فقط خدا

فقط خدا

خدایا به امید خودت نه بندگان بی خودت...
فقط خدا

فقط خدا

خدایا به امید خودت نه بندگان بی خودت...

دُعا یادِتون نَرهِ..

 سلام...

خوبین دوستان :)

من خداروشکر ...ولی تورو خدا زن داداشمو زیاد دعا کنید...من دیگه طاقت ندارم...

نمیدونم ولی یه حس کوچولو و غیر ممکنه داره بهم میگه قراره یکمی خوشبختی از نوعی که خودت میخوای بچشی:+

جالب هست یکم معروف شدن ...خدایا واقعا شکرت ...دیشب خیلی هل شدم نفهمیدم چی شد یهویی ..گفتم خدایا یهو جلو همه غش نکنم ...زیاد بهم خیره میشدن ...به داداش میگفتم من روم نمیشه خجالت میکشم گفت آخ آخ داری ناز میکنی:))

گفتم نه ولی من روم نمیشه ...آخرش رفتم و امضا زدم ، و اون رانی که به عنوان شیرینی به  خواهر زن داداش دادم فک کرد آمدن خواستگاری من :+

والا همه گیج و منگ بودن شدید...نمیفهمیدن بحث چی هست ...ولی من چرا بدون خوندن امضا زدم ...آها؟!

البته من به داداش اعتماد دارمآ چون اون خونده بود من نیاز به خوندن نداشتم ...قراره فردا همه برن نمیدونم کجا ولی چون داداش نیست من خجالت میکشم ..اون دوتا داداش هستنآ ولی من با (ع)راحت ترم .. کاش نرن تا هفته آینده...

راستی امروز با کلی بد حالی رفتیم لب ساحل و خوب بود هوای دل انگیزش ...

در آستانه ی عید زیاد عروسی داریم ...کاش بریم ،کاش ...

من خستمه ام ...

خب اینم از امروزم :)))

خدافس:/

نظرات 1 + ارسال نظر
یاس ارغوان_مجتبی شنبه 22 اسفند 1394 ساعت 09:48 http://yasarghavan.blogsky.com/

سلام...
خوب
یا خدا....
امیدوارم بچشی..خدا کنه...

کاش نرن خب
ساحل دلت عالی باشه...
خدا قوت..
خدافس...

SLM...
Khoda:)
Enshaalah...
Chera narim:(
Mamnon...mer30...
Khodafes...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد