فقط خدا

فقط خدا

خدایا به امید خودت نه بندگان بی خودت...
فقط خدا

فقط خدا

خدایا به امید خودت نه بندگان بی خودت...

...

سلام ...

امروز نرفتم مدرسه:*

حسش نبود خوابیدم ...صبحونه خوردم یه ساعت کمتر دارم چرخ میخورم :+

هواش دونفره اس...ولی حیف من یه نفرم ،چه کنم خووو یه نفر دیگمو از کجا بیارم ... کاش زودتر عید میرسید ..،خسته ام  از همه چی...امروز نرفتم مدرسه ولی کلی کار عقب افتاده دارم  ...سخته همه کارا رو باهم انجام بدم ولی فایده ای نداره ...

درس ،درس ...بابا خسته شدم از درس کمتر امتحان بگیرید خووو چی ازتون کمو زیاد میشه ... فردام امتحان دارم ...دلم میخواد خرید عید کنم ..ولی پول یه جورابم فعلاً بهم ندادن ...

ادامه داره...

الان دقیقاً ۱۶:۱۶ دقیقه اس ...

هنوز نمازمو نخوندم ...امروز رفتیم گندمزار چرخ خوردیم:*

خوش گذشت ...درس نخوندم هنوز ...فردام امتحان دارم...امتحان قران...

دلم حموم میخواد ...قرار بود خونه تکونی کنیم که فک کنم کنسل بشه تا آخر هفته ...

الان پاشم نمازمو بخونم...خدافس:/

نظرات 4 + ارسال نظر
امیر پنج‌شنبه 20 اسفند 1394 ساعت 18:52

چه باحال.نرفتی مدرسه!حسش نبود!
چه جالب واقعا.من حسش باشه، نباشه ،کم باشه،زیاد باشه،نصفه باشه،هرچی باشه میرم.یعنی باید بروم.نمیشود که نروم.

والا داداش همون یه روز نرمم محاکمه میشم:*

یاس ارغوان_مجتبی دوشنبه 17 اسفند 1394 ساعت 09:14 http://yasarghavan.blogsky.com/

می‌چکد شبنم احساس قشنگ از قلمم
دل من می‌گوید
می‌شود در دل تلخی،عسل ناب چشید
می‌شود زیبا دید
می‌شود زیبا خواند
می‌شود زیبا گفت
شرط آن است که زیبایی را
بنشانیم پس پنجره‌ی دیده‌ی خویش
گره از گیسوی شب باز کنیم
وببینیم سِپیدی سَحر
بگشاییم در و پنجره را
و به هر رهگذری
کز سر کوچه‌ی ما می‌گذرد
بفرستیم به لبخند درود
و بگوییم درود و درود

Mer30

یاس ارغوان_مجتبی یکشنبه 16 اسفند 1394 ساعت 12:41 http://yasarghavan.blogsky.com/

سلام پرستش
وای چرا نرفتی
ای تنبل
اونجام ابره..خخخ ای بلا
کاش..
خدا قوت .کی خستس:دشمن
پس به کارات برس
فایدم داره
خوب حرفی زدی خخخخ
بخون خب
خریدم میکنی ب امید خدا
ادامه دارد...

سلام ...
تنبل نیستما ولی حس درس نبود ...آره ،چرا بلا:)
ممنونم...دشمن:)))
حسش نیست ...باید درس بخونم...
والا از بس درس درس ،فکر مام نیستن که باید کمک مامانمون کار کنیم :*
میخونم دیگه چه کنم...
خرید اگه خدا بخواد آره میکنم...
آری ادامه دارد...:)

حوا یکشنبه 16 اسفند 1394 ساعت 11:50 http://siiib.blogsky.com

والا ما اون موقع که مدرسه میرفتیم اصلا به دونفره بودن فکر نمیکردیم...

والا مام فکر دو نفره بودن نمیکنیم ...
من فقط گفتم هواش مخصوص عاشقاس ...
شما مفهوم درست حرف منو درک نکردید...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد