فقط خدا

فقط خدا

خدایا به امید خودت نه بندگان بی خودت...
فقط خدا

فقط خدا

خدایا به امید خودت نه بندگان بی خودت...

۵۱

سلام دوست جونیآ...خوبین خوشین عایآ...خداروشکر منم خوبم ،دیروز اولین جلسه رو رفتم ولی بخاطر اینکه پول کتاب رو پرداخت نکرده بودم کتاب بهم ندادن و من بی کتاب موندم ...بعد از کلاس پول رو پرداخت کردم ولی کتاب نداشتن بهم بدن گفتن یکشنبه بهتون میدم منم حرفی نداشتم  ...معلم همون اشغال همیشگیه دیروز وقتی دیدم فهمید چقدر ازش ناراحتم جلو بچه ها بهم گفت خیلی دپرسی ...ادم وقتی این همه بدبخت باشه اونوقت همچین ادمیم وقتی ببیندش میدونه چشه بگذریم ...پرسید ...Are you ok ??منم فقط نگاش میکردم و هیچ جوابی ندادم خودش فهمید که یکم تو همم اصلا دیگه جوابی نداد‌ و رفت سراغ بعدیا بعد از کلاس ازش پرسیدم Mr.Mچرا نمره بنده کم شد گفت نمیدونم ...باشه این نمیدونماتو ،مشکل خودته  وهمه حرفایی که بهم زدی رو قایم میکنم واسه روز وقتش که جوابت رو بدم خلاصه امدم خونه توی راه یه صابون زد لک و جوش گرفتم ...خدایا چرا بعضی اوقات ادما محتاج‌ میشن من دارم‌ چوب خودمو میخورم ...باشه مشکلی نیست امشب با مامانم میرم پیشش و ازش معذرت خواهی میکنم تا حداقل تو که خدامی دستمو پس نزنی ...دلم میخواد دوباره قلم رو بردارمو بکشم از هرچیزی که دوست دارم تا اون چیزی که ازش متنفرم اینقد‌ر بکشم که دستم واسه همه چیز روان باشه  ... میکشم و مینویسم تا بماند برایم از خاطرات گذشته ... از حالا از فردا از اینده ای که در انتظارمه ... دلم خیلی چیزا رو میخواد ولی مشکلی نیست همونجور که هست میپذیرم تا بتونم بهترینا رو بپذیرم ... خدایا من دستم را به درگاه خودت دراز میکنم چون خدامی منم بنده اتم پس فقط خودت کمکم کن ...دلم یه برنامه درست و درمون میخواد دلم میخواد زودتر همچی درست بشه همچیز از کوچیک تا بزرگ...خدایا شکرت ...خدافس :/

نظرات 4 + ارسال نظر
SamaN یکشنبه 25 مرداد 1394 ساعت 12:09 http://majidriddel.blogfa.com58

سلام خوبی

سلام ...وبتون باز نمیشه

مهدی شنبه 24 مرداد 1394 ساعت 15:57 http://mohaymen-fa.blogsky.com

سلام
لینک شدید
لطفا منو لینک کنید و خبرش رو بهم بدید.
تشکر

لینکید

فاطمه شنبه 24 مرداد 1394 ساعت 15:22 http://ffatemehh79.blogfa.com

همه چیز حل میشه...من هرشب با خدا حرف میزنم...خالی میشموفرداش میشه بهترین روزم...
توهم با امید بدون که همه چیز حل میشه و بالاخره یه روز همه چی جوری اتفاق میفته که تو بخوای

یا خدا خودش...انشاالله همینجوریه

امیر شنبه 24 مرداد 1394 ساعت 10:06 http://ma-3nafar.blogsky.com/

سلااااام.چطوری آبجی؟خوبی؟
اونقدر میپرسم خوبی که بلاخره بگی آره خیلی خوبم

سلام داداش خوب خودم...بگو هرچقدر دوست داری بگو خخخخ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد