فقط خدا

فقط خدا

خدایا به امید خودت نه بندگان بی خودت...
فقط خدا

فقط خدا

خدایا به امید خودت نه بندگان بی خودت...

دعام کنید❤

سلام:|

فقط میتونم بگم واسه امتحان فردام دعا کنید و زن داداشم که توی بیمارستان شیراز مونده :((

بعداً نوشت:

سلام مجدد خوشحالم از اینکه زن داداشم بعد از ششمین روز قراره برگرده سرخونه زندگیش  

هوراااا داره بخدااا:)

قرار بود عمه بشم ولی خدا این کوچولوی خوشمل که معلوم نبوده چند ماه اس رو از ما گرفت  

اشکالی نداره خدا بزرگه  و حتماً این مقدر الهی بوده که نباید به دنیا میومده :|

ولی من بیشتر از همه فکر داداش و زن داداشمم که توی شهر غریب نه جای رو داشتن نه کسی رو :((

زن داداشم واقعا گناه داشت هنوز وقتی حرفاش میاد حضور ذهنم داغونم میکنه...یاس کجای عمه به فدایت:|

شایدم مهسا میبود نمیدونم ولی هر چی بود خدا گرفتش ازمون ...باورم نمیشه بعد از این همه گریه قرار زن داداشم رو ببینم وای وقتی مامانم گفت یادم نبود امتحان دارم و هیچی نخوندم :|

خدایا شکرت  

خدا جونم ممنونم ازت واقعا باورم نمیشه‍...

من فردا قراره اولین امتحانم رو به امید خدا بدم هیچی هم نخوندم متاسفانه‍...

دوستای که خوندنم دعا کنم واسم ممنون میشم جبران میکنم  

فعلاً خدانگهدار...

نظرات 4 + ارسال نظر
sahar7812 دوشنبه 20 اردیبهشت 1395 ساعت 18:36 http://http://2mohandes.blog.ir/

ان شاالله موفق باشی و زن داداشت سلامت باشن...
مریضی در غربت خیلی آزار دهنده تر میشه...

انشاالله ،ممنونم از این دعای قشنگت گلم
آره‍... واقعاً

مهدیه دوشنبه 20 اردیبهشت 1395 ساعت 15:15

سلام اجی چطوری خوبی نفس...اخیییییی عزیزوم یاسی خانم گناه داشت هر چی خیر پیش میاد خداروشکر که مامانش سالم...واسه امتحانتم توکل بر خودش کن خدا بحق این ماه شبعاینه هیچ کسی رو نامید نکن

سلام آبجی مهدیه‍...خوب باشی خوبم گلم:)
آره اون که خواست خدا بود
خدارو صد هزار مرتبه شکر :)
انشاالله ...خدا خودت جواب همه رو بده جواب منم بده

yas arghavan دوشنبه 20 اردیبهشت 1395 ساعت 11:29

دعات میکنم
پرستش گل
واقعا ناراحت شدم
خدا بزرگه
هر چی خیره پیش میاد
خوب بخون

سلام:)
ممنونم از این دلگرمیتون:)
دیگه مقدر الهی بوده دسته‍... ما نیست که‍...
خدا وکیل و موکل همه‍....اس
چشم

MANANDE MAH یکشنبه 19 اردیبهشت 1395 ساعت 19:54 http://manandemah.blogsky.com/

سلاممم
الهییی اشکالی نداره ایشالا بعدی . فدای سرتون .
تو جچقدر امتحا داری

سلام:)
خدا بزرگه‍... خودش سلامت باشه‍...
خو تازه شروع شده:|

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد