فقط خدا

فقط خدا

خدایا به امید خودت نه بندگان بی خودت...
فقط خدا

فقط خدا

خدایا به امید خودت نه بندگان بی خودت...

خَستَمِه...

سلام ...

خوبین ، ولی من تب دارم...

از دیشب یعنی دیروز عصر که حال زن داداشم بد بوده پیشش بودم تا امروز که داداش آمد و تحویلش دادم ...خداروشکر یکم بهتر شده ...ولی الان من تب کردم نمیدونم ویروسش منتقل شده ...

وای نه من نمیتونم دم عیدی تحمل کنم ...

راستی امروز توی مدرسه خوب بود یادی از دوران جاهلیت کردیم که مردم بیچاره رو سرکار میذاشتیم...ولی خوش میگذشتا...

+حالم اصلا خوب نیست اینقد گرمم بود که پنکه زدم ...الان کل بدنم درد میکنه ...خدایا من مریض نشم وگرنه داغون میشم ... لبمم کلا ترک خورده  و درد میکنه :|

دلم میخواد بخوابم ... خیلییییییی خستمه...کوفته شدم ...

خدایا خستمه تورو به اسم زیبات قسم که مریض نشم که اگه شدم عیدم به عزا تبدیل میشه از بس حالم بده ...من برم استراحت کنم...امروز شب پُست گذاشتم....

خدافس:*

شاید ادامه داشته باشد...

نظرات 1 + ارسال نظر
یاس ارغوان_مجتبی چهارشنبه 19 اسفند 1394 ساعت 12:26 http://yasarghavan.blogsky.com/

سلام....

خدا شفا بده
خوب شد دیگه اون..حتما منتقل کرده
نترس زود خوب میشی..مایعات بخور
خخخخخخ
نترس دختر
استراحت کن خب
خوب میشی کو تا عید
خدافس

سلام...ممنونم...
نمیدونم ولی الان حسابی خستمه...
کاش خوب بشم :*

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد