فقط خدا

فقط خدا

خدایا به امید خودت نه بندگان بی خودت...
فقط خدا

فقط خدا

خدایا به امید خودت نه بندگان بی خودت...

حالِ اینروزام...

سلام... چی شده چرآ هیچکی نیست اینروزا توی دنیای مجازی...

همه گرفتار درس خوندن و خونه تکونی هستن ...تنها من بیکارم که غصه میخورم...

کاش منم حالم خوب بود ...آخه خسته ام  ... خدایش دست خودم نیست ...یکم واسم سخته درک دنیا و آدماش...خوش بحال اون آدمایی که گذرندن این دوران رو ... حداقل فکر و ذکر نیست واسشون ...

حال اینروزام پر از دپرسی و استرس و وحشت هست ...

+امروز از دانشگاه خلیج فارس آمدن واسه مصاحبه از مادر جون...بعضیاشون از آلمان آمده بودن ...بعضیا از تهران ...همینطور یه مینی بوس پر بود  جالب بود یه دنیای پر انرژی داشتن همشون ...

یکیشون شبیه  اون بود ...یه لحظه صداش دلمو لرزوند...سرجام قفل شدم ... بیخیالش...

همشون دکتر و استاد دانشگاه بودن ...آخه دختر خاله مامانم استاد دانشگاه خلیج هست ،همکاراش بودن همشون...آخه چند سال المان درس میخوند ...

برادر محترمشونم دکتر مغز و اعصابه:|

جالب اینجاس خانواده ما همشون مهندس هستن ...یعنی خانواده پدری ...خانواده مادری شغل های زیادی توشون هست ...خوشبحال خودشون ...

+حس و حال اینروزام واقعا داغونه...اگه راهی هست بگید ...

+من جوابی واسه راه حلاتون نمیدم فقط همه رو کنار هم میذارم و طبقشون پیش میرم...

+تورو خدا یه راه حل خوب واسه این حال من بگین...وگرنه مجبورم از این دنیا برم...

حرفی ندارم تا همین حد بسته:|

خدافس...شبتون شیک...

نظرات 4 + ارسال نظر
یاس ارغوان_مجتبی چهارشنبه 12 اسفند 1394 ساعت 13:08 http://yasarghavan.blogsky.com/

سلام..بابام نوبت دکتر داشت..نبودم
غصه ممنوعه....نخور .تفش کن
تو هم پر انرژی باش..
ول اون..
راه گفتم بهت..
امید ب کرم خدا..خواست خودت برا تغییر...
خدافس

سلآم... خدا بد نده چرآآآ...
غصه مال خوردنه نمیشه تفش کرد:*
منم پر انرژی میشم ولی زمان میبره...اونو بیخی...
ممنونم...
به اسم خودش امید دارم...
خدافس:/

یاس ارغوان_مجتبی چهارشنبه 12 اسفند 1394 ساعت 13:01 http://yasarghavan.blogsky.com/

آیدا خانم زود قضاوت نکنید...توکل دارند

شاید حق با ایدا خانمم باشه...
ما باید همه راه حل ها رو کنار هم بذاریم:)

میهن بلاگ سه‌شنبه 11 اسفند 1394 ساعت 06:46 http://enteghal2016.blogfa.com

سلام دوست خوبم
در صورتی که تمایل داشتین تا وبلاگتون رو به 1000 مدیر وبلاگ در میهن بلاگ معرفی کنم به سایت بنده مراجعه کنید. این کار فقط با قیمت ؟؟؟؟؟ انجام می شه
موفق باشید

آیدا دوشنبه 10 اسفند 1394 ساعت 22:05 http://arahahojat.blogsky

سلام من احساس میکنم توکلتون کمه؛یا برنامه های دینی تون ؛مثل دعا خوندن؛یا مسجد رفتن خودتون رو بیشتر کنید؛به امتحانش می ارزه؛ضرر نمیکنید.

سلآم...
فعلا جوابی نمیدم...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد