فقط خدا

فقط خدا

خدایا به امید خودت نه بندگان بی خودت...
فقط خدا

فقط خدا

خدایا به امید خودت نه بندگان بی خودت...

حالِ...

سلام...

خوشبحال اونایی که خونه تکونیشون تمومه و راحت دارن استراحت میکنن...

زن داداشم روز روز داره بدتر میشه حالش اصلا خوب نیست ... نمیدونم چی بدمش کلی داروی محلی دادمش ..شربتم دکتر بهش داد دوتا  یکی دیگه هم خودمون دادیمش ولی اصلا هیچ دیگه داره سکوت میکنه ...اصلا نمیتونه درس حرف بزنه انگار گلوش رو پاره کرده باشن ...خیلیییییی حالم بده ..دیشب سه بلند شد اصلا دلم واسش سوخت هعی میرفتم میدیدمش ...نصف شبی ضعف کرده بود ...سه شبه خواب نداره ...خدایا خودت کمکش کن من هرچی از دستم برمیاد کردم  و میکنم واسش ...

امروز ساعت ۹/۳۰رفتیم با دوستم واکسن بزنم ...اولش یکم دلشوره داشتم ولی بعدش با خیال راحت زدیم و امدیم خونه ...

زن داداشمم امروز نوبت یکی از آمپولاش بود رفت اونم درمانگاه ...الان رفتم خونشون هرچی در زدم کسی باز نکرد نمیدونم نیستن ،هستن ... 

دیشب واسش سوپ درس کردم بعد از سه روز غذا نخوردن دیشب خورد میگفت خوشمزه اس ... امروز قراره یه غذای دیگه درست کنم واسش ولی خونه نیستن ...کاش در باز میشد برم ...از اونجاییی که دیشب اونجا خوابیدم کتابام هنوز اونجاس ...و از درس و همچی موندم ...هعیییی :(((

خدایا خودت کمکمووووون کن زودتر زن داداشم خوب بشه :*

+اون مریضه ولی من داغونمممم‌ خدایا...خووووودت کمکمون کن خوب شه زن داداشم...من خیلی دوسش دارم این چند روز ولش نکردم چون من فک نمیکنم زن داداشم مریض احساس میکنم خواهرم پاره ی تنم مریضه ....

+من برم غذا واسش درس کنم مامان کلید آورد ...

خدافس ...التماس دعای فراوان...

نظرات 7 + ارسال نظر
هم راز چهارشنبه 26 اسفند 1394 ساعت 18:02

سلام . ممنون از تبریکت پرستش جون
مسافرت معلوم‌نیست....برا خواهرم سر سفره هفت سین‌ موقع تحویل سال دعا کنی ها

سلام خواهر جان خوب هستی عزیزم:))
شرمنده چون وبت باز نمیشد به زور توی تماس تونستم پیام بذارم برات:+
میخواستم یه پست مخصوص بذارم ولی خیلی ناگهانی بعد از یه ساعت از تبریکم نگذشته بود که نتم قطع شد شرمنده:(
آها...حتماً
دعآ کردم عزیزمممم ...انشااالله سال ۹۵سالی پر از خیر و برکت و خوبی و خوشی باشه :+

هم راز سه‌شنبه 25 اسفند 1394 ساعت 14:59

منم دوستت دارم عزیزم.اگر تونستی بیا ادرس ایمیلتو برام توی قسمت تماس با من بزار

قربونت عزیز دلممم من بیشتر ...ابجی من ایمیل ندارم ولی جیمیل دارم ...بعدش اصلا کد نمیاد بالا کلا چه قسمت تماس با من و چه نظرات ،الآن وبتو باز کردم اصلا کامل سفید بود :(
میخوای جیمیلمو برات بذارم ...

هم راز سه‌شنبه 25 اسفند 1394 ساعت 14:48

سلام خانوم خانوما...خوبی؟
ایام به کامت هست یا نه؟
با ما قهری؟
منکه اخرش نفهمیدم دلیل ناز کردن و قهرت چی بود....
بهر حال حالا که ما رو دوست نداری دیگه چ فایده برای اینکه بمونم؟هوم؟
ببخشید اگر نتونستم زیاد کنارت باشم...
در حد تواناییم بود
مواظب خودت و خوبی هات باش...خداحافظ

سلام آبجی همراز ...خوب که نه ولی خداروشکر بد نیستم ..
ایام اونجوری که بخوام نه ولی بدم نیست ...
نه بخدا ولی من نمیتونم نظر بذارم چون کد نمیاد بخاطر همین حتی بهت جیمیل هم دادم ...
یه چیزی بود ولی من دوستت دارم ...راستی زیارتت قبول آجی جونم شرمنده بخدا نمیشد نظر بذارم ...
نه نروووو بخدا من دوستت دارم ولی نمیتونم نظر بذارم و همینطور نمیدونستم چجوری بهت بگم ....
ابجی نرووووووو....
اجی بری قهر میکنم...
خدافظی نمیکنم...

یاس ارغوان_مجتبی جمعه 21 اسفند 1394 ساعت 16:52 http://yasarghavan.blogsky.com/

حال زن داداشت چطوره پرستش خانم...

سلام...خداروشکر بهتره دعا کن زودتر خوب شه من طاقت مریضیشو ندارم...

MANANDE MAH جمعه 21 اسفند 1394 ساعت 12:42 http://manandemah.blogsky.com/

سلامممم

اخی . ایشالا زودتر خوب میشن .

چقدر شما دختر خوبی هستی که به فکری .

براشون دعا میکنم .

موفق باشی

سلام:)))
انشاالله...خب اجیمه دوسش دارم...ممنونم...ممنون همچنین:)

امیر پنج‌شنبه 20 اسفند 1394 ساعت 18:48

سلام آبجی.خوش به حال زن داداشت.چقد مهربونی باهاش.ان شاالله که خوب میشه زود.تو هم مراقب باش مریض نشی.خسته نباشی.داغونم نباش.قوی باش.

سلام داداش ...من واسم حکم خواهرمه ...
نمیشم نترس :))
چشم برادر

یاس ارغوان_مجتبی پنج‌شنبه 20 اسفند 1394 ساعت 15:51 http://yasarghavan.blogsky.com/

سلام...
خوش بحالشون..
خدایا برس به دادش..تب کرد شدید و نفس تنگی حتما ببریینش بیمارستان.خب
دختر شجاع..
ی خدا...
دعا میکنم واسش

خداافس

سلام..
چیوو خوشبحالشون...الان خدا رو صد مرتبه شکر میتونه حرف بزنه...
خدانکنه کارش به بیمارستان برسه...
ممنونم ...
خدافس..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد