فقط خدا

فقط خدا

خدایا به امید خودت نه بندگان بی خودت...
فقط خدا

فقط خدا

خدایا به امید خودت نه بندگان بی خودت...

بِهتَرم...

سلآم  دوستیای گلم:))

خوبین شمآ ...منم خداروشکر ...یکم دپرسم ولی خداروشکر بهترم...

از امروز دوباره باید قرص بخورم ...سخته به ترتیب خوردنش  ولی چه کنم بهتر از بی حال بودن...

امروز هم چی خوب پیش رفت ولی چیزی که بود من با اونا خوب پیش نرفتم...

دلم میخواد برم قرص بخورم ...بعدش برم حموم ...ولی حسش نیست متاسفانه...

امتحان امروزم خوب بود..یعنی امروز تحویلش گرفتم ...از۱۰نمره ۹/۲۵ امدم...(آفرین به خودم ...فردا باهم میریم باشگاه بخاطر این نمره خوب)...از اونجایی که من همیشه به خودم پاداش میدم  بخاطر این امتحان هم یه تشویقی دادم...البته باید تنبیه هم بشم...

کاش یکی میرفت قرص ویتامینا رو واسم میاورد ...ویتامینD&C

بخورم یکم انرژی بگیرم ...

سخته ولی باید سآل ۹۴ رو با بعدی و خوبیش کنار بذارم...و سال ۹۵ رو با خوبیها شروع کنم...

من میتونم...کآش حالم خوب شه ...

کآش دوباره این وبلاگ حذف نشه مثل بقیه...

خدایا من دوست ندارم مطالبم پاک شه ...دوست دارم یه روزی قدر روزهای گذشته و درپیش و روم بدونم...خدایا به خداوندی خودت کاری کن به راه راست هدایت بشم...

خدایا شکرت به دادنت و برداشتنت...خودت بزرگی ...

خدافس:/

نظرات 1 + ارسال نظر
یاس ارغوان_مجتبی چهارشنبه 12 اسفند 1394 ساعت 13:14 http://yasarghavan.blogsky.com/

سلام...
خوبیم...
بخورش..
پیش برو...
آفرررررررین..
ای تنبل...
تو میتونی..کاش نه حتما میشه..
راهه راست هستی..ویراژ میری یکم
ههه چ بااحال گفتی..
خدا بزرگه
خدافس

سلآم... خداروشکر که خوبین:))
نخوردم...ارادم صفره
ممنون از این انرژی مثبای که بهم میدید:*
خدابزرگ است ما کوچکیم:)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد