فقط خدا

فقط خدا

خدایا به امید خودت نه بندگان بی خودت...
فقط خدا

فقط خدا

خدایا به امید خودت نه بندگان بی خودت...

۵۶

سلام دوستان...امروز کلاس داشتم و بیشتر از ۱۰دیقه نیست امدم خونه ...امروز سومین جلسه بود و من هنوز کتاب ندارم  بخدا اعصاب ادم رو بهم میریزن ... راستی استادمونم عوض شد  این یکی حسابی چله اصلا انگار تو باغ نیست ..یه پسره ۲۰ساله لاغر مردنی که اگه فوتش کنی  میفته دو متر اونور تر ولی باحاله البته بلد نیست درست درس بده و اینقد صداش خنده داره که من اخر سری اینقد جلو خودمو گرفتم که یهو صدا خنده  همه رفت هوا بدبخت همین که راه میره خودش به خودش میخنده ... قدشم که ماشاالله هزار ماشالله فرم ادمی نیست که زرافه اس ... سر شغل پدر شد یکی گفت کارگر چی میشه اونم گفت ...worker...بعد یکیشون خندید بعد یکی از پسرا گفتن وا مگه کارگری چشه ...استاد درامد گفت والا پولش از همه شغلا بیشتر شغل حلالیم هست...گفتم بهش اقا خب شمام میرفتیworkerمیشدی گفت والا من توانییشو ندارم ...همه زدن زیر خنده یکی از دخترا بهش گفت ، خب اقا کی دستتو گرفته میتونی تا دلت میخواد غذا بخوری بدبخت فک کنم انگل داره ...خدایش امروز از بس اذیتش کردیم داشت التماسمون میکرد تا اروم شیم اون لحظه دلم میخواست ای کاش گوشی چیزی برده بودم صدا رو ضبط میکردم وگوش بدم بخندم خخخ...تو هیری وری سرو صدا یهو یه بچه در و باز کرد امد داخل بدبخت استاد جا خورد بچه سه ساله چاق تر از اون بود،بچه انگشت سبابه اش تو دهنش بود ،کلا  امروز ما هممون به همه معلما گیر میدادیم منشی با چادر و باحجاب بود امروز بهش گفتیم وای خانم شدی مثل مادر شهید مصطفی چمران  اصلا اون لحظه دیگه استاده مرده بود از خنده داشت میگفت تو رو خدا بچه ها اروم باشید اپاندیسم ترکید از خنده ...دیگه بیشتر اموزشگاه رو سرمون بود ...بهش گفتیم اقا اصلا تو میدونی اپاندیس چی هست کجاها هست ،کجاها پیدا میشه ...بدبخت امد اروممون کنه بیشتر زد زیر خنده اخر سر یه چهار پنج تا سوال اول دبستانی پرسید و بعدشم گفت good by ...منم وقتی امدم بیرون گفتم by teacher البته نه اینجوری ساده با داد بدبخت پشت سرم دره رو محکم زد بهم وقتی دوباره در زدم گفتم بهش Hello...بدبخت ایندفعه نگو شده بود گوجه فرنگی  از بس خندیده بود بعد گفت تورو خدا دست از سرم بردار منم گفتم چشم by بعد درامده میگه بابا تو چندبار by میدی ...به زور ولش کردیم اخی گناه داشت ...ما ۱۵تا دانش اموز شیطونیم که ۱۲تا دخترن وای امروز اینقد که خندیدم رو دل کردم ...نه اون استاده که درس دادن عالی‌ بود اخلاقش بود مثل گاوه نه اینکه بلد نیست حرف بزنه اخلاقش اینو ادمه  خدایا چجور موجوداتی می افرینی تو :/ والا  ... بنده حرفی ندارم واسه گفتن دوست جونیآ خخخ ...ابجی م زیارتت قبول ...چی شد چرا بهم زنگ نزدی ... راستی دعا یادتون نره واسم دعا کنید ...یه چیز از همه چیز مهم تر اینکه فردا چهارشنبه اس و وصال من با شهدا و امامزاده ...واسه همتون دعا میکنم ...انشاالله همیشه و همه جا هممون به راه راست هدایت شیم و هرچیزی که به صلاحمونه برامون اتفاق بیوفته ... خدافس :/

+من جوجو ام تو چی هستی ؟!

+ یه پست شکلکی دیگه بعد از چند وقت 

نظرات 16 + ارسال نظر
یاس ارغوان-مجتبی شنبه 31 مرداد 1394 ساعت 17:13 http://yasarghavan.blogsky.com/

مرسی

امیر جمعه 30 مرداد 1394 ساعت 23:35 http://ma-3nafar.blogsky.com

کجایی ابجی؟

اینجا نبودم برادر

vahid جمعه 30 مرداد 1394 ساعت 20:31 http://vahidmahmoodiyan.blogsky.com

سلام
عادم به استادِش میگه چل
عادم به استادش میگه زرافه
استاد گاوه!!!!!

با خوندن این پست یه سری چیز دستگیرم شد
1-استاد چل هیچوقت سر کلاس عادم های عاقل نمیره پس کلاس مذکور یه سری خل آ چل بودن
وقتی یه استاد زرافه میشه پس مخاطبینش انسان نیستن صد در هزار مخاطبینش یه مشت زرافن
استاده قبلی گاو بوده پس با یه سری گوساله سر وکار داشته
در کل من یه پست از باغ وحش خوندم

سلام...منظور از چل بودنش یعنی عقب مونده نیست...منظور از باحال بودنش اخه خودش خودشو به کوچه علی چپ میزد خخخ... زرافه هم چون قدش بلنده و بعدشم ادم وقتی میخواد ببیندش سرش باید بره تو هوا ... نه، جانم هممون از این ادمای پایه ای هستیم ... برعکس ماه هممون قدمون به اون نمیرسه ... اون خودش هنوز گوساله اس ... فک کن اونا تو باغ وحش بدنیا امدن

. جمعه 30 مرداد 1394 ساعت 17:12 http://www.hghkh.blogfa.com

معلومه خیلی روز سختی داشته بیچاره.

اره

بانوووو جمعه 30 مرداد 1394 ساعت 09:37 http://kajeshisheei.blogsky.com

بچه کجایی تو ابجی؟؟

من بچه جنوبم عزیزم

یاس ارغوان-مجتبی پنج‌شنبه 29 مرداد 1394 ساعت 09:17 http://yasarghavan.blogsky.com/

صبـــور بــــاش ؛
گاهی بـایــد از بیـن بـدتــرین روزهـای زنــدگیــت
بـگــــــذری تـا بـه بهتــرینهــایـش بـــــــــرسی…!

صبورم چون منتظر بهترینای زندگیمم

بهامین چهارشنبه 28 مرداد 1394 ساعت 21:08 http://notbookman.blogsky.com

سلام عزیز دلم
خوبی؟

سلام عزیزم...خداروشکر

وانیا چهارشنبه 28 مرداد 1394 ساعت 14:44

اجی ببخشش بخدا گوشی خواهرم برده بودم با خودم بعد من اسم تو رو ف ج ثبت کردم بعد خواهرم اسم رفیقش ف ج اشتبای زنگ زدم اجی به امام رضا شرمندتم به همون امم غریب صبح که رفتم به یادت بودم ولی شماره اشتباه شد بود به امام رضا زنگ زدم خیلی تو فکرت بودم ولی الان نگاه کردم تا اشتباه شد تو صحن رضوی بودم بخدا گفتم زنگ بزنم ولی گفتم نه زنگ نمی زنم ولی خیلی دعا کردم واست بازم شرمندتم اجی بخدا صبح تو ماشین بودم زنگ زدم ولی اشتباه شد

خدا ببخشید عزیز دلم ...ولی بخدا خیلی وقت منتظر زنگت بودم حتی میگم که به زن داداشم گفتم م رفته مشهد بهم زنگ نزد ...همین که واسم دعا کردی خوش یه دنیا ارزش داره عزیز دلم...مشکلی نیست ولی من تعجب کردم گفتی سرد برخورد کردی چون تو میدونی من حالم بده بدم که باشه گاهی سرد برخورد نمیکنم باتو ...دشمنت شرمنده عزیز دلم زیارتتم قبول ...انشااالله دوباره قسمتت بشه بری...عزیزمی

وانیا چهارشنبه 28 مرداد 1394 ساعت 13:48

اجی بخدا به همون امام رضا قسم زنگ زدم مادرت گوشیو برداشت بعد گفتم گوشی رو بده ف داد به خودت گفتم ف م ام تو ماشین هستم کاری نداری می خواهم برم مشهد گفتی نه خیلی سرد جواب دادی می خواستم بخدا تو صحن رضوی نشسته بودم می خواستم بهت زنگ بزنم گفتم ولش کن دعا میکنم براش ولی زنگ نمی زنم حالا که سرد جوابم داد

بقران م مو باتو حرف نزدم به فاطمه زهرا قسم مو روحمم صدات نشنیده چه برسه خودم باعث تعجب منه من دارم قسم قران میخورم باهات حرف نزدم تازه به زن داداشمم گفتم م رفت مشهد بهم زنگم نزد ...وای م مو باور نمیکنم یعنی چه بخدا مو صدات نشنیدم ابجی بقران اگه من باتو حرف زده باشم

یاس ارغوان-مجتبی چهارشنبه 28 مرداد 1394 ساعت 10:39 http://yasarghavan.blogsky.com/



برا ما هم دعا کن....

چشم

وانیا چهارشنبه 28 مرداد 1394 ساعت 08:01

سلام عزیزم خوبی قبول حق انشالله روزی خودت؛من که صبحش بهت زنگ زدم سردجوابم دادی خیلی ناراحت شدم تو حرم خیلی به یادت بودم

سلام خداروشکر خوبم...قربونت ...م بخدا مو با تو حرف نزدم بقران حاضرم دت رو قران بذارم که بهت بگم من صدات رو بعد از اخرین باری که باهم حرف زدیم که خونه بودی مو دیگه صدات نشنیدم ...م بخدا داری اشتباه میکنی من توی گوشی مامانم همیشه میبینم که شماره ات هست یانه...خیلی واسم عجیبه که میگی بهت زنگ زدم ولی بخدا، من با تو حرف نزدم حتی لحظه شماری میکردم مامانم بیاد بگه بیا دوستت زنگ زده ...بخدایی که؛بالا سرته راس میگم

امیر چهارشنبه 28 مرداد 1394 ساعت 01:08 http://ma-3nafar.blogsky.com

سلام.چه خوب بلاخره تو رو خندون دیدبم.معلمه حتما باحاله ها...ایول

سلام...اره این استاد جدید تونست حریف من شه و خندمو دربیاره خخخ....از باحال انورتر خخخ

علیرضا سه‌شنبه 27 مرداد 1394 ساعت 22:59 http://ithouse.blogsky.com

روت کردن گوشی یا تبلت یه بحث جداس.باید نرم افزار روت رو رو کامپیوتر نصب کنین،بعدش گوشیو بزنین به کامپیوتر و...

به نظر من اگه روت "نکنین" بهتره،چون روت باعث میشه گارانتی محصول از بین بره،احتمال آسیب سخت افزاری هم وجود داره،اگه یه اشتباه بکنین،ممکنه تبلت آسیب ببینه.
حالا اگه خیلی دوست دارین فونت تبلت رو عوض کنین،میتونین ببرین موبایل فروشیها براتون روت کنن تا آی فونت کار کنه.

؛رسی از لطفت حالا چرا الان گفتی

علیرضا سه‌شنبه 27 مرداد 1394 ساعت 22:21 http://ithouse.blogsky.com

چند تا لینک دانلود بهتون میدم،هر کدوم مشکل داشت از یه لینک دیگه استفاده کنید.

لینک اول:
http://dl2.getandroid.ir/Apps/1394/05/iFont-5.5.8.Unlocked_www.GetAndroid.iR.apk

لینک دوم:
http://dl3.androidiha.com/apps/iFont.Expert.of.Fonts.v5.3%5Bandroidiha.com%5D.apk

لینک سوم:
http://dl.apktops.ir/apps/2015/08/iFont_Expert_of_Fonts_v5.5.8_Donated_Apktops.ir.apk

توجه کنید وقتی نصب شد،سایز فونت رو زیادی بالا نبرید،ممکنه یه کم مشکل ساز بشه!

اینا همش یا خرابه یا نمیشه رفت توش

علیرضا سه‌شنبه 27 مرداد 1394 ساعت 21:57 http://ithouse.blogsky.com

ببخشید یهو رفتم...مشکلی برام پیش اومد.

خب ممکنه حافظه پر باشه.
ممکنه فایل نصبی خراب باشه(که میتونین دوباره از یه سایت دیگه دانلود کنین).

مشکلی نیست ...اگه میشه ادرس سایت رو بگید

فاطمه سه‌شنبه 27 مرداد 1394 ساعت 20:47 http://ffatemehh79.blogfa.com

سلام خواهر گلم...خب خداروشکر بالاخره خندیدی
بنده روز خوبی داشتم...
ایشالا حالت بهتر از هرروز
حتما برام دعا کنیا...یادت نره
مچکر...ایول به اموزشگاهتون...چه معلمایی داره
اخه ادم 20 ساله؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!
خخخخخ خوب خندیدیا
خوش بگذره...پس هرجلسه خنده داری...

سلام عزیزدلم...اره دیگه با این استاده همه به خنده افتادن خخخ
چشم رو چشممم..بابا فقط این یکی خوب درامه همش اینو گاو میمونن
اره ۲۰سالشه خخخ
اره البته از امروز خخخ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد