فقط خدا

فقط خدا

خدایا به امید خودت نه بندگان بی خودت...
فقط خدا

فقط خدا

خدایا به امید خودت نه بندگان بی خودت...

۶۰

سلااااام به همه‌ دوستان گل خودم...روزتون بخیر و خوشی ...امروز من طبق معمول همونجوری بوده که اکثر اوقات هست  ولی یکم متفاوت تر میدونید چرا؟؟؟....اول اینکه امشب دختر عمه ام نامزد میکنه و فرداشب اون یکی دختر عمه هم عروس میشه و از همه مهم تر من اون چیزایی رو که میبینم انجام میدم مثلا مثل چند روز پیش توی نت  یه کیک دیدم امروز یهو از خواب بیدار شدم و فکرم کار افتاد یه کیک درست کنم ببینم چطور میشه و دیدم وسایلش اماده نیست یعنی فقط لنگ یه وانیل و کاکائو و همزن بودم به مامان گفتم اماده کنه تا من درس کنم ...بعدش اماده شدم رفتم پیش زن داداشم تا ۱۱/۳۰ اونجا بودم بعدشم امدم خونه و ناهار خوردم و بعد از ناهار کیک رو اماده کردم و الان روی گازه داره پخت میره ‌و منم اینجام دارم پست میذارم خخخ ...چه خبر دوستان گلم ....کیا وسایل مدرسشونو خریدن ؟؟ البته اینای که دانش آموزن مثل من نه اونایی که الان دانشجو هستن و درچندی سال دیگر در پله های استواری و موفقیت همدیگه رو میبینیم ... من که امسال قصد ندارم لباس درست کنم و قراره با همون لباسام برم مدرسه فقط تا حدودی تغییرش میدم  و فقط چندتا چیز بیشتر لازم ندارم  ترجیح میدم  این پول رو بدم به داداشم تا حداقل زندگی ارومی داشته باشه اول زندگی  البته پولی که قراره من بهش  بدم حتی  پول کرایه  راهشم نمیشه ولی همین که حداقل منم به اندازه خودم کمکی کرده باشم خودش یه دنیا ارزش داره بهتر از هیچی هست(:  

دلم واسه داداش ع تنگ شده فردا بر میگرده ...

راستی دوستان گلم  واسه ابجی همراز دعا کنید امتحانش رو امروز خوب داده باشه بخدا من شرمنده اشم ...ابجی بخدا شرمنده خیلی شرمنده ...عزیزم من از حضرت زهرا واست کمک خواستم خودش جوابت میده عزیزممم...خدافس:/

بعدا نوشت: کیکم رنگش خوب بود ولی طعمش برا قندخونیا خوب بد خودمم حالم بد شد ازش :(

آخه اردش خراب بود خیلی بی مزه افتاده بود ، واااا  خب چیه برا بار اولم بود نمیدونستم چقد باید شکر توش کنم خب :/ خبه تنها بودم اگه دوتا بودیم وااای اون موقع فکرش کنید شور میشد چی میشد :/

بی خیالش فدا سرم (: حالا اگه دست پخت هرکی بود اینقدر ایراد میگرفتم چون خودم پختم  میگم فدا سرم :)

جان من تاحال اعتماد به سقف در این حد رو دیدین :):) 

خدافس:/

نظرات 7 + ارسال نظر
فاطمه پنج‌شنبه 5 شهریور 1394 ساعت 17:25 http://ffatemehh79.blogfa.com

سلام...نتم تمومید...بلاگفا لجید...نتونستم بیام...ماشالا اپ
منم کیک پختم منتها با پودر...سوخت!!!!!
البته قابل خوردن بود
خواهرمم چون قبلش همه چیز خورده بود مسموم شد!!!!
خوبی پرستش جونی؟؟
امیدوارم حالت خوب باشه
من لوازمو خریییییییدم

سلام عزیزممممم...خاک تو مخ بلاگفا ...اها ...اره دیگه تو نبودی بخونی ...اشکال نداره مال منم بی مزه شده بود ولی خوشگل بود خخخ مال من کسی رو مسموم نکرد و زهری کرد خخخ...تو خوب باشی منم عالیم فاطمه گلی...خوشبحالت من نگرفتم:(

امیر سه‌شنبه 3 شهریور 1394 ساعت 22:21 http://ma-3nafar.blogsky.com/

خخخخخخخخخخخ
پس کیکت خراب شد
عیبی نداره خانم دکترا که آشپزی بلد نیستن

خخخخ ...اره ....اره دیگه منم خواستم ابتکاری نشون بدم ولی نشد خخخخ

یاس ارغوان-مجتبی سه‌شنبه 3 شهریور 1394 ساعت 17:39 http://yasarghavan.blogsky.com/

اس ام اس رسید، عمو قلی دید، هیشکی ندید، میرزا خندید، گربه پرید؟ اقا مجید اهی کشید وقتی وحید از راه رسید پرید یه رادیو خرید بعدشم از اخبار شنید. این اخبار سر کاری بید، رفت و خوابید

Like

یاس ارغوان-مجتبی سه‌شنبه 3 شهریور 1394 ساعت 17:36 http://yasarghavan.blogsky.com/

من نمیدونم این درس خوندن چی داره که تا میری دو کلمه درس بخونی حتی خاطرات دوران مهد کودک اونم با وضوح hd یادِ آدم میاد !!!

Like

سحر سه‌شنبه 3 شهریور 1394 ساعت 17:32 http://saereh.mihanblog.com/

ولادت امام خوبی ها، امام رضا(ع) رو بهتون تبریک میگم.با آرروزی بهترینها
65168

Mr30

هم راز سه‌شنبه 3 شهریور 1394 ساعت 16:51

درضمن دشمنت شرمنده...ارتباطی به شرمندگی و ....نداره عزیز.
حالا میخوای پاکش کن همه فهمیدن امتحانو

مرسی اجی جونم ...بذار بدون اجی بعدها خاطرات میشه واسه منا دلم نمیاد پاکش کنم اوجو خخخ

هم راز سه‌شنبه 3 شهریور 1394 ساعت 16:49

سلام عزیزم. ممنونم...ان شاالله دعاهات برای نتیجه اش بگیره...خودشو که خوب ندادم.
به به منم کیک دلم خواست
اشکال نداره سری های بعدی دستت میاد که چکار کنی :)

سلام ابجی جونمممم...انشاالله خوبه عزیز دلم...اخه من نمیدونم کجایی واگرنه پستش میکردم خخخ....اره دیگه چه خبر یاد میگیرم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد