فقط خدا

فقط خدا

خدایا به امید خودت نه بندگان بی خودت...
فقط خدا

فقط خدا

خدایا به امید خودت نه بندگان بی خودت...

دِلم گرفته :±

سلام ...من واقعا داغونم خسته و کوفته ام بدجور ...

فردا قراره با مدرسه بریم اردو که متاسفانه هیچ خریدی نکردم و تازه از باشگاه آمدم خستمه:|

قراره با ف جون برم که متاسفانه تا الان هنوز زنگ نزده:*

من حسابی خستمه ...از حال و هوای عید متنفرم بدجور :±

توی این ۱۶ الا ۱۷ روز عید حالم خراب میشه ...یعنی داغون میشم بیش از حد نهایت:±

دلم نمیخواد عید امسالم به تحویل برسه دلم صداشو میخواد ...نمیدونم چرا ولی داغونم حسابی ...امسالم که دیگه نمیبینمش حسابی حالم خراب میشه ... دلم میخواد تا اخر سال ۹۴برم از دنیای الکی ادمااااااا...

دلم گرفته خدایاااااااا...میرم باشگاه خسته میام خونه ...میرم مدرسه خسته میام خونه ...جالب اینجاست از خونه ام فراریم ..،دلیل اینروزای من چیه عایا؟!

خودمو چرا گول میزنم چرا دلم گرفته از ادما ...چرا دل خوشی از هیچ کسی و هیچ چیزی ندارم:±

دلمممممم گرفته...تلقین نمیکنم واقعیت اشکار هست متاسفانه ...

به نظرتون واسه اینروزام چیکار کنم:±؟!

دلم میخواد با یکی حرف بزنم تا ارومم کنه ...روحیه میخوام...

نظرات 1 + ارسال نظر
یاس ارغوان_مجتبی دوشنبه 3 اسفند 1394 ساعت 09:26 http://yasarghavan.blogsky.com/

سلام
اول خسته نباشی
میرن باشگاه خستگیشون در ببرن بعد تو میگی خستمه
خوش بگذره..اردو ب خرید نیس ب دورهم بودن و ی خاطره خوب شدنه
عید خوبه ولی باید بفهمی چرا بدت میاد .شک ندارم خود عید نیس
حال خرابت از داخل فکرته تا دور نریزیشون از مغزت همینطوری هس
به دیدن نیس همه چی..با چشم قلبت ببین
میدونی چرا گرفتته دلت..چون میگی خدایااااا کمک ولی به خدا اعتماد نداری و نمیخای قبول کنی که همه اتفاقات به مصلحتت بوده
واقعیت اینه که باید به خودت بیای و قدر این روزاتو بدونی
بشین ی چیزی تو بیکاریت درست کن..
خب بیا بحرف...
روحیتم یی آهنگ بندری میخاد و ...
خدافظی

سلام...ممنون:±
والا من برعکس جامعه بشری هستم
والا من جز خاطرات بد در اردو چیزی واسم نمیمونه مگر اینکه خودم واسه خودم خوشش کنم واگرنه موقع اردو همه زبوناشون برا من باز میشه...
چون خاطرات تلخم توی اخرای ساله ...چون تا سال پیش روزشمار عید دستم بود ولی الان متنفرم از روز شمارش انگیزه ای واسه روزشمارش ندارم
دور ریختنی نیستن خب...سخته با چشم قلبم ببینم
نمیدونم شاید حق با توهه...قدر چه روزاییییی این روزا که اشک و خونم:|
چی مثلا؟!
دلم روش نمیره ...
خدافس:))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد