فقط خدا

فقط خدا

خدایا به امید خودت نه بندگان بی خودت...
فقط خدا

فقط خدا

خدایا به امید خودت نه بندگان بی خودت...

فِعلاً بی موضوع :)

سلآم دوستای گلم...
امروز خواستم یکم متفاوت بنویسم:*
امروز از طرف مدرسه رفتیم ساحل  دریا...و از اونجایی که مارو بی دلیل نبرد بودن ...قرار بود اشغالا رو جمع کنیم...و منم اولین باری بود که نمیدونم چم بود بدون هیچ نق زدنی همه کارا رو به نحو احسنت انجام دادم و منو دوستی جونم ۵پلاستیک زباله بازیافتی جمع کردیم...همه از منو دوستی خیلی تشکر کردن و جالب اینجا بود که یه خانواده چند نفره بودند که ازشون اشغالاشونو خواستیم ازمون پذیرایی کردن:)))
خب خوب بودا ولی من بعدش حس و حال نداشتم...راستی از اونجایی که من خمارم دلایلش کم خونی و افت قند دارم ...انشاالله خوب میشم...
راستی من یه ۱۵ دقیقه پیش خونه تکونیمون تموم شد ... امروز خوب پیش رفتیم ولی هنوز جارو برقی نزدم ....قراره فردا بزنم:*
راستی نمره ریاضیم خیلی کم شدم ولی بازم خداروشکر که صفر نشدم :)
راستی من امروز باشگاه رفتم ...و جایزه نمره خوبم بود دیگه ...امشبم کلی درس نوشتنی دارم ...خدا خودش کمکم کنه بتونم بنویسمشون ....
خیلی دلم واسه بابابزرگم تنگ شده ...دلم میخواد زودتر همه اتاقا و خونه رو خونه تکونی کنیم...که بعید میبینم...با این امتحانات سختی که من این هفته دارم ...خدایا به دادم برس ...الان برم یه حموم دپش حالم جا بیاد ...
نمیدونم چرا ولی به یه نکته توجه کردین یا نه؟!
اگه فهمیدین بگین...موضوع همونه ولی نمینویسم تا شما بگین...
فعلا خدافس:/
نظرات 3 + ارسال نظر
حنّا ... چهارشنبه 12 اسفند 1394 ساعت 19:30 http://maknunat-e-maktub.blogsky.com

مگه کلاس چندمی ؟
به قول یکی از دوستان : « قبول باشه »
از کد موس وبلاگ خوشم اومد

واسه چی ؟! نهمی هستم:*
مرسی:))
قابل نداره...

S...H...R چهارشنبه 12 اسفند 1394 ساعت 19:09 http://maloosak.69.mu

چ عنوان قشنگی داره وبتون آخه من سحررر هستم،
وبتون 20 به منم سر بزنید کلبه خرابه ما رو مزین کنید...
6516

MANANDE MAH چهارشنبه 12 اسفند 1394 ساعت 18:40 http://manandemah.blogsky.com/

سلامممممم
به به مبارکههه. بالاخره پر انرژی شدیا.
موفق باشی

سلآم... مرسی:*
شما دعا کن پر انرژی تر بشم:*
ممنون ...انشاالله ،همچنین...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد