فقط خدا

فقط خدا

خدایا به امید خودت نه بندگان بی خودت...
فقط خدا

فقط خدا

خدایا به امید خودت نه بندگان بی خودت...

من می توانم (۲)

سلااااام:))

الان که دارم پست میذارم یعنی  در حد مرگ خسته ام :|

یعنی مرگ سوار موتور گازیه ...و همینطور کنارم گاز میده ولی من سوار نمیشم باهاش برم:))

امروز روز خوب ،باحال ،جذاب ،و...بود:*

ساعت۱۰/۲۰  دقیقه صبح زن داداشم  امد مدرسه دنبالم که باهم بریم  دور دور و بازار خرید کنیم:*

رفتیم از معاون اجازه گرفتیم گفت برین از دبیر ساعت بعدی اجازه بگیرین :|

رفتیم پیشش گفت ساعت بعدی چی با من داری گفتم قران گفت خو برو چون دختر زرنگی هستی درس میخونی برو منو باش خر کیف شدم رفتم وسایلمو جمع کردم:))

از دبیر ورزش خدافظی کردم رفتیم :))

اول رفتیم خریدامونو انجام دادیم بعدش میخواستم دنپایی خونه ای بگیرم واسه تو حیاط :|

اخه از بس  با کفش رفتم اینور اونور...پاهام درد میکنه:×

خلاصه اون چیزی که میخواستم پیدا نشد :))

دیگه رفتیم خونه  ... بعد از غذا رفتیم گندمزار روبرویی خونمون  تا ۲/۳۰اونجا بودیم:*

بعدش امدیم رفتیم باشگاه:))

الانم تازه امدم انگار با چوب زدنم:))

دلم میخواد پاشم حمام کنم بعدشم  بشینم واسه دوتا امتحان فردا درس بخونم:)))

دعا کنید دوست جونیاااا فردا دوتا امتحان سخت دارم یکیش امتحان ترم یکیشم امتحان مستمر نوبت دوم واسم دعا کنید توووووو خدا....من می توانم امتحان های فردا رو به بهترین نهو میدم  ...دوتاش رو کامل میشم....من آدم با اعتماد به نفسی هستم می توانم :))

خدا بزرگ است :*

خدا یارو یاور همتون خدافظ:))) 

نظرات 8 + ارسال نظر
بهامین دوشنبه 12 بهمن 1394 ساعت 00:16 http://notbookman.blogsky.com

سلام عزیزم
خسته نباشی گلم
من عاشق خرید کردنم
ان شالله امتحانت هم خوب میدی عزیزم

سلام خاله جووووونم:*
سلامت باشی:*
منم حسابی ...خرید یه حس خوب زندگی رو بهم میده:*
انشاالله:*
دیگه امروز نوبت اول من تموم شد:*

یاس ارغوان_مجتبی یکشنبه 11 بهمن 1394 ساعت 16:58 http://yasarghavan.blogsky.com/

ایمان بیاوریم به زندگی ...
مرا به ترنم قطره های باران قسم داده اند که لحظه های عمرم را با خیال سرد و خاموش سکوت هدر ندهم و
شب این آستانه ی آرامش را که هر چند یک بار می آید و می رود به پرتو خورشید حسرت مخورم ...
دلم را به زیبایی بهار فریب ندهم و به صداقت پاییز و زمستان که در زیر برگ های رنگین و برف پنهان است ایمان بیاورم .

جالب و زیبا بود:*
الان حالتون بهتره:*

امیر جمعه 9 بهمن 1394 ساعت 14:26 http://ma-3nafar.blogsky.com

سلام آبجی خوبی چطوری؟امتحاناتو چطور دادی؟امیدوارم خوب داده باشی.
ولی چه مدرسه و چه معلم باحالی دارینا.راحت اجازه دادن ایول.خوش به حالتون.

سلامممم داداش امیر هر چی شما بپرسی :)))
خوبم عزیزم تو خوبی :))
امتحانات ترم زیاد خوب نبودن یعنی من راضی نبودم:|
ولی مستمر خوب بود:)))
مایممم دیگه داداش کم ادمی نیستم که ...مگه میشه به ادم باحالی مثل من اجازه ندن

MANANDE MAH پنج‌شنبه 8 بهمن 1394 ساعت 14:56 http://manandemah.blogsky.com/

سلامممم
خیلی خوب بود . عالیی . کلی انرژی گرفتم . امیدوارم امتحاتاتو خوب داده باششی دختر خوب

سلامممم...مرسی :*
خوشحالم انرژی گرفتید:*
هی ندادمشون:×

یاس ارغوان_مجتبی سه‌شنبه 6 بهمن 1394 ساعت 10:11 http://yasarghavan.blogsky.com/

تغییر نگاه به زندگی باید از ذهن شروع شود،
یاد بگیریم که سنگها نه خرده حسابی با پاهای لنگ دارند نه قرار و مداری با پاهای سالم!
پس باورهای اشتباه را کنار بگذاریم …
هر سقوطی پایان کار نیست…
باران را ببین، سقوط باران قشنگترین "آغاز" است

مرسی زیبا بود :*

یاس ارغوان_مجتبی سه‌شنبه 6 بهمن 1394 ساعت 10:07 http://yasarghavan.blogsky.com/

خدایا
کمک کن
تا در پناه تو
بزرگ شوم و کوچک نمانم
تا آنچه را برایم در نظر گرفته‌ای
آنگونه که تو می‌خواهی
به انجام برسانم
و کوچک نمانم
جز در برابر بزرگی تو
که در برابر عظمت تو
چیزی بزرگ نیست

واقعا زیباست ممنونم

یاس ارغوان_مجتبی سه‌شنبه 6 بهمن 1394 ساعت 10:04 http://yasarghavan.blogsky.com/

سلام

خسته نباشید:نت

سوار نشو آفرین

گندم زار خیلی خوبه صداش آرامش بخشه

رفتی حمام..درس بخون..

دعا میکنیم...الان فکر کنم سر جلسه ای حواست جمع کن

خدا همیشه بزرگه

خدا پشت و پناهتون

خدافس

سلام...شمام خسته نباشی :*
واقعا:*
من نرفتم اونروز مدرسه :*
ممنون ...اره به بزرگی خدا هیچ کسی نیست:*
خدافس:/

امین سه‌شنبه 6 بهمن 1394 ساعت 08:00 http://pll.blogsky.com

سلام عرض شد
خوبی تو
سلامتی
رفتی دمپایی خریدی
خخخ
آخی
میری باشگاه ، باشگاه چی میری تو
منم خیالی وقته قصد رفتن باشگاه رو دارم ولی قسمت نمیشه
اوهوم ولی اگه شد میرم این ترم نمیزارم عقب تر بیوفته
ایشالا که توی امتحانات موفق باشی
نمره دلخواهت رو بتونی بگیری
خوشحال شدم اومدم نوشته هاتو خوندم دختر

سلام ...نچ حالم بده:*
نچ گیرم نیومد:+
ایروبیک میرما:*
برو خیلی عالیه :)
مرسی...انشاالله:|
منم همینطور:))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد