فقط خدا

فقط خدا

خدایا به امید خودت نه بندگان بی خودت...
فقط خدا

فقط خدا

خدایا به امید خودت نه بندگان بی خودت...

Marg man کی فرا میرسد...

سلام دوستان ...خوبید ...

من داغونم بقدری داغونم که خودمم موندم  چه بهانه ای واسه این حال داغونم بیارم ...امتحاناتمو گند میزنم ...درس میخونم وسط درس خوندن فکرم میره پیش کس دیگه ای ...چند روزی شبا که میخوابم سرمو زیر پتو میکنم مدام گریه میکنم ...من چرا اینجوری شدم ... خدا به دادم برس خب ...راستی من دوباره به سوی خدام برگشتم ولی حالم  انگار بدتر شده ...زودی عصبی میشم از کوره در میرم بغض خفه ام میکنه... 

هفته پیش  با مامان دعوام شد رفتم  کبریت بردارم خودمو اتیش بزنم مامانم به هزارتا التماس ازم کبریته رو گرفت ...خدایا چرا  من اینجوری شدم حالم پر از دپرسی و استرسه ...همش دلم میخواد یا خودمو یا اون کسیو که ازش متنفرم بکوشم  ...وای دلم خودکشی میخواد ... الان دارم گریه میکنم ...خدایا دارم  زجر میکشم دارم از عذاب وجدان میمیرم ...سر از تا پام داغ داغه ...خدایا من تا کی میخوام اینجوری زندگی کنم ها ...اصلا اینجوری تا کی دوام میارم ها ...امروز فردا پس فردا کی ...پس کی میمیرم ...توی برزخ خیلی  بهتر از دنیای پر از استرس و دپرسیه...خدایا من چم شده ...چرا تو وجودم پر از ترسه ولی بازم اشتباه زیاد دارم ...دیگه کلاس نمیرم  دیگه باهاشون دهن به دهن نمیشم دیگه خسته شدم ازشون ...

کاش میمردم کاش ...کاش ...

نظرات 34 + ارسال نظر
مهسا دوشنبه 2 آذر 1394 ساعت 18:46

سلام...منم دلم مرگ میخواد.... خیلی خستم...نمیدونم چرا خدا صدامو نمیشنوه....کاش ی جایی میداشتمو تنها میرفتمو هیچ کس نمیتونست پیدام کنه...خدااااااااااا
احساس میکنم بعضی ادما ب دنیا اومدن فقط سختی بکشن... مث من

مهسا پس کو ادرست عزیزم ...
چی بگم والا که دردی دوا نیست

یاس ارغوان_مجتبی سه‌شنبه 19 آبان 1394 ساعت 10:11 http://yasarghavan.blogsky.com/

فراموش نکنید
زندگی پوشیدن مکرر یک لباس نیست!
آیا فکر می کنید به معنای واقعی زندگی می کنید؟
آیا از هر لحظه عمرتان لذت میبرید؟
آیا از فرصت هایی که پیش می آید استفاده میکنید؟
باید بدانیم که توانایی ما همیشه کامل نیست !
گاهی ترس و تردید راهمان را سد میکند
و افکار مایوسانه و عادات بد را در ما ایجاد می کند !!
فکر کنید سه ، چهار هفته دیگر بیشتر زنده نیستید ؛
آن وقت چه کار می کنید؟
حرفی برای گفتن دارید؟
دلتان برای کسی یا چیزی تنگ می شود؟
حالا قدر همه ی آنها را بدانید …...

مرسی

یاس ارغوان_مجتبی سه‌شنبه 19 آبان 1394 ساعت 10:09 http://yasarghavan.blogsky.com/

زنـــدگی می کنم بــرای رویاهایی که منــتظر به عینیت رسیدن به دست من هستند!
من فــــرصتی برای بودن دارم!
من با تمــام توانایی ها و کاستی ها شاهـــکار زندگی خودم هستم!
کافـــی است لحظات گذشته را رهـــا کنم و بــــرای امروز و ثانیه های آینده زندگـــی کنم!
من فقــط یک بار فــرصت زندگی کردن دارم…..

ممنونم از کامنت زیباتون

یاس ارغوان_مجتبی دوشنبه 18 آبان 1394 ساعت 16:25 http://yasarghavan.blogsky.com/

وقتی باد نمی وزد، آدم ها دو دسته می شوند:
آنهایی که بادبادکشان را جمع می کنند
و آنهایی که می دوند تا بادبادکشان بالا بماند…

آره همینجوره

یاس ارغوان_مجتبی دوشنبه 18 آبان 1394 ساعت 16:14 http://yasarghavan.blogsky.com/

خوشحالم بهترید پرستش خانم

مرسی اقا مجتبی
اینم از دعای خیر شماست

یاس ارغوان_مجتبی یکشنبه 17 آبان 1394 ساعت 09:15 http://yasarghavan.blogsky.com/

خوشبختی لذتِ مشترکی است، که حاصل یاری بی‌چشمداشت به دیگران است.
"هلن کلر"

نمیدونم والا :|

یاس ارغوان_مجتبی یکشنبه 17 آبان 1394 ساعت 09:13 http://yasarghavan.blogsky.com/

مطالعات علمی نشان می دهد که بسیار اوقات مسائل و مشکلاتی که در زندگی پدید می آید بخاطر وجود قواعد بدی است که خودمان گذاشته ایم.
قوانینی که مثلاً بچه ها باید این موقع بخوابند یا بیدار شوند یا بچه ها در اتاق پدر و مادر می توانند بخوابند یا نه یا خیلی قواعد دیگر…
بیاید همه قواعد و قوانین موجود را چک کنید و اگر قانون بد یا بیخودی وجود دارد تغییرش دهید و یا اگه نیازی نیست حذف کنید...

حرف خوبیه :))
^...^

یاس ارغوان_مجتبی یکشنبه 17 آبان 1394 ساعت 09:12 http://yasarghavan.blogsky.com/

ساده ترین راه برای شاد بودن،
دست کشیدن از گلایه است.
تشویق یک آموزگار خوب،
می تواند زندگی شاگردانش را دگرگون کند.
بدن برای شفا دادن خود توانایی عجیبی دارد،
فقط باید با کلمات مثبت با آن صحبت کرد.
اگر می خواهی خوشحال باشی
باید سعی کنی دل دیگران را شاد کنی.
اگر دو جمله ی «خسته ام» و «احساس خوبی ندارم» را از زندگی حذف کنی ، بسیاری از بیماری ها و خستگی ها برطرف می شوند.
وقتی مثبت فکر می کنی ،
شادتر هستی و افکار مهرورزانه در سر می پرورانی.
وایمان داشته باش
«با خدا همه چیز ممکن است»

ممنونم...

خاتون شنبه 16 آبان 1394 ساعت 22:37 http://bakhtekhabaloodeman.blogsky.com

سلاااام.
بهتر شدی ؟؟؟یا رفتی افق؟؟؟ بفرستیم فاتحه رو؟؟؟
دوساعت برو تو این هوای پاییزی قدم بزن ببین چه معجزه ای میکنه
البته الان نه هاااااا این موقع شب.

سلام خاتونی جوووون :|
بهتر که یکم روحیه ام خب شده ...افق رفتم برگشتم بفرستیمم بد نیست
اره دیروز رفتم حالم یکم جا آمد:))
من عصرش رفته بودم خاتونی جان

علیرضا شنبه 16 آبان 1394 ساعت 07:14 http://www.streetboy.blogsky.com

قبلاً تو وبلاگم گفتم
الان هم بهت میگم
نه زندگی اونقدر شیرینه که مرگ اونقدر تلخ که ادم بخواد شرافتش رو بفروشه.

شاید بگی بی ربطه. اما من میگم نه. شما اون تیکه اخر جمله رو نگاه نکن. اول جمله رو ببین.
اخه بکشی که چی؟ خب فکر کن کشتی بعدش چی؟ چه فایده ایی داره؟
ببین بیخیال دنیا. از زندگی لذت ببر. وقتی نفس میکشی. وقتی وجودت پر از حس تنفر و حس عشق و علاقه هست. این یعنی زنده ای. گذشته ها گذشته حسرتشون به تو سودی نمیبخشه. از الان شروع کن به سمت جلو. به گذشته ها فقط به عنوان درس عبرت خودت نگاه کن همین.
گاهی یکم انرژی مثبت به خودت شارژت میکنه

به حرفاتون فکر میکنم :|√

گیل پیشی جمعه 15 آبان 1394 ساعت 22:16

سلام پرستش جان. خوبی؟
دوست گلم، مادرتو ناراحت می کنیا. کبریت برداشتم دیگه چیه. می دونی مادرت چقدر نگران شده و حرص خورده؟
مادر گوهر نایابیه. خدا مادرتو برات حفظ کنه.

سلام آبجی گیل ...خداروشکر ...
من از مادرم بقدری ناراحتم که حد نداره ...
انشاالله حفظ کنه ولی خب من بدون مادرم نمیتونم واقعا دوسش دارم ولی مامانم حرفی از یه کم روانشناسی نمیدونه:(

یاس ارغوان_مجتبی جمعه 15 آبان 1394 ساعت 18:41 http://yasarghavan.blogsky.com/

عاشق خدام چون تنها کسیه که بهم نمیگه بسه خسته شدم.
عاشق خدام چون تنها کسیه که مطمئنم منو بخاطر همینی که هستم میخواد.
عاشق خدام چون تنها کسیه که مطمئنم بهم هیچ وقت پشت نمیکنه.
عاشق خدام چون تنها کسیه که وقتی میگم تنهام سریع خودشو بهم میرسونه.
عاشق خدام چون تنها کسیه که همیشه بهم لبخند میزنه.
عاشق خدام چون تنها کسیه که همیشه برام وقت داره.
عاشق خدام چون تنها کسیه که بهم پناه میده.
عاشق خدام چون تنها کسیه که همیشه حواسش بهم بوده.

واقعا زیباست ممنونم

یاس ارغوان_مجتبی جمعه 15 آبان 1394 ساعت 18:39 http://yasarghavan.blogsky.com/

دعا می کنم هیچوقت بی صدا اشک نریزین …
دعا می کنم مبتلا به اون گریه هایی نشین که
گاهی سبب میشه بغض خفتون کنه
اما تو خودتون آروم بشکنینو دم نزنید …
دعا میکنم بالشتـتون هیچ وقت آغشته به نم اشک نشه
تا گرمای اشکتون جاری بشه رو گونه هاتون و سُر بخوره سمت گوشتون

زیاد پیش امده کار از دعا کردن گذشته

ملیحه سادات جمعه 15 آبان 1394 ساعت 15:37 http://mosabeghe2002.blogsky.com

مسابقه مرحله پنجم شروع شد منتظر شرکتت هستم

حسش نیست خواهر من

امید جمعه 15 آبان 1394 ساعت 13:09 http://fateme-goli.blogsky.com

چی بگم والا
هرجور راحتی پرستش خانم

هر چه دوست دارد دل تنگت بگو ...
من راحتیمو توی این میبینم که شما با عشقت خوب باشی

هم راز جمعه 15 آبان 1394 ساعت 12:26

بلی من بودم...یادم رفته اسم بنویسم

فدا سرت گلم ...من لحن حرفای آدما رو میشناسم ولی چیزی که هست واسه شک نداشتن پرسیدم

بهامین جمعه 15 آبان 1394 ساعت 10:54 http://notbookman.blogsky.com

سلام پرستش
این حرفا ناامیدی چیه
الهی سلامت باشی
دنیا خیلی قشنگی داره
خانم دکتر

سلام خاله جان
این حرفا واقعیت یه حال پر از اترس و نگرانی منه
ممنونم
نمیدونم به دکتر شدنمم شک دارم دیه:|
زندگی من واسم مثل یه رادیکال تو خالیه{√}

یاس ارغوان_مجتبی جمعه 15 آبان 1394 ساعت 09:27 http://yasarghavan.blogsky.com/

بدون زشتی زیبایی معنی نداره .... بدون نفهمی فرزانگی ارزش نداره......میبینی دنیا بهت نیاز داره...

دنیا به یه ادمای صبوری مثل شما که شریفید نیاز داره نه من که همین اولش کم اوردم و دارم جا میزنم ...

یاس ارغوان_مجتبی جمعه 15 آبان 1394 ساعت 09:20 http://yasarghavan.blogsky.com/

پرستش نازنین
میخواهم بدانی
آدمهای زیبا و دوست داشتنی ، به صورت تصادفی به وجود نمی آیند
زیباترین و دوست داشتنی ترین انسانهایی که می شناسم
آنهایی هستند که با شکست آشنا شده اند ؛
آنهایی که رنج را تجربه کرده اند ؛
آنهایی که پس از این رویدادهای دشوار
دوباره مسیر خود را به سمت زندگی پیدا کرده اند…
این افراد زندگی را به شکل متفاوتی می فهمند ؛
آن را به شکل متفاوتی تحسین می کنند ؛
و نیز به شکل متفاوتی حس می کنند …
به همین دلیل
آرامترند و دوست داشتن و مهربان بودن به دغدغه شان تبدیل می شود

واقعا ممنونتم

یاس ارغوان_مجتبی جمعه 15 آبان 1394 ساعت 09:18 http://yasarghavan.blogsky.com/

هنگامی که برای انسان ها آرزوی سعادت می کنی،
نیروی درونت به تمامی انسان های پاک طینت متصل می شود
و راهی می شوی برای عبور تمامی دعاهای خیری که از تمامی مردم فرستاده شده وآن گاه انرژی دعاها و برکت انسان های روی زمین، وارد زندگیت می شود!
برای هم دعای خیر کنیم..!
+
درخت باش به رغم تبرها
بهار شو و بخند..

Mer30 golam

یه دختر شیطون پنج‌شنبه 14 آبان 1394 ساعت 17:54 http://www.girly17.mihanblog.com

نمیدونم چی بگم!!!خدا بزرگه

خودمم توش موندم
خدا بزرگ بود هست خواهد بود

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 14 آبان 1394 ساعت 16:16

پرستش فکر میکنم باهام قهری...باور کن زیاد وقت نمیکنمو بیشتر حس میکنم مشغول درسی که بهت کم سر میزنم و کم حالتو میپرسم....بیا عزیزم بغل آجی....گریه کن آروم شو ببینم چته

نه بخدا من با کسی قهر نیستم...مشکلی نیست گلم ...قربونت اجی جونم ...
گریه کردم زیاد...
یه سوال دارم عآیآ ابجی همرازی؟؟

هم راز پنج‌شنبه 14 آبان 1394 ساعت 16:13

پرستش جان؟دخمل گلمممم؟چته خانومی انقدة ناراحتی؟
کی اذیتت کرده و بهمت ریخته؟؟؟
یه روز بیا وبم باهم حرف بزنیم

جانم؟جوونم؟نمیدونم خودمم
کسی اذیتم نکرده خودم خیلی زودرنج شدم و نمیتونم تحمل کنم ...
چشم ...البته مزاحمت نمیشم ابجی من مشکلم خودمم نمیدونم اینجوری وقت گرانبهای تو رو هم میگیرم ...

امید پنج‌شنبه 14 آبان 1394 ساعت 15:50 http://fateme-goli.blogsky.com

پرستش اون جمله رو برداشتم
بازم به وبلاگ فاطمه گلی سر بزن لطفا
من و فاطمم خوشحال میشیم
ببخشید

ببخشید که بنده چرندیاتمو گفتم ...شما میتونی بذاری من دیگه نمیام ...

امیر پنج‌شنبه 14 آبان 1394 ساعت 15:49 http://ma-3nafar.blogsky.com

سلام آبجی پرستش.
وای چت شده تو؟خودکشی چیه؟ باور کن اینا همه از شیطانه.تو که خودت این همه منو نصیحت میکنی میگی از عرفان عصبانی نشم که حالم خراب نشه بعد خودت چرا اینجوری هستی؟تو هم باید با سختیا کنار بیای دیگه.زندگی همینه دیگه.سخته.
منم الان دارم هی به حرفای بابام فک میکنم که با عرفان خوب بشم دوباره.آبجی تو هم فک کن ببین چی ناراحتت کرده بعد سعی کن پاکش کنی.
دیگم حرف مردن و خودکشیو نزنیا.خیلی بده.حرفشم بد و وحشتناکه.

سلام داداش امیر.
امیر داداش من اینروزا زیاد حالم صحیح نیست زیاد چرندیات میگم و همش دلم میخواد انجامش بدم...من که گفتم اگه باهاش کنار بیای میتونی تحمل کنی ولی اگه تحمل نکنی نمیتونی ...بعد حال و روزت میشه من :|
نمیدونم خودمم نمیدونم چمه ...نمیدونم شاید مردم تا دیگه حرفش نزنم...

مهسا پنج‌شنبه 14 آبان 1394 ساعت 13:46 http://nursing.blogsky.com

این چه حرفیه دوست گلم؟اصلا میخوای من خواهرت بشم ؟ دیگه از این حرفا نزنی ها...
منم همین جوری بودم... درست میشه. نگران نباش. هر وقت خواستی عصبانی بشی یه لحظه صبر کن... برو با خدا حرف بزن خوب میشی. ببخشید زیاد حرف زدم

بابا اینا اولش میگینا بعدش بهم میگین برو گمشو تا باد بیاد
چشم ارباب...کاش درست شه ...نمیتونم فوری گریه میکنم ...نه بابا اختیار دارید ...

مریم بانو پنج‌شنبه 14 آبان 1394 ساعت 11:13 http://www.rozhan313.blogsky.com

عزیزم همه این حالات رو تو این سن با شدت مختلف تجربه میکنن...
ب نظرم به یه روان پزشک مراجعه کن ، خیلی کمکت میکنه... گاهی این حالات نتیجه رژه رفتن هورمونهاس که با دارو برطرف میشه... حتما به پزشک مراجعه کن...

نمیدونم والا...
رفتم پیش مشاور مدرسمون ولی اونم بدبخت تو دپرسی من موند اخه من دلیل قانع کننده نداشتم...نمیدونم ...نیست خب تو شهر ...

امید پنج‌شنبه 14 آبان 1394 ساعت 10:22 http://fateme-goli.blogsky.com

سلام خدمتِ شما
اول از هر چیز :
(((رفع درد و اندوه
از پیغمبر اکرم(صلی الله علیه و آله) روایت شده است که فرمودند: ذکر "لا حول و لا قوة الا بالله العلى العظیم" گنجى از گنج‌هاى بهشت است و آن باعث شفا یافتن از نود و نه درد است که آسان‌ترین آنها اندوه است
مستدرک الوسایل ، ج 1، ص 395)))
اینم کلام خدا:
خداوند در قرآن کریم می فرماید :

«وَلاَ تُلْقُواْ بِأَیْدِیکُمْ إِلَى الْتَّهْلُکَةِ؛»

[بقره/195]

یعنی :«خود را به دست خود، به هلاکت نیفکنید»

دیروز روز دانش آموز بود
یه دانش آموزِ 13 ساله،چن سال پیش به ذهنش رسید که خودش رو در راه خدا زیر تانک بندازه
حالا چی شده که یه دانش آموز تو همین سن(یکی دو سال بیشتر) باید به فکر استغفرلله استغفرلله خودکشی بیفته؟؟؟؟
چرا ارتباط رو با خدا خوب نکنیم که لذت زندگی رو بهمون بچشونه؟؟؟
چرا باید تو این سن کم کینه رو تو دل بکاریم؟؟
چرا باید تو این سن از کسی متنفر باشیم به جای اینکه الگو رو ائمه قرار بدیم و همه رو دوس داشته باشیم؟؟

چرا دعوا با مامان اینقد عادی شده؟؟
پیامبر اکرم (صلی­ الله­ علیه­­ و آله) چند نمونه از گناهان را نام می­ برند که از کبیره ­ترین گناهان کبیره است. «شرک به خداوند»، «کشتن یک مؤمن» و «عاقّ والدین» از جمله­ ی آن گناهان است

بی­ احترامی به والدین، عمر را کوتاه، و روزی ـ مادّی و معنوی ـ را کم می­ کند. اگر کسی از روی خشم به والدین خود نگاه کند، خداوند او را از حوزه­ ی رحمت خود دور کرده و نمازش را نمی­ پذیرد.»

از سوی دیگر، کسی که حرمت «رَحِم» خود را نگاه دارد، و والدین خود را «محترم» بشمارد، در واقع به «رحمت» بی­کران الهی وصل شده و بهره­ های مادّی و معنوی فراوانی هم در این راه خواهد برد

مرسی از این پیام قشنگت برادرگلم

یاس ارغوان_مجتبی پنج‌شنبه 14 آبان 1394 ساعت 08:34 http://yasarghavan.blogsky.com/

میگن با هرکسی دوست بشی شکل وفرم اونو میگیری

فکرشوبکن اگه باخدا دوست بشی۰۰

چه زیبا شکل میگیری

واقعا ...کاش..

فاطمه چهارشنبه 13 آبان 1394 ساعت 21:01 http://ffatemehh79.blogfa.com

سلام
چه طوری؟؟
خوبی؟؟
هیچ کس به اندازه یمن که همسنتم تورو نمیفهمه
من پارسال به مرز خودکشی هم رسیدم
ولی خب نمیدونم چه طوری گذشت و تموم شد
منم تابستون امسال همش فکرم درگیر یه نفری بود ولی خداروشکر الان ازش متنفرم
به خدا پناه ببر...حل میشه عزیزم
من که مدارم درحال درس خوندنم بازم امتحانات رو گند زدم رفت
این بیلان اشکم درمیاد
سخته ولی میگذره
پرستش جانم قدر خودتو بدون بدججججوووور
چقدر روزای بدی یادم اومد...روزهایی که هرشب گریه میکردمو بالش خیس...چشم پف کرده...
کاهش وزن...هعی...والان همه تموم شدنو رفتن
امیدوارم حالت خوب بشه عزیزم

سلام گلم ...من هعی بعد نیستم ...تو خوبی؟
قبول دارم حرفت رو دوست گلم...من خیلی اشتیاق به مرگ دارم ولی چیزی که هست ..همین خنده های زورکی رو پا نگهم داشته ...من فکرم درگیر کس خواستی نیست ولی چیزی که هست هرآن یاد حرف بابام یا مامان یا بعضی اوقات یاد گذشته هام میکنم با افرادی که کلی اذیتم کردن همین داغونم میکنه ...به خدا پناه بردم ...
دیگه چیزی توی خودم نمیبینم که قدر خودمو بدونم که ...واقعا سخته...
انشاالله ...

مهدیه چهارشنبه 13 آبان 1394 ساعت 16:47

سلام عزیزم خوبی اجی.....خیلی ناراحتم واست نمی دونم چیکار کنم کاری به جز دعا از بر نمیاد....ایشالا که بی بی رقیه کمکت می کن توکلت به خدا باشه عزیزم.

سلام عزیزم ...ممنونم که به فکرمی ...همینم خودش کلی حکمته گلم ...
مهدیه جون من یکم از همچی سیر شدم ...

یاس ارغوان_مجتبی چهارشنبه 13 آبان 1394 ساعت 16:11

بعضی حرفـــ ها هستند
قبل از زدن
باید خورد !
حرفـــ هایی که فقط باید در وجودِ خودت فریاد بزنی
و
در قلبت فرو بریزی
جایِ آن حرفـــ ها همانجاست . . .
در قلبت

نمیتونم واسم سخته بذارم توی قلبم بمونن خفه ام میکنن

یاس ارغوان_مجتبی چهارشنبه 13 آبان 1394 ساعت 16:09

خیلی ممنونم ازت..دستت درد نکنه..
پس من چی بگم................ی ثانیه خودت جای من بزار

وا ...
بخدا حال اینروزای من خیلی مزخرفه

خاتون سه‌شنبه 12 آبان 1394 ساعت 16:18 http://bakhtekhabaloodeman.blogsky.com

عزیزمممممم.سلاااام.
تو که خیلی زوده با این چیزا فکر کنی.هنوز اول جوونیته تلبته خب پیش میاد اما تو بهش دامن نزن.سعی کن به چیزای خوب فکر کنی.این حالتم موقتیه.خوب میشی

سلام عزیزم...نمیدونید چقدر این حالم داغونم کرده تو خونه همه ازم عاسین ...دلم گرفته خیلی مثل افسرده ها شدم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد