فقط خدا

فقط خدا

خدایا به امید خودت نه بندگان بی خودت...
فقط خدا

فقط خدا

خدایا به امید خودت نه بندگان بی خودت...

۵۰

سٌلٌـامُ دوُسٌتٌانُ گٌلٌـمُ...صٌبٌحٌ تٌابٌسٌتٌوُنُیتٌوُنُ بٌخٌیرٌُ ...امُرٌُوُزٌ اوُلٌـینُ جٌلٌـسٌهُ کُلٌـاسٌ شُرٌُوُعُ مُیشُهُ خٌیلٌـی مُشُتٌاقٌمُ زٌوُدی بٌرٌُمُ سٌرٌُ کُلٌـاسٌ وُ کُتٌابٌ جٌـدید رٌُوُ بٌخٌوُنُمُ ... حٌالٌـا وُسٌطٌشُ کُهُ مُیرٌُسٌیمُ حٌسٌ درٌُسٌ کُلٌـا ازٌ وُجٌوُدمُ فٌرٌُارٌُ مُیکُنُهُ ...وُالٌـا مُوُجٌوُداتٌ فٌضٌاییمُ مُثٌلٌـ مُنُ نُیسٌتٌنُ ... دیشُبٌ داداشُHیهُ چٌیزٌایی مُیگٌفٌتٌ ... خٌـכایا زٌوُدتٌرٌُ اوُنُ رٌُوُزٌایی کُهُ قٌرٌُارٌُهُ بٌرٌُسٌهُ زٌوُدی بٌرٌُسٌوُنُشُ تٌا مُنُ ازٌ اینُ حٌالٌـ بٌیامُ بٌیرٌُوُنُ ،وُای خٌـدای مُنُ دلٌـمُ مُدرٌُسٌهُ هُا رٌُوُ مُیخٌوُاد الٌـبٌتٌهُ بٌا یهُ نُسٌیمُ خٌنُکُ نُهُ هُوُای اتٌشُینُ جٌنُوُبٌ مُتٌنُفٌرٌُمُ ازٌ اینُ هُوُای گٌرٌُمُ ... کُاشُ امُشُبٌ عُرٌُوُسٌی دخٌی عُمُهُ بٌاشُهُ کُهُ بٌا داداشُی بٌرٌُیمُ خٌوُشُ بٌگٌذرٌُهُ ... الٌـبٌتٌهُ مُنُ لٌـبٌاسٌمُوُ امُادهُ کُرٌُدمُ هُرٌُوُقٌتٌ کُهُ بٌرٌُیمُ امُادهُ امُ هُمُجٌوُرٌُهُ ...اینُ مُدتٌ چٌنُدتٌا عُرٌُوُسٌی دارٌُیمُ کُهُ اگٌهُ اینُ دوُتٌا بٌرٌُنُ  خٌوُنُهُ بٌخٌتٌ مُیمُوُنُیمُ دخٌی عُمُوُمُ کُهُ اوُنُمُ تٌا چٌنُـد مُـدتٌ دیگٌهُ مُیرٌُهُ وُ مُیمُوُنُمُ مُنُ چٌوُنُ نُوُهُ کُوُچٌیکُ خٌانُوُادهُ اقٌا جٌانُمُ وُ پٌٌسٌرٌُ هُای فٌامُیلٌـ هُمُ چٌهُارٌُتٌا مُوُنُدنُ دوُتٌا داداشُای مُنُ یهُ پٌٌسٌرٌُ ازٌ خٌانُوُادهُ عُمُوُمُ وُ یهُ پٌٌسٌرٌُمُ ازٌ خٌانُوُادهُ عُمُهُ کُهُ اوُنُامُ تٌا مُوُقٌعُ کُهُ مُنُ مُدرٌُسٌهُ رٌُوُ تٌمُوُمُ کُنُمُ اوُنُامُ عُرٌُوُسٌی مُیکُنُنُ وُ فٌقٌطٌ مُیمُوُنُهُ خٌانُمُ دکُتٌرٌُ کُهُ اصٌلٌـا قٌصٌـد ازٌدوُاجٌ نُـدارٌُهُ وُ ازٌ بٌعُـد ازٌ اوُنُ قٌضٌیهُ دوُرٌُ چٌنُینُ چٌیزٌای چٌنُـدشُی رٌُوُ خٌطٌ کُشُیـدمُ وُ فٌقٌ اینُـدمُ وُ تٌنُهُایی اینُقٌـد خٌوُبٌهُ اینُقٌـد لٌـذتٌ بٌخٌشُهُ کُهُ فٌکُرٌُ نُکُنُمُ کُسٌی اینُقٌـدرٌُ تٌوُنُسٌتٌهُ بٌاشُهُ بٌا تٌنُهُایی کُنُارٌُ بٌیاد وُلٌـی مُنُ مُیخٌوُامُ بٌاهُاشُ کُنُارٌُ بٌیامُ چٌوُنُ تٌنُهُایی یعُنُی عُالٌـمُ بٌا خٌـدا بٌوُدنُهُ اینُمُ یعُنُی تٌهُ خٌوُشُبٌخٌتٌی وُاسٌهُ مُنُ ...خٌلٌـاصٌهُ ازٌ اینُ مُوُضٌوُعُ بٌگٌذرٌُیمُ ...خٌـدایا شُکُرٌُتٌ بٌازٌمُ شُکُرٌُتٌ کُهُ نُفٌسٌامُ شُـدهُ هُمُ نُفٌسٌ  بٌاد...دوُسٌتٌ جٌوُنُیا رٌُوُزٌتٌوُنُ خٌوُشُ وُ خٌرٌُمُ ....خٌـכافٌسٌ:/

نظرات 8 + ارسال نظر
فاطمه شنبه 24 مرداد 1394 ساعت 15:20 http://ffatemehh79.blogfa.com

والا من دلم لک زده واس عروسی...نه تولد نه عروسی هیچی...اصن 2 ساله رنگ عرووسی رو تا دیشب اونم یه فامیل دوووووووووووووور ندیده بودم...فامیل دور هم که حال نمیدهههه
خدایاا ایم پسرعمه ی من داماد بشه یه عروسی بیفتیمممم

والا عروسی دختر عمم کنسل شد...انشاالله خودت عروس شی گلم

mehdi شنبه 24 مرداد 1394 ساعت 12:03 http://mehdimahmodzadeh.blogfa.com

سلام خوبین؟
دوتا از پستهاتون رو خوندم
وجه مشترکی که در نوشته هاتون با خودم تنهاییتون بود.
شما پشت کنکورید؟ اگه کنکوری باشید اینم یه وجه مشترک دیگه
این هم که گفتین دچار بی برنامگی شدید منم دقیقا همین مشکلو دارم

سلام...من پشت کنکوری نیستم

مهدی جمعه 23 مرداد 1394 ساعت 21:56 http://mohaymen-fa.blogsky.com

سلام
اگه با تبادل لینک موافقید لطفا بهم خبر بدید.

بله موافقم بلنکید خبر بدید

امیر جمعه 23 مرداد 1394 ساعت 01:13 http://ma-3nafar.blogsky.com

سلام آبجی.
انشاالله که روزای خوبت زودتر برسه.قبول دارم آبجی.تنهایی همیشه بد نیست منم خیلی تنها بودم.خیلی هم بد نیست.

سلام داداش گلم...انشاالله ...واقعا تنهایی عالمی داره...

SamaN پنج‌شنبه 22 مرداد 1394 ساعت 21:30 http://majidriddel.blogfa.com

سلام ممنون که اومدین وبلاگ شما هم خوبه بابت تعریف از ممنوم روز خوبیس رو داشته باشید

سلام...ممنون بابت لطفتون

فهیمه پنج‌شنبه 22 مرداد 1394 ساعت 18:22 http://kajeshisheei.blogsky.com

سلام ابجی گلی حالت بهتر شد؟؟
جالبه از نوه ها فقط تو موندی.توی خانواده مامانم هم دم بخت ترین دختر خودمم و بعد از ازدواج خواهرم که تموم شد همه منتظرن من دم به تله بدم اما کور خوندن.منم مثل تو اصلا قصد ازدواج ندارم و تصمیم دارم از تنهاییم لذت ببرم.راستی خوشبحالت که با داداشت روابطتون صمیمی و خوبه..

سلام اجی جونم خداروشکر بهترم...عزیزم هم من هم تو اخرش همون راه میریم ولی ببینم تا کی دوم بیاریم و حرفاشونو نادیده بگیریم ...قربونت عزیزم...

vahid پنج‌شنبه 22 مرداد 1394 ساعت 14:49 http://vahidmahmoodiyan.blogsky.com

چشمم در گرفت و هیچی شو نخوندم.لطفا فونتو درست کن تا بخونمت

اوخی چیشات اوخ شده خخخخ

ماهی سیاه کوچولو پنج‌شنبه 22 مرداد 1394 ساعت 12:21 http://1nicegirl8.blogsky.com/

سلام آجی
منم دلم عروسی میخاد
این چند ماهه فقط تولد رفتم

سلام عزیزم...خودم بیشتر از تو دلم علوسی میخواد ولی هنوز معلوم نیس...خوش بحالت همون تولدم خودش خوبه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد