فقط خدا

فقط خدا

خدایا به امید خودت نه بندگان بی خودت...
فقط خدا

فقط خدا

خدایا به امید خودت نه بندگان بی خودت...

روز پاسدار و جانباز یعنی پدرم ❤❤

با سلام :)

به‍... پدر عزیزو بزرگوارم که این روزا متعلق به اوست

پدر عزیزم روز پاسدار و روز جانباز رو بهت تبریک میگم ممنونم از اینکه پدرم هستی 

واقعاً پاسداری شماها بوده که ماها الان روی این کره‍...ی خاکی میتونیم با آرامش خاطر زندگی کنیم 

پدر عزیزم من خوشحالم از بودنت هر چند من هم برگرفته‍...ای از خلق و خوی تو هستم ولی این خلق و خوی تو اثرات جنگ و اون روزای سخت الان داره‍... جواب میده ،بازم اشکالی نداره‍... ما تورا بخاطر خوبیهایت دوست داریم نه بخاطر بدهایت ،پس باید بدونی چقدر خوبی داری که بدی هات به پاش نمیرسه‍...

بی نظیر باش چون بی نظیر خلق شده‍...ای

±البته‍... این روز رو به همه‍...ی پدران پاسدار و جانباز تبریک میگم ،این روزها متعلق به‍... همه ی اونهاست

نظرات 4 + ارسال نظر
مه دخت پنج‌شنبه 23 اردیبهشت 1395 ساعت 16:22

پرستش من لینکت میکنم
دوس داشتی توام منو لینک کن

مرسی گلم توهم لینکی
اووماچ:)

امیر چهارشنبه 22 اردیبهشت 1395 ساعت 23:57 http://ma-3nafar.blogsky.com/

سلام آبجی.به به منم تبریک میگم این اعیاد و بهت.به پدر گرامیتونم تبریک میگم.ان شاالله تو امتحاناتت موفق باشی.

سلام داداش امیر خوبی ؟!
ممنونم :)
ممنونم داداش گلم

مهدیه چهارشنبه 22 اردیبهشت 1395 ساعت 14:37

سلام اجی خودم....روز پاسدار وجانباز رو به پدر نازنیت تبریک میگم اجی جونم .

سلام گلم خوفی جیگرم :)
مرسیی گلکممممم:)

یاس چهارشنبه 22 اردیبهشت 1395 ساعت 12:53 http://mehranosh-gh.blogsky.com

سلام و عرض ادب دارم به حضورتون.
ممنونم از اینکه به وبم اومدید.
این اعیاد فرخنده رو به شما و همینطور روز پاسدار و جانباز رو به پدر بزرگوارتون تبریک میگم.
من بوشهری نیستم. میتونم بپرسم چی باعث شده که این سوالو بپرسید؟

سلام گلم:)
خواهش عزیزم
مرسی گلم :)
خودمم نمیدونم والا یهویی فک کردم اونجایی هستی!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد