فقط خدا

فقط خدا

خدایا به امید خودت نه بندگان بی خودت...
فقط خدا

فقط خدا

خدایا به امید خودت نه بندگان بی خودت...

درددلای من با خدا :|

سلام خدا جونم ...خدای خوبیها سلام ...

خدایا ده اول محرمم تموم شد با یه چشم بهم زدن :(

امسال من توی باب محرم نیستم نمیدونم چرا ...خدایا من کافرم من بدم من بنده گناهکارتم ...خدایا من چقدر خودخواهم چرا ها چرا اینقدر خودخواهم ...چرا این روزا توی دل من‌ هیچ غمی نیست چرا از گریه مردم خندم میگیره چرا ...من اون دختری نیستم که پارسال نذر کرد اسمش جز کسایی باشه که مدرسه میخواد بفرستشون کربلا  ...چرا اون دختر قبل نیستم ...چون کسی رو که میخواستم پشت بهم کرد یعنی همه ی گریه های من بخاطر اون بوده اسمش رو میذاشتم عزادری برای امام حسین یعنی داشتم هم خودمو هم خدامو گول میزدم ...پس خدا دیدی من بنده گناهکارتم ...دیشب با گروه سینه زنی افغانی ها دلم  لرزید اولین باری بود که واسه امام حسین دلم لرزید...اخر شب با سینه زنی ...الهم مجعل محیای محیا ...دلم رفت کربلا ...خدایا ما چقدر بد قضاوت‌ میکنیم چقدر بدیم حالا دیدی من چقدر بدم ...خدایا چرا این همه سنگ دلم ...دارم اسمتو به زبون میارم ...دارم باهات صحبت میکنم ولی حاظر نیستم عبادتت کنم چرا اینجور شدم این مدت چرا خدا ...دلم میخواد بشینم کنار یه دریای وسیع  اینقدر واسه خودم حرف بزنم ...اینقدر خودمو نصیحت کنم که  تمام دریا بشه یه قطره اب اون قطره هم بخار بشه بره تو اسمون ...تا من بشم همون دختر با ایمانی که از کلاس اول دبستان روزه گرفت و شبا تا صبح بیدار میموند تا ناگهان واسه سحر بیدارش نکنن یاهم گاهی وقتا بدون سحری روزه میگرفت :( خداجونم چی شد اون دختر ها چی شد ...چی شد اون دل پاک چی شد ها ...خدایا منو برگردون به دوران بچگی به دوران نادونی تا بشم دانا :(

حضرت رقیه دستم رو بگیر ...علی اصغر یارم باش ...حضرت زینب کاسه صبرم باش ... امام حسین پدرم باش ...حضرت فاطمه مادرم باشه ...تو رو به خدا قسمتون میدم منو قبول کنین ...من بنده گناهکار خدام ...دست رد به سینم نزنید ...من دلم کربلا میخواد ...دلم زیارت امام حسین میخواد ...

حضرت عباس ...من دختر گناهکار حضرت فاطمه ام ...مسافر کربلام ...دارم میام مهمونیت داداش  دلم گرفته ...کنار هر سقا خونه به عشق اقا هر بچه رو لباس سقا می بپوشونم :(

امام خوبی ها مرا حلالم کن ...خدای بنده های بی کس حلالم کن ....

خدا جونم من خیلی بدم مگه نه ...دیدی واسه همه حرفام دلیل داشتم از بد بودنم گرفته تا گناهار بودنم...

منتظر معجزه ام دلم بلرزه :(

نظرات 24 + ارسال نظر
maedeh پنج‌شنبه 21 آبان 1394 ساعت 12:43 http://maedeh2002

گاه دلتنـــــــگ می شوم دلتنـگتر از تمام دلتنگـــــــــی ها

حسرت ها را می شمارم

و باختن ها

وصدای شکستن را

... نمیدانم من کدامین امید را ناامید کردم

وکدام خواهش را نشنیدم

وبه کدام دلتنگی خندیدم

که چنین دلتنگــــــــــــــــم

سلام ...مرسی عالیه

ولی ببخشید نیشناسم :)

بنت الهدی یکشنبه 10 آبان 1394 ساعت 18:04 http://www.tabiatmoallememast.blogsky.com

من خودم را زندگی میکنم

و برایم مهم نیست چگونه قضاوت می شوم ...

چه انتظاری از مردم داری ؟؟؟

آنها حتی پشت سر خدا هم حرف می زنند...!!!!

مرسی آبجی جون از این پیام قشنگتون

مائده یکشنبه 10 آبان 1394 ساعت 00:35 http://delneveshtee.blogfa.com

سلام عزیزم مرسی بابت تبریکت

+ راستی از چت باکس وبت بسی خوشمان امد :) من رفتم کدشو گرفتم اما نمدونم چرا توی وب من نمخونه!!! اصن انگار نمیشه رفت اسمتو ثبت کرد!تو میدونی اشکالش از چیه عایا؟؟

سلام گلم ...خواهش
چرا من امدم وبت چت باکش بود
من این مشکلشو نمیدون سوال میکنم بهت میگم

vahid شنبه 9 آبان 1394 ساعت 08:06 http://vahidmahmoodiyan.blogsky.com

سلام و عرض ادب و احترام
پستتان را خواندم.انسانی که در رسیدن به اهداف دنیوی مأیوس است از کار و تلاش باز می ماند و زندگی او دچار رکود و افسردگی می شود. نتیجه این رکود و افسردگی، رنج هایی است که خود فرد مأیوس تحمل می کند و سختی هایی که به دیگران تحمیل می نماید. درمان این درد، گاه از طریق اصلاح نگرش فرد به زندگی صورت می گیرد. بدون شک اعتقاد فرد به خداوند از بروز یأس در امور دنیوی پیش گیری می کند. ولی آن چه بسیار مهم است یأس فرد در پی گیری اهداف اخروی و اصلاح رابطه خود و خداست. چنین یأسی از یک سو بالاترین ضرر را که هلاکت اخروی است در پی دارد و از سوی دیگر نشانه های آن به زودی آشکار نمی شود. در نتیجه ممکن است فرد بسیار دیر به فکر درمان آن بیفتد. بنابراین اندیشیدن به رحمت و مغفرت خداوند و نقص و ضعف عمل همه آدمیان در پیشگیری و درمان این بیماری بسیار مۆثر است.
یادآوری سخنانی است که در قرآن کریم و روایات اهل بیت وارد شده است و از یأس و نومیدی نهی نموده است. خداوند در قرآن کریم فرموده است:
قل یعبادی الذین اسرفوا علی انفسهم لا تقنطوا من رحمة اللَّه ان اللَّه یغفر الذنوب جمیعا انه هو الغفور الرحیم؛ بگو ای بندگان من که بر خود اسراف و ستم کرده اید! از رحمت خدا نومید نشوید که خدا همه گناهان را می آمرزد، زیرا او بسیار آمرزنده و مهربان است.
در آیه دیگری آمده است که نومیدی از رحمت خداوند ویژه گمراهان است. و من یقنط من رحمة ربه الا الضالون چه کسی جز گمراهان از رحمت پروردگارش نومید می شود؟!
نومیدی خطرناک ترین راه نفوذ شیطان در دل آدمی است لذا در حدیثی از امام صادق(علیه السلام) لقمان به فرزندش چنین می گوید:" خَفِ‏ اللَّهَ‏- عَزَّ وَ جَلَّ- خِیفَةً لَوْ جِئْتَهُ بِبِرِّ الثَّقَلَیْنِ‏ لَعَذَّبَکَ، وَ ارْجُ اللَّهَ رَجَاءً لَوْ جِئْتَهُ بِذُنُوبِ الثَّقَلَیْنِ لَرَحِمَکَ». از خداوند آنگونه بترس که اگر تمام عبادات نیک جن و انس را انجام داده باشی امکان دارد به سبب لغزشی تو را مجازات کند وآنقدر به رحمت خدا امیدوار باش که اگر تمام گناه جن وانس را انجام داده باشی امکان دارد تو را رحمت کند.
در روایتی از امام علی نقل شده است که ایشان خطاب به کسی که به سبب زیادی گناهان نومید شده بود فرمود: یا هذا! یأسک من رحمة الله اعظم من ذنوبک؛ بدان که نومیدی تو از رحمت خداوند بزرگ تر از گناهان توست.
با این صحبت هایم خواستم بگویم پس به خدا خوش گمان باش و به سوی او راغب شو.
همین که بدانیم نومیدی نشانه کفر و گمراهی است از ناامیدی پرهیز خواهیم کرد. هر چه سوءظن به خدا مذموم است، حسن ظن به خداوند ستوده و سازنده است. حسن ظن به خداوند محبت انسان به خداوند را متسحکم می‌کند و انسان را به عمل برای رضای خدا مشتاق می سازد.
لبت خندان و دلت گرم عشق به حضرت حق

سلام ...ممنونم از اینکه این کامنت زیبا رو به بنده دادید

اسکندری جمعه 8 آبان 1394 ساعت 22:41 http://ataher.blogsky.com

سلام.خیلی با حالی. یعنی مطالبت باحالن.ممنون که اومدی سرزدی.

سلام ...مرسی باحالی از خودتونه...خواهش همچنین

دررررکت میکنم

ممنونم

امیر پنج‌شنبه 7 آبان 1394 ساعت 14:44 http://ma-3nafar.blogsky.com

سلام آبجی پرستش.چطوری؟خوبی؟
منم شده اینجوری بشم.یعنی حس کنم که آدم بدی شدم .یا مثلا به اندازه قبل دیگه خوب نیستم ولی باید فکرای بدو دور بریزی.اینا همه از شیطانه.میخواد آدمو منحرف کنه.بگو لعنت بر شیطون.زیاد بگو.

سلام برادر...خداروشکر خوبم...شما خوبید؟؟☺
من اینروزا یکم بهتر از قبل شدم ...درسته همه اینا شیطون کثافطه

یاس ارغوان_مجتبی پنج‌شنبه 7 آبان 1394 ساعت 08:01 http://yasarghavan.blogsky.com

♔פֿـُـــودم پادشاهــــــــــــــم♔
♚رفیقــــــآم تــاج رو سَــرم♚
☜پـَـس↚بــَــدפֿـــواهـامــون یــادشــون نـَـره☞
✘دســت بــِـہ تــاج سَــرم بـِـزنــن ⇜
◀بـــہ شـآهـرگــشون↯لَــطمـہ مــیزنـــم⇝
آخـــہ:
.

.

.
رفیـــق چــهار حـَــرفـہ
ولـــے
בاشتَن رفیــق פֿـــــــوب ❥ مـِثـــہ شما ❥ פֿـیلے حــَرفه^_^

مرسی....خیلی لطف داری

یاس ارغوان_مجتبی پنج‌شنبه 7 آبان 1394 ساعت 07:56 http://yasarghavan.blogsky.com

من از اونایــی نیستـم کهـ میگــن نداشتـن مخاطبـــ خــاص از افتخـآرات مــآس

من اتفاقـاً دوتـا مخاطبــ خــاص دارم یکـی خـُـداس یکیـم رفقـای خــاص

کهـ سـایشــون همیشهـ بالاسرمـــآس

آرهـ دیــه اینجوریــاس

شما از لطفتونه که اینجوریاس:)

یاس ارغوان_مجتبی پنج‌شنبه 7 آبان 1394 ساعت 07:45 http://yasarghavan.blogsky.com

اما پائیز...


فصلـــ خرمالوستـــ


فصلـــ گَســـِ تنهاییــــ!!!


فصلـــ هزار چیزیـــ استـــ که یکــــ جایشــ میلنگد


شاید فصلـــ هزار بهانه یــ دیوانگیـــ...

آره واقعا :)

یاس ارغوان_مجتبی پنج‌شنبه 7 آبان 1394 ساعت 07:36 http://yasarghavan.blogsky.com

کاش میشد زندگی
تکرار داشت . . .
لااقل تکرار را یکبار داشت . . .
ساعتم برعکس
میچرخید و من . . .
برتنم میشد گشاد این
پیرهن . . .
آن دبستان ، کودکی ، سرمشق
آب . . .
پای مادر هم برایم جای
خواب . . .
خود برون میکردم
از دلواپسی . . .
دل نمیدادم به دست
هر کسی . . .
عمر هستی ، خوب و بد
بسیار نیست . . .
حیف هرگز قابل تکرار نیست! ! !

مرسی گلم

یاس ارغوان_مجتبی پنج‌شنبه 7 آبان 1394 ساعت 07:32 http://yasarghavan.blogsky.com

خدایا، تو را سپاس
برای هر آنچه که به ما عطا کرده‌ای
و
هر آنچه که به ما عطا خواهی کرد
تو را سپاس
که همیشه مراقب و نگهدار ما بوده ای
تو را سپاس
برای همه‌ی مهربانی هایت
خدایا،تو را سپاس
برای آرامش و شادی
و خوشبختی که خیلی زود
و خیلی خوب با معجزه ای ناب به ما هدیه خواهی داد.
خدایا سپاسگزارم،
بخاطر تمام معجزاتی که در حال رخ دادن است
تا مارا به آرامش وسعادت
و آرزوهایمان برساند.

مرسی ‌

بنت الهدی چهارشنبه 6 آبان 1394 ساعت 08:26

سلام...قربونه این دردو دلات ابجی گلم...
ایشالا هرچی خیر و برکته به حق امام حسین تو زندگی برات باشه ...
التماس دعا...

سلام عزیزمی ...خدانکنه...انشالله ...محتاجیم به دعاتون...

هم راز سه‌شنبه 5 آبان 1394 ساعت 23:56

سلام عزیزم....تو خوبی فقط باید مواظب امتحان های این دنیا باشی...

سلام آبجی خوبی ...خداروشکر بد نیستم ...آره باید تحمل کنم ...

بانوووو دوشنبه 4 آبان 1394 ساعت 18:17 http://kajeshisheei.blogsky.com

سلام ابجی خوبی؟
ابجی اینکه ادم نتونه گریه کنه که دلیل بر کافر بودن نیس.
ابجی جون از حضرت علی اصغر بخواه کمکت کنه.
تو دختر پاکی بودی و هستی و خواهی بود.حرف اضافه هم بزنی این چارتا استخونو تو دهنت خرد میکنم...:-)
ابجی جون اگر با یه روانشناس هم صحبت کنی بنظرم خوبه.
ان شاالله که خیلی زود حالت خوب میشه گلم...
قربانت فدات خداحافظ

سلام عزیزم ...خداروشکر بد نیستم ...
درست ولی نباید این همه سنگدلم باشه خب ...
خدا ازت بشنوه کاش علی اصغر دستمو میگرفت ...
چشمممممم خوبه عزیزم ...
خودم تو فکرشم ...انشاالله...عزیزمی...خدانگهدار

یاس ارغوان_مجتبی دوشنبه 4 آبان 1394 ساعت 11:06 http://yasarghavan.blogsky.com

دریا زیباست زیبا تر از تصور ما به صدای دریا گوش کن .

انگار دریا کنسرت دارد .......صدای موج دریا،صدای برخورد موج به صخره ها ،

صدای مرغان دریایی در آسمان،صدای بازی کودکان در ساحل، و صدای نفس های زندگی .

زیباست نه ؟!

هیچ کنسرتی نمی تواند این آوا را بسراید ...

زیباست واقعا زیباست ...
یه حس خاصی داره
یه حس غیر ممکن

یاس ارغوان_مجتبی یکشنبه 3 آبان 1394 ساعت 21:53 http://yasarghavan.blogsky.com

ﺣﻮﺍﺱﻣﺎﻥ ﺑﺎﺷﺪ
ﻣﺮﺩﻱ ﻛﻪ ﻋﻘﺐ ﺗﺎﻛﺴﻲ ﻛﻨﺎﺭ ﻣﻦ ﻧﺸﺴﺘﻪ ﺑﻮﺩ ﻭ ﺩﺍﺷﺖ ﺗﻮﻱ ﺳﺮﺭﺳﻴﺪﺵ ﭼﻴﺰﻱ ﻳﺎﺩﺩﺍﺷﺖ
ﻣﻲﻛﺮﺩ، ﺳﺮﺭﺳﻴﺪﺵ ﺭﺍ ﺑﺴﺖ ﻭ ﮔﻔﺖ : ‏«ﻫﺮﭼﻲ ﻣﻲﺩﻭﻭﻳﻴﻢ، ﺑﺎﺯﻡ ﻋﻘﺒﻴﻢ. ‏»
ﻛﺴﻲ ﺟﻮﺍﺑﻲ ﻧﺪﺍﺩ.
ﻣﺮﺩ ﺩﻭﺑﺎﺭﻩ ﺧﻮﺩﺵ ﮔﻔﺖ: ‏«ﻫﻤﺶ ﺩﺍﺭﻳﻢ ﻣﻲﺩﻭﻭﻳﻴﻢ، ﺑﺎﺯﻡ ﻫﻴﭽﻲ. ‏»
ﺯﻧﻲ ﻛﻪ ﺟﻠﻮﻱ ﺗﺎﻛﺴﻲ ﻧﺸﺴﺘﻪ ﺑﻮﺩ، ﮔﻔﺖ: ‏« ﺧﻮﺵ ﺑﻪ ﺣﺎﻟﺘﻮﻥ. ‏» ﻣﺮﺩ ﭘﺮﺳﻴﺪ: ‏«ﭼﺮﺍ؟ ‏» ﺯﻥ ﮔﻔﺖ:
‏« ﭘﺴﺮ ﻣﻦ ﺷﺶ ﺳﺎﻟﺸﻪ ﻭﻟﻲ ﻧﻤﻲﺗﻮﻧﻪ ﺑﺪﻭﻭﻩ ... ﻫﺮ ﻛﺎﺭﻱ ﻣﻲﻛﻨﻴﻢ ﻧﻤﻲﺗﻮﻧﻪ . ‏» ﺩﻳﮕﺮ ﻫﻴﭻ ﻛﺪﺍﻡ
ﺣﺮﻑ ﻧﺰﺩﻳﻢ.
ﺑﻪ ﺯﻥ ﻧﮕﺎﻩ ﻛﺮﺩﻡ، ﺟﻮﺍﻥ ﺑﻮﺩ ...

سروش صحت

جالب است ...
بی نهایت زندگی زیباست :)

یاس ارغوان_مجتبی یکشنبه 3 آبان 1394 ساعت 19:15 http://yasarghavan.blogsky.com

دختر گل
این چیزایی ک گفتی دلیل بر کافر بودن و بد بودن نیست..
نه خدا و نه امام حسین محتاج اشک و گریه ما نیستن مگه هر کی گریه کرد کارش درسته.یا رفت زنجیر زد....ی نیگا دورت بنداز میفهمی چی میگم...شاید یذره کوتاهی کردیم ولی دلت پاکه و پر مهره...هنوزم با ایمانی..همینکه بهش فکر کردی یعنی خدا نگاهت کرده..اگرم چند روزی کم گذاشتی از اطرافت خسته بودی..به ی ریکاوری روح نیاز داشتی ک خود درونت رو دریابی..ک خدا رو شکر پیدا کردی خودتو...خدا ارحم راحمینه

واسه منی که دیگه دست از عبادت کشیدم ته کافر بودنه آقا مجتبی یعنی ته ناامیدی قرار دارم ...یعنی چیزی ندارم که بهش امیدوار باشم ...من نمیگم بشینم زار بزنم ولی اصلا محرم امسال واسم مفهومی نداشت درکش نکردم ...تا لحظه های ناب رو از دست دادم ...من از خودم بدم میاد از خودم متنفرم ...خدا همیشه نگاهم میکنه ولی من خودخواهم بی نهایت خودخواهم...خسته چیم درس که نیستم ...خسته کار که کاری نکردم ...پس خسته چی بودم که اینجوری شدم ...من درون خودمو هنوز پیدا نکردم هنوز همچی واسم گنگ و نامفهومه حتی وجود خودم روی زمین واسم نامفهومه

یاس ارغوان_مجتبی یکشنبه 3 آبان 1394 ساعت 18:12 http://yasarghavan.blogsky.com

زیارت وارث بخون...گوش بده......شک نکن به معجزش

چشم ولی این روزا کافر تمام معنا شدم وارث هم برام کاری نمیکنه

یاس ارغوان_مجتبی یکشنبه 3 آبان 1394 ساعت 17:52 http://yasarghavan.blogsky.com

میفهمم چی میگی

ممنونم از اینکه درک میکنید

علیرضا یکشنبه 3 آبان 1394 ساعت 16:25 http://www.streetboy.blogsky.com

منتظر معجزه ام دلم بلرزه
قشنگ گفتی

واقعا خب منتظرم

بهامین یکشنبه 3 آبان 1394 ساعت 13:06 http://notbookman.blogsky.com

الهی عزیزم
تو دختر گل و پاکی هستی
عزیز دلم

قربونت خاله جونم...از کجا معلوم خاله شاید من از خیلیا نا پاک تر باشه ...شاید خیلی ازم بدشون بیاد من که از جلوی خودم خبر ندار که از پشت سرم چیزی بدونم ...کاش اونجوری بود که شما میگفتی

[ بدون نام ] شنبه 2 آبان 1394 ساعت 19:59

سلام خوبی عزیزم ...ایشالا که بحق حضرت زینب دلت بلرزه امشب عزیز من....من خودم دلم خیلی گرفته خیلی ....یاامام حسین

سلام خداروشکر خوبم...انشاالله...
خدا بد نده چرا ...یا امام حسین ...یا حضرت عباس ...
میتونم بپرسم شما کی هستید...
ابجی م توی ببخشید شرمندتم ابجی جونم

مریم بانو شنبه 2 آبان 1394 ساعت 17:23 http://www.rozhan313.blogsky.com

التماس دعای فرااوون
خیلیییی دعام کن
انشاالله به حاجات قلبیت برسی

چشم مریم بانو...رو چشام...انشاالله...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد