فقط خدا

فقط خدا

خدایا به امید خودت نه بندگان بی خودت...
فقط خدا

فقط خدا

خدایا به امید خودت نه بندگان بی خودت...

۸۲

سلام خوبید همگی:)

امروز تولدم بود ، هیچ کسی ناگهانی سوپرایزم نکرد :(

دیگه ع نیست که کلی واسه روز تولدم  روزشماری کنه و کادو تولد بگیره ...

بهتر که نیست اینجوری نه من احساس گناه دارم نه اون دست من زجر میکشه...

بهترین کادوم این بود که وقتی از مدرسه امدم با کلی خستگی مامانم بوسم کرد ولی بازم نفهمید تولدمه :|خودم بهش گفتم ولی بازم خودش ارزشش رو داشت ...

عزیزم دلم برات تنگ شده ولی متاسفانه تو نیمه گمشده من نبودی ...چون خودت به زبون اوردی که نمیخوایم این دومین سالی بود که بدون تبریک تو سپری شد پارسال توی همین روزا باهام قهر بودی امسال دیگه وجود نداری که قهر باشی باهام ...خیلی ناراحت شدم بهترین دوستم امروز ته ته یه تبریکم بهم نگفت ازش انتظار نداشتم اخه پارسال منو شکه کرد ...امروز وقتی امد گفت دختر عموم روز سه شنبه به دنیا امد دیروز بخاطربادی که تو روده هاش بوده مرده :|

ناراحت نشدم بخاطر بچه چون بی گناه مثل یه گل برگ صاف و زلالی از این دنیا رفت دلم به حال مادر و پدرش میسوزه ...انشاالله غم اخرشون باشه ...و در اینده ای نزدیک خدا بهشون یه نی نی دیگه بده :)

خلاصه اینکه دختر عمم دیروز گفت ع زنگ زده وقتی گفت قلبم به شدت زربانش بالا رفت هرچی اب میخوردم نمیتونستم تحمل کنم :|

ولی بعدش گفتم اون خواسته زنگ بزنه رفع مسئولیتی کنه واگرنه دلش دنبال کس دیگه اس ...منم که به خودمو خدام قول دادم  دیگه بعد از اون دیگه با کسی در این حد نباشم ...اینچیزا اینقدر بی ارزشه که من چقدر دیونه بودم توی چاله های اول متوجه شکست نشدم :|

خدایا شکرت :)

خدافس:/

عصر ساعت ۵ است.

داداشم رفت همین الان برای سه ماه که یه ماه اول تهرانه دوماه بعدشم تبریز ...دلم براش تنگ میشه...

الانم بغض خفم کرده بدجور :|

دوستای گلم هرکی جملکی هست بگه اسمشو تا لایکش کنم :)

نظرات 14 + ارسال نظر
مائده جمعه 27 آذر 1394 ساعت 18:20 http://delneveshtee.blogfa.com

با کللللللللی تاخیر تولدت مبارک
شرمنده دیر شد :(

چرا مشکوک میحرفی خو؟ ع ؟

فدا سرت گلم ....ممنونم
اشکال نداره عزیزم :)
مشکوک چیه دختر جون :)

امیر پنج‌شنبه 26 آذر 1394 ساعت 23:10 http://ma-3nafar.blogsky.com

سلام آبجی.خوبی؟چرا دیگه اصلا نیستی؟حداقل گاهی بیا که بدونیم حالت خوبه خوبه باشه؟انشاالله که خوبی

سلام داداش گلم ...خداروشکر تو خوبی ؟!
وقت نت اومدن ندارم داداش
میام ولی اونم لحظه ای هست :)
نترس خبر مرگم رو تو وبلاگم مینویسن :)
انشاالله خودتم خوب باشی:+

بهامین شنبه 21 آذر 1394 ساعت 11:19

سلام عزیزم
تولدت مبارک
الهی 120 ساله بشی

سلام خاله جون :)
مرسی
ممنونم:)

امیر جمعه 20 آذر 1394 ساعت 14:29 http://ma-3nafar.blogsky.com

سلام خوبم.آبجی تو خوبی؟از منم کم پیدا تر شدی!!!من تولدتو تبریک گفتم؟اصلا یادم نیست اگه نگفتم ببخشید الان میگم.تولدت خیلی مبارک باشه آبجی.سعی کن سرحال و خوشحال باشی و به گذشته زیاد فک نکنی.البته میدونم سخته.میفهمم بعضی وقتا نمیشه ولی سعی کن بلاخره.

سلام خداروشکر خوبی منم بد نیستم ...چه کنیم داداش ...گفتی ممنونم نگفتی فدا سرت ...مرسی گلم ...نمیشه فکر نکرد اشتباهات گذشته لکه ی ننگ زندگی ما ادماس مگه میشه فراموششون کرد :|

فاطمه سه‌شنبه 17 آذر 1394 ساعت 15:17 http://ffatemehh79.blogfa.com

سلام
وای که نبودم این پست رو گذاشتی...
تولدتم پساپس مبااااااارک
الهی فدات شم گلم...اصن برات مهم نباشه...مثله همیشه با قدرت و کمک خدا روزهای خوب خواهد اومد...
چقدر میتونم درکت کنم...
هعی....
روزای من که افتضاحن و شادی های کوتاه منو حواسمو پرت میکنه ولی شبهام که خوش نمیشن...گریه ...لعنت

سلام گلم
فدای سرت مرسی گلم ...
خدانکنه گلم ...چشم ...انشاالله...
چی بگم فاطمه :|

فاطمه دوشنبه 16 آذر 1394 ساعت 20:09 http://ffatemehh79.blogfa.com

با یادتو شروع میکنم خدای عزیز،دختر شیرینی که اینو میخونه،مهربونه و من بهش افتخار میکنم،تو زندگیش بهش کمک کن و کمکش کن که راه درست رو انتخاب کنه،
حالا به ساعت نگاه کن،تا 9دقیقه یه چیزی خوشحالت میکنه،بعداز اینکا این پیام رو خوندی با 15تا از دخترایی که دوسشون داری تو اشتراک بذار،حواست باشه فقط برای دختر بفرست!اگر برای من نفرستادیش یعنی دوست صمیمیت نیستم،حالا من یه بازی برات دارم که از سال 1977شروع شده،زمانی که ابنو خوندی برای 15نفر بفرست و آرزو کن این اتفاقات تو 5روز آینده بیفته
روز اول:بابهترین خبر ممکن از خواب بیدار شی
روز دوم:یه دوست قدیمی رو ببینی
روز سوم:پول زیادی به دستت برسه
روزچهارم:یه روز عالی برات باشه
روز پنجم:کسی که تو زندگی عاشقشی خوشحالت میکنه
اگر اینو برای دوستات نفرستی برعکس این اتفاقا برات پیش میاد،این زنجیره رو قطع نکن،تا 9دقیقه بعد اینو برای دوستات بفرست،کار سختی نیست،و میبینی که اونا هم برات میفرستنش،باید بهش توجه کنی

وا :|

بانوووو یکشنبه 15 آذر 1394 ساعت 22:52 http://kajeshisheei.blogsky.com

سلاااااام به ابجی خودم.خوبی؟سلامتی؟چه خبر؟ میشناسی؟
تولد تولد تولدت مبارک مبارک مبارک تولدت مباااااااارک بیا شمعارو فوت کن تا صد سال زنده باشی. :-) :-)
تفلدت مبارک ابجی گلی.
من به جای دوستت هم تبریک گفتما.دیگه ناراحت نباش.خب؟؟
افرین
راستی خوشبحالت چقدر وبت بازدید کننده داره.من که ماهی یه کامنت برام میاد.خخخخخ
خدا به مامان و بابای اون نی نی صبر بده.آخه سخته هم دوران بارداری رو تحمل کرده هم زایمان رو آخر بچه اش بمیره :-(
موفق باشی خدافس

سلام عزیز دلم تو خوبی جیگرم من بدونم تو خوبی عالیه ام ...سلامتی ...مگه میشه نشناسم :)
قربونت مرسی گلم
قربونت عزیزم
چشم
مگه من چیه اجی :)
نمیدونم خدا بهشون صبر بده
قربونت همچنین ...خدافس :)

یاس ارغوان_مجتبی یکشنبه 15 آذر 1394 ساعت 18:51 http://yasarghavan.blogsky.com/

سلام خوبیم...پرستش خانوم
من ک نمیدونستم کی تولدتونهببخشید...
نیست ک نیست .غصه چی میخوری آخه

لیاقتت نداشته...فکرشم نکن اصلا
باش..سر قولت بمون...
راست میگی بی ارزشه
شکرت خدا..........................
بره ب سلامت برگرده
بسپرش دست خدا

خدافس

سلام خداروشکر ...
خداببخشید فدا سرتون
چشم
چشم
ممنونم
خدافس:)

http://s3.picofile.com/file/8226540618/%D9%81%D9%82%D8%B7_%D8%AE%D8%AF%D8%A7.jpg

لطفا لینک بالا رو باز کنید

ممنونم

گیل پیشی شنبه 14 آذر 1394 ساعت 21:32

سلام پرستش جان. تولدت مبااااااااااااااااااااارک. ان شاالله همیشه تنت سلامت و لبت خندون باشه.

سلام ابجی گیل جان ممنونم :)

هم راز شنبه 14 آذر 1394 ساعت 20:33

http://harkat.com/view/98e92c64-739a-4026-8735-1eaa76acbf0c

آهنگش رو هم حتما گوش بده

مرسی عالیه :)
ممنونتم

هم راز شنبه 14 آذر 1394 ساعت 20:26

ســــــــــــــــــلآم
ببین چه خبررررررررررررررره امروز
تولد پرستش خانووووومه
تولد
تولد
تولدددددددتـــــــــــــــــ‌ مبآآآآآآآآآآآآرکــــــــــــــــــــــــ
بدو بیا شمعا رو فوت کن ببینم چند سالت شده

سلام ابجی جونم فدات شم الهی ...مرسی ...گلکم
خیلی خیلی ممنونم بابت تبریکتون:)

یه دختر شیطون شنبه 14 آذر 1394 ساعت 15:18 http://www.girly17.mihanblog.com

تولدت مبارک فرشته ی زمینیتبریک بقیه رو میخوای چیکار؟ما که هستیم^_^ایشالله ٢٠٠سال عمر کنی و همیشه شاد باشی*_^

قربونت گلم ...آره گلم گل گفتی :)
قربونت عزیز دلم

شکیبا شنبه 14 آذر 1394 ساعت 13:22 http://sh44.blogsky.com

سلام
تولدت مبارک
خدا به پدر و مادر کوچولو صبر بده

سلام
مرسی
ممنونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد