فقط خدا

فقط خدا

خدایا به امید خودت نه بندگان بی خودت...
فقط خدا

فقط خدا

خدایا به امید خودت نه بندگان بی خودت...

۵۷

سلام دوستآن ...خوبید؟! خداروشکر ...این ماهمونم گذشت و تا چندی ساعت دیگر وارد ماه جدید میشیم... هفته قبل چهارشنبه دقیقا ساعت۱۶:۰۰اینترنت من قطع شد و از شانس خوب امروز داداشHبرگشت ...بدلیل اینکه فردا مراسم چهلم دوستش اقای مهندس س.خ هست و امد نت رو هم وصل کرد ... من چهارشنبه عصر رفتم امام زاده و دو رکعت نماز خوندم و چهل تا ایت الکرسی خوندم و زیارت عاشورا بالای سر شهیدا خوندم و بعدش هم رفتم خونه ...یکم اروم شدم...راستی داشت یادم میرفت ،واسه همتون دعا کردم مخاطبم همه شما دوستان عزیز بود...امروز هم یه جای خوب رفتم که حالا منتظر جوابم باید تا بیست روز دیگه من جوابم رو بگیرم تا بتونم دوباره برم و ببینم واسم خوبه یا نه ...محتاج دعاتونم دوستان ...دیروز رفتم پیش پدر بزرگم و عمه ام ،نامزد دختر عمم دیدم یعنی داماد جدید خانواده  ما *_* این هفته رو برنامه ریختن واسه عروسی ...دختر اون یکی عمه میخواد عروسی کنه و دختر این یکی عمه میخواد جشن نامزدی بگیره ...از همه خانواده عموم متنفرم به کل دیگه چشم دیدنشون رو ندارم  ... دختر عموی عوضی من چیزهای درمورد من به همه گفته دختر اشغال به قیافه خودشو اخلاق داداش هرزه اش  فکر نکرده بقران قسم خوردم دیگه باهاشون سلامم نکنم و جواب سلامشونم ندم بقدری ازش ناراحتم  و متنفرم ازشون دلم نمیخواد ببینمش دختر بیشعور عکسش تو فسیبوک و اینستا و هر برنامه چرت و پرت که تو دنیا هست عکسش و همچیش رو گذاشته بعد میاد درمورد من پیش داداش و دختر عمه میگه باشه دختر اشغال باشه اگه دوری باشه دور منه تو میای میری چرت و پرت تحویل داداش من میدی این همه خودتو عزیز نکن داداش من تو رو نمیگیره اون بدتر از من از خون خانواده شما تشنه اس ...خنده داره بوی ترشیدگیش تا کجاها رسیده بعد میاد درمورد من چرت و پرت به اینو و اون میگه و دلش میخواد ابروی منو ببره ...اولش که دختر عمه بی ادب بی فرهنگ بود حالا که خواستگاریش کردن و خانم ترشیده شده میره نوکری دختر عمه ،خنده داره دلم براش میسوزه  خاک تو سرت کنن ...بعد از عقد داداش من که اولش  میگفت وای خیلی قشنگ شدی و ناز بودیو فلان حالا درامده به زن داداشم گفته تو فلانی تو خیلی زشتی بیساری ....قربون خودش که با رنگ قهوه ا ی سوخته رنگش کردن  ...واقعا اینا تازه به دوران رسیدن ...خدایا من به اسم قسم خوردم باهاشون سلام نکنم روز سه شنبه با یه تیپ میرم که بسوزه ای دختر بیشور ...من ادمی نبودم که پا رو دل کسی بذارم  ولی این ادم نیست...خدایا دیگه آخر خطه من دیگه زبونم رو بازمیکنم میگم تا کسی دیگه فکر نکنه بی زبونم یا میتونه حریف من شه‌ ...دختر مسخره ...خدافس:/

نظرات 6 + ارسال نظر
بانوووو یکشنبه 1 شهریور 1394 ساعت 21:46 http://kajeshisheei.blogsky.com

سلام ابجی گلی خودتو ناراحت نکن.با فکرکردن بهش فقط اعصاب خودت خرد میشه

نمیشه بهش فکر نکرد ابجی

فاطمه یکشنبه 1 شهریور 1394 ساعت 15:56 http://ffatemehh79.blogfa.com

ببه به سلام
در پاسخ به نظرت باید بگم که:حتما عزیزم...کوهم دیگه...
بعدهم غصه نخوریا...خودت داری میگی...والا منم یه دختر عمه دارم حرسم میگیره ازش...حسود ماشالا...انقدر خودشو شیرین میکونه...متنفرم ازش...در ظاهر باهم خوبیم تو دل هردومون دنبال بدبختیه هم دیگه ایم...بدتر که من دیگه فامیل هم سن خودم دختر ندارم...تنهام...خواهرمم گاهی اوقات باهاش جفت میشه من تنها میمونم
ولی سعی کن برات مهم نباشه...همونطور که دیگه برای مهم نیست
میخواد باشه نباشه
چیزی بگه
کاری کنه
مهم خودمم و خودتی
مهم خودمونیم
فقط فقط خودمون

Azizamiiiiiii mr30 az mohabatet

امیر یکشنبه 1 شهریور 1394 ساعت 10:45 http://ma-3nafar.blogsky.com/

پس همونی که من گفتم دیگه..جواب ابلهان خاموشیست

اره داداش تقریبا همون خخخ ...ولی‌ شاید بعد ها کار به دعوا بکشه

امیر یکشنبه 1 شهریور 1394 ساعت 10:18 http://ma-3nafar.blogsky.com/

یعنی دعوا میشه؟ میخوای دعوا کنی باهاش؟یعد بدتر نمیشه ؟

چرا دعوا ..من که گفتم دیگه محل سگم بهش نمیذارم

امیر یکشنبه 1 شهریور 1394 ساعت 10:02 http://ma-3nafar.blogsky.com/

سلام.وای آبجی چقدر خشن شدی!!! ولشون کن ..میگن جواب ابلهان خاموشیست.

سلام...نه داداش تو چنین ادمایی رو نمیشناسی ...

vahid یکشنبه 1 شهریور 1394 ساعت 09:10 http://vahidmahmoodiyan.blogsky.com

وات دِ فاز

فاز بیشعوری دختر عموی بنده٭_٭

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد