فقط خدا

فقط خدا

خدایا به امید خودت نه بندگان بی خودت...
فقط خدا

فقط خدا

خدایا به امید خودت نه بندگان بی خودت...

نشد که برم!

سلآم دوستان  

آمدم از دیروزی که به سختی گذشت بگم از روزی که دردناک بود بگم تا ثبت بشه واسم که خدا چرا به من بنده اش این همه بی تفاوته‍... 

دیروز صبح با اطمینان کامل رفتم پول دادم به عنوان معتکف شدن در مسجد محلّه ،رفتم و برگه‍... رضایت نامه هم بهم دادن که پرکنم ،خلاصه با شوق توی مدرسه جیغ و داد به بچه ها گفتم من با شما میام اعتکاف  وای خدا عاشقتم  

ولی دریغ از این که خدا واسه‍... من نقشه ها داشته و خودم بی خبر از هرچیزی ،رفتم توی کلاس به دبیرمون گفتم من برم بیرون گفت برو رفتم موقع برگشت مدیر صدام زد گفت اسمتو به عنوان سرپرست بچه های مدرسه فرستادم اداره که تو غذا و...بچه ها رو تحویل بگیری گفتم باشه‍... 

وقتی برگشتم خونه با یه فاجعه غیر منتظره مواجه شدم که حالمو بیشتر با این عکس میفهمید 

+عکس پاک شد!!!

واقعاً اون لحظه اینقدر گریه کردم که جای خودم خشکم زد مامانم میگفت خب این که دسته تو نبوده شاید قسمت نبوده اصلاً قانع نمشدم  

فقط اون لحظه این حرف ورد زبونم بود که خدا چرا تو به من نگاه نمیکنی چرا من این همه بدبختم ،تو منو دوست نداری 

و دیگه بیشتر از این چیزا بود :|

من حتی  تا دیشب ساعت ۱۲ گریه‍...میکردم ولی این گریه صرفاً بخاطر این بود که چرا خدا این فرصت رو ازم گرفت  

ولی عصرش رفتم پیش دوستی و کلی خندیدم با وجود ناراحتی گفتم خدا قسمتم نکرد یا شاید وارد مسجد میشدم و خوبیت نداشت و برگشتنم خیلی به حالم بد بود ، خلاصه باهم رفتیم پارک و کلی بهم خوش گذشت و عالی بود و برگشتم خونه‍... 

خیلی دوستی رو بغل کردم بهش گفتم منو خدا قسمت نداد تورو که داده یه نماز به نیابت از من بخون تا شاید روحم کنارتون باشه‍...بهش گفتم من نمیتونم وارد مسجد شم ولی میام در مسجد و یه مشت خرت و پرت خوردنی واست میارم فقط گوش به خبر باش که کی میام ،گفت من منتظر تو أم  

خیلی بغلش کردم و بوسش کردممم ...کلی ام التماس دعآ خواستم :)

واقعا سخت بود ولی خدا نخواست ...

روز مرد رو به‍...همه مردا و پدرا تبریک میگم :)

یه پستم مخصوص پدر گرام میذارم:)

خدافس فعلاً:/

نظرات 4 + ارسال نظر
یاس ارغوان_مجتبی جمعه 3 اردیبهشت 1395 ساعت 11:15 http://yasarghavan.blogsky.com/

همان کسی باشید که واقعاً هستید؛
اگر آنقدر خوش‌شانس باشید
که چیزی داشته باشید که شما را از دیگران متمایز کند،
به هیچ وجه آن را تغییر ندهید…
خاص بودن باارزش است…
در این دنیای دیوانه که سعی دارد شما را مثل بقیه کند
جرات این را پیدا کنید که خودِ فوق‌العاده‌تان باشید…
و اگر بخاطر متفاوت بودن بقیه به شما خندیدند،
شما هم بخاطر یکسان بودن به آنها بخندید…
تنها ایستادن،
جرأت زیادی می‌خواهد اما ارزشش را دارد.
اینکه خودتان باشید
بسیار ارزشمند است!
بهترین خودتان باشید..

امیر پنج‌شنبه 2 اردیبهشت 1395 ساعت 18:50 http://ma-3nafar.blogsky.com/

سلام آبجی عیدت مبارک.میبینم که میخواستی بری ولی برگشتی:) ولی خوبه برگشتی عیب نداره.
ان شاالله سال دیگه معتکف میشی.غصه نخور.

سلام داداشی عید توهم با تاخیر مبارک ،آره از غصه امدم :|
ان شاالله،چشم

یاس ارغوان_مجتبی پنج‌شنبه 2 اردیبهشت 1395 ساعت 12:35 http://yasarghavan.blogsky.com/

الهی
خدا همینجوری قبولت داره
روز پدررررر مبارک

ممنونم
مرسی همچنین

farzad پنج‌شنبه 2 اردیبهشت 1395 ساعت 12:19 http://ma2ta11.blogsky.com

سلام دوست من
وب جالبی دارید
به منم سر بزنید خوشحال میشم.

Slm
Mer30
Chashm

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد