فقط خدا

فقط خدا

خدایا به امید خودت نه بندگان بی خودت...
فقط خدا

فقط خدا

خدایا به امید خودت نه بندگان بی خودت...

اتفاقات خوب ±حال بد =بمب انرژی:)

سلام :)

حالم بده از لحاظ جسمی ولی روحی با کلی خوشحالی و یه چاشنی کوچولوی ناراحتی:|

که اونم نخوندن کتابی که کلش فردا امتحانه‍....

امروز خیلی عالی بود فقط بدیش همین امتحان بود فقط میتونم بگم دعا کنید واسم :|

من از خودم بکل فردا نا امیدم :|

خدایا فرجی کن در حق من:×_×

کلی خبر خوب و دسته اول هست که باید ثبت بشه‍...

که با حال الانم جور در نمیاد ، باشه فردا بعد از امتحانم :|

این پست ادامه‍.... دارد 

التماس دعا❤

بعداً نوشت :

سلام الان نزدیک به یک ساعت بعد از امتحانم هست :|

دقیقاً۱۰:۳۰ :|

امتحانم از نظر خودم خوب نبود ولی با خوندن یه بار من این غنیمت بود:|

±خبر خوشم فقط میتونه‍....این باشه‍....که با شنیدنش همه خوشحال میشن اولیش خودم بودم که از صمیم قلب شادی رو دیروز احساس کردم  

واقعاً نمیدونم چی بگم خودمم موندم توش چجوری بگم :)

هیچ چیزی کل شهر مارو منفجر نمیکرد جز اینکه خاله‍...ی عزیز تر از جونم بعد ۲۵ سال الان حامله شده‍...  

هرچند من کوچیکه‍... همه بودم ولی الان مادربزرگم قرار نوه ی دیگه هم ببینه و اون میشه نور چشم همه‍... ولی بازم من خوشحالم که خالم و شوهر خالم خوشحالند از این اتفاق قشنگ که‍... همه با امدن این نی نی دیشب دلشون پر بود از خوشحالی من دلم فقط یه اهنگ شاد با یه دست رقص میخواست امّا امان از امتحانه‍... مزخرف امروز

خدایا خودت خالم رو نگه‍داری کن در سایه الطاف الهیتت و این نه‍...ماه رو واسش لحظه ای گذرا بگذار تا از این تنهایی ها خسته‍.... نشه و دلش نگیره‍...

امام علی ،امام حسین ،حضر ابوالفضل ،دوازده امام ،چهارده معصوم ممنونم ازتون خداروشکر که زیر منت شما قرار گرفتم

و خوردن همچین صبحونه‍...ای بعد از امتحان آدم رو به حال میاره‍...هرچند خیلی ساده اس و این کیفش توی ساده بودنشه‍...


±و حین خوردن چنین صبحونه‍.... دپشی باشی که مادربزرگت از راه برسه بهت صبحونه‍...پول بده‍...هرچند کم باشه‍....ولی هرچی از دست بزرگترا بگیری خودش بیشتر از اون چیزی که هست ارزش داره‍...ارزشِش رو کسی نمیتونه تعیین کنه‍... آخه بیش از اندازه زیادهِ،با کلی تشکر جواب میدی و هعی میگی نه مرسی و آخرش میشه‍...مال خودت 


±ودر آخر دعا میکنم عاقبت همه ما آدما ختم و بخیر بشه ،و کسایی از ماها که در جهل نادانی بسیار قرار گرفتیم به راه راست هدایت بشیم و بفهمیم و درک کنیم کارامون و راهمون اشتباه‍ِ...

خدانگهدار همتون:)

نظرات 5 + ارسال نظر
امیر پنج‌شنبه 23 اردیبهشت 1395 ساعت 00:01 http://ma-3nafar.blogsky.com/

امتحانات ترم؟!!چقد زود شروع شدن!!!!!
مبارک باشه. واقعا خوشحال کنندست بعد این همه وقت آدم به آرزوش برسه.

آره‍...
آره واقعاً

مهدیه چهارشنبه 22 اردیبهشت 1395 ساعت 17:35

امتحاناتون استانی اجی

آره‍... مزخرفن همشون :|

مهدیه چهارشنبه 22 اردیبهشت 1395 ساعت 14:48

وایییییی مبارک اش باشه خیلیییییی خوش حال شدم اجی ....بعد از امتحان یه صبحونه میچسپه نوش جونت اجی...

مرسی گلم بخدا من اون موقع اصلا همینجوری الکی الکی شاد بودمو میخندیدم
وای مهدیه امتحانمون مزخرفن
آره‍...عالیه‍...اس

yas arghavan چهارشنبه 22 اردیبهشت 1395 ساعت 12:32

پرستش خانم
واقعا خوشحالم کردی
بال در آوردم
دیونه ای پولو دادتت کیف کن
دوره ما ی پنجاه تومنی میدادن
دعای خشکلتو

سلام:)
خوشحالم شمام خوشحال شدی واقعاً خوشحالی داره‍...
چشم ،ولی خواستم یکم ناز کنم
پنجاه هزارتومن؟
مرسی

مه دخت چهارشنبه 22 اردیبهشت 1395 ساعت 11:55

سلام/ ممنون /تو خوبی خانـــــــــــوم؟
چه عجب!! از این طرفا؟؟
من هر چند وقت یکبار میومدم وبلاگت ، و خاموش میخوندمت
_______
بعدا میام پستت رو میخونم

سلام:)
خواهش گلم:)
اگه‍... شما خوب باشی چرا که‍... نه؟!
دیگه‍... گفتم که‍...
واقعاً
ای بدجنس موش بخورتت
هروقت ماهی رو از آب بگیری تازه‍... اس عزیزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد