس پنجشنبه‍... توی وجودمه‍... فردا امتحان دارم ولی من بیخیال تر از اونم که باید باشم :|

دلم تموم شدن همه‍...ی امتحانات رو از ته‍...دل میخواد بی نهایت با ذوق :)

گاهی هدیه‍...گرفتن آدم رو دو چندان پر انرژی میکنه‍...حتی اگه‍...خیلی کوچیک باشه ولی خیلی ذوق کردنیه از همه جانبه‍... این حس اینروزا دلم میخواد یه‍...لباس خوشگل بپوشم و با یه کیف دستی یه سفر یک روزه رو به سمت شهر شیراز داشته‍...باشم خودمم نمیدونم دلیل این فکرم چیه‍....فقط دلم یه جرعه‍....آرامش میخواد از نوع طبیعیش نه‍...مصنوعی ،کاش بعد از ماه مبارک ،سفری جالب و هیجان انگیز داشته‍...باشیم:)

که‍...بعید میبینم ، اونم حتی به دور دستهآ :|

میان تایپم صبر آمد ،نمیدونم چه شود ،باید صبر کنم :|

خوندن درس اونم از نوع هیچیش خیلی جذابه‍...مگه نه‍...؟!

:)

یه‍...لبخند گاهی خیلی تاثیرگذاره‍... :)

اینکه‍... یه خاله داشته باشی اونم دور از شهر خودت تحصیل کنه‍...موقع برگشتش هیچ وقت تو از یادش نره‍...حتی اگه شده یه چیز بگیره‍... میگیره :-)

سری قبل عیدی های من از جانب خاله‍... رو دیدن :)

این سری یه‍... مانتو خوشگل واسم گرفته‍...  بود و خیلی جذاب  و جانب خاله‍...کوچیکه هم یه جین لی هدیه‍...گرفتم از خاله‍ که بهتره بگم مامانم هست نه‍...خالم یه ساپورت خوشمل تابستونی هدیه‍...گرفتم با یه گیره خوشگل :)

داشتن چنین خاله‍... های واقعاً لذت داره نه بخاطر هدیه دادنشون بلکه بخاطر خوب بودنشون نسبت به من حتی یه ذره بدی من ازشون ندیدم :)

ولی در عوض خانواده پدری چیزی به عنوان هدیه تا حالا ازشون نگرفتم :|

و به ظاهر اینقدر خودشونو به خوب بودن میزنن که خودم به شک میفتم از بودنم :|

من نیازی به هدیه‍...دادن کسی ندارم ولی اینکه میبینم یه کسایی به فکرمن حتی نه‍...اونقدرا که خودمم نیستم این خودش یه خوشحالی خوبی رو به همراه‍... داره :+

واقعاً خوشحالم بخاطر داشته‍...هام ،امیدوارم دیگران بخاطر زندگی من حسرت نخورن مخصوصاً یتیمان :|

این حرفم برای دنیای واقعی ما آدما بود نه مجازی :|

واسه‍...ی امتحانات باقی مونده دعام کنید واقعا نیاز دارم بهتون ،ممنونم :)

راستی شاید عکس هدیه‍... هامو گذاشتم :)

نظرات 6 + ارسال نظر
یاس ارغوان_مجتبی شنبه 25 اردیبهشت 1395 ساعت 23:16 http://yasarghavan.blogsky.com/

سلام امروز دقیقا شنبس
دیشب نبودم..باغ جنت بودیم..وقتی رفتیم من و پسر داییم رفتیم بگردیم بعد پیداشون میکنیم.یکم گشتیم.زنگ زدیم ببینیم کجا هستن.گفتن بیاین سمت سرویس بهداشتی.ما هم گوشیمون خاموش شد..از 8.5 تا 11 چهار بار کل باغ گشتیم..غیب شده بودن..پیدا نشدن.اونام دنبال ما..بعد ب زور گوشیم روشن شد..فقط گفتیم رفتیم پیش ماشین..خخخخخ
چه گردش جالبی بود..

تموم میشه.خیالت راحت..
بیا شیراز قدمت روی چشم....
هدیه خوبه...پنجاه تومن ..پانصد ریال
ان شاالله سفری خوش میری..
جذابم جذابتره..

خاله ی خوب خوبه..
چ هدیه های خشکلی..

پرستش
دعا که شک نکن میکنیم
خدا بهمراهت
خدافس

واقعاً وقتی اولین بار خوندمش ی ساعت خندیدم :)
تموم شدنی نیست انگار :|
مگه‍.... میام خودممم نمیدونم:|
آها
انشاالله ،کاش خیلی جذاب باشه‍...
عالیه‍.... خالم :)
بعله‍...
واقعاً محتاجم به دعاتون :|
ممنونم همچنین:)
خدافس:)

بانوووو شنبه 25 اردیبهشت 1395 ساعت 15:15 http://kajeshisheei.blogsky.com

چقدرررر خالت خوبه.
کلا تو این حال و اوضاعم کادو گرفتن رو خیلی دوست دارم.

واقعاً خوبه‍... هرچی بگم کمه‍...
عالیه‍... کادو گرفتنای اینجوری :)

بانوووو شنبه 25 اردیبهشت 1395 ساعت 15:12 http://kajeshisheei.blogsky.com

وای منم همینطور.انقدر دلم یه ارامش حداقل چند روزه میخواد.کنکورم که بعد از ماه رمضونه.تو تابستونم که خواهرم عمل داره.نمیدونم فکر کنم اصلا وقت مسافرت نشه

واقعاً دلم یه سفر خوب میخواد ،نیاز دارم بهش بد جور :|
انشااالله باهم میریم:)

بانوووو شنبه 25 اردیبهشت 1395 ساعت 15:00 http://kajeshisheei.blogsky.com

سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
ابجی گل خودم،خوبی عزیزم؟؟؟؟
دلم برات تنگ شده بود

سلاااام خانم خوشگل:)
مرسی عزیزم خداروشکر :)
منمممممم هرچقدر بگم کمه‍...

بهامین جمعه 24 اردیبهشت 1395 ساعت 11:55 http://notbookman.blogsky.com

سلام عزیزم
ان شالله امتحانت علی بدی عزیزم
منتظر عکس ها هستم

سلام خاله‍....جونم
امیدوارم
چشم

ریحانه جمعه 24 اردیبهشت 1395 ساعت 11:54 http://khoda-ba-mane.blogsky.com/

سلام دوست خوبم
خیلی مچکرم از حضورت :)
برای اینکه بهم سر زدی
و بهم با پستی که دعوت کردی برای خودنش امیدواری دادی
برای خاله عزیزت قلبا خوشحالم و امیدوارم نی نی کوچولوی خوشگلش صحیح وسلامت دنیا بیاد و توی آغوش مامان مهربونش جا بگیره
.
راستی امیدوارم امتحان فرداتو با موفقیت پشت سر بذاری

سلام عزیزم
عزیزمی من کاری نکردم وظیفه‍...بود خانمی
ممنونم از این دعای قشنگت گلم:)
مرسی انشاالله:)
امیدوارم خداوند بزرگ و پیامبران و امامان جواب مشکلات و سختی های شما رو هم بدهند

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد