فقط خدا

فقط خدا

خدایا به امید خودت نه بندگان بی خودت...
فقط خدا

فقط خدا

خدایا به امید خودت نه بندگان بی خودت...

اِسفند

سلام...از اسفند صرفاً خونه تکونیش میچسبه:))

من از حال و هواش متنفرم:|

امروز کمک مامان خونه تکونی کردم شنبه هم دوتا امتحان دارم یکشنبه هم همینطور:|

ولی دلم خونه تکونی میخواست ...دلم درسم میخواست:|

و از صبح تا همین نیم ساعت پیش گرفتار خونه تکونی آشپزخونه بودیم :|

دلم میخواد تا هفته اینده همه چی رو سروسامون بدیم ولی غیر ممکن است نمیشه:±

چقدر خستگی بده حاضر میشی واسه خوردن هر چیزی  نه نگی:|

حتی برای شام ،کلوچه بخوری :))

من میتونم❤

نظرات 7 + ارسال نظر
مائده جمعه 7 اسفند 1394 ساعت 16:16 http://delneveshtee.blogfa.com

خونه تکونی دوس داری؟؟؟؟/ من اتاق خودمم به زور تمیز میکنم. ینی فرض کن الان اونقدر شلوغه که نمیشه توش قدم گذاش فقط منتظرم هقته اخر برسه که تمیز کنم چون اگه الان بتمیزمش باز تا عید کثیف میشه

زیاد البته وقتی حسش باشه هآ نه هر موقعی:+)
اُتاق من جوریه کِتابامم پِیدا نمیکنم:(
من والا هنوز تصمیم قاتِعی واسه تمیزی اتاقم ندارم:×

مه دخت جمعه 7 اسفند 1394 ساعت 11:47

ولی به نظر من: اسفند یکی از بهتریناس...همه در تکاپوی عیدن/خونه تکونی/خرید/مسافرت/آبو هواش و...
ماهی که توش به دنیا اومدم...ماهی که همه یه حسو حالِ خاصی دارن..
چهارشنبه سوری و همه ی همه ی اینا باعث میشه اسفند شیرین تر از ماه های دیگه ی سال باشه
امیدوارم روزای خوبی رو پیش رو داشته باشی

اسفند خوبه ولی چون من حال و هوای عید رو دوس ندارم از اسفند بدم میاد ...وگرنه خوبه بد نیست:))
جدی ؟!
چند اسفندی مگه؟!
انشاالله...

بنت الهدی جمعه 7 اسفند 1394 ساعت 11:40 http://www.tabiatmoallememast.blogsky.com

سلام بر خانوم دکتر و دوست مجازی و عزیز خودم...چطوریایی پرستش جان ؟شرمنده که چن وفته نبودم به خدا سرم مشغوله درس و دانشگاس....
قالبه وبتم مبارکا باشه خیلی قشنگه....

سلآم بر ابجی بنت الهدی خودممم
خوب نیستم اجی:(
اشکال نداره فدا سرت مهم الانه:)))
مرسی قابل‌نداره:))

یاس ارغوان_مجتبی جمعه 7 اسفند 1394 ساعت 11:32 http://yasarghavan.blogsky.com/

سلام....

قالی شستن...

خدا قوت....

امیدوارم بشه......

نون خالی هم میخوری.......

کلوچه دلم کشید ):

تو میتونی

سلام...نچ قالی نشستیم فعلا...مرسی ...انشاالله...والا همچی خوشه اون موقع ...انشاالله میتونم

استاد پنج‌شنبه 6 اسفند 1394 ساعت 23:36

فکر کردم کامنت هات جدی هستن.
من اگه چیزی مینویسم و از خودم تعریف میکنم ,شوخی هستن.
واسه تلطیف فضاست.
در ضمن من دوتا بچه دارم که تقریبا همیشه من شستمشون.
یعنی تو بچه شستن واقعا استادم

من هیچ وقت نمیام به یه ادم باشخصیت توهین کنم مگر اینکه حرفا واسه خندیدن طرف مقابلم باشه...بازم خوبه ...میدونم ...

استاد پنج‌شنبه 6 اسفند 1394 ساعت 23:04 http://doctorkhatereh.blogsky.com

من چی بگم بتو؟!
کسی رو که نمیشناسی در موردش قضاوت نکن.

هرچی دوست داری حرف دلت بزن:|
مگه چی گفتم :|
در ضمن اقای دکتر من قضاوت نکردم ...

مه دخت پنج‌شنبه 6 اسفند 1394 ساعت 22:38

چه خانم رومانتیکی:)))
تو حلقمیییی
من به حرفات پی بردم دختری :)))
میشه بهم بگی چرا گفتی :توحلقمی؟ و این که کدوم حرفام؟مگه فک میکردی پسرم؟

جوابتو وبت دادممم گلممممم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد