فقط خدا

فقط خدا

خدایا به امید خودت نه بندگان بی خودت...
فقط خدا

فقط خدا

خدایا به امید خودت نه بندگان بی خودت...

۴۳

سلام دوستان خوبید ...منم که توی این دو روز به تمام معنا از خودم متنفرم ...فردا قراره برم کتاب جدید بگیرم و کارنامه بگیرم...خیلی استرس دارم همش از چیزای الکی ناراحتم ...مثلا رفتار بابا مثلا رفتار عموم با داداشم ...دیگه چش ندارم کسیو ببینم از همه دلخوشی ندارم ...خیلی بخاطر تحقیر شدن داداشم ناراحتم ...امشب خیلی ناراحت شدم بغض کردم آخه خدا مگه  ما در حق چه کسی بد کردیم  خدا جونم تو خودت بزرگی و هرچیزی از سوی تو برام بیاد من دو دستی میپذیرم ...از دنیا و ادمای مسخره اش متنفرم جالب کسایی که امسال ماه رمضون من رو کردن فقط گریه حالا از زن داداش حال منو میپرسن بدبختا الان فهمیدن  چه کاری کردن  ... مشکلی نیست من فقط میشینم و تماشا میکنم چون چوب خدا بی صداس حق رو از ناحق میگیره ...امروز شدم کدبانوی خونه پدرم غذای ظهرمون رو خودم پختم و مهمون داری کردم داداشم نمره ۲۰رو بهم داد ...دختر عمه قراره نامزد کنه امشب مراسم خواستگاری هست خندم میگیره از روزگار و سرنوشت میاد میزنه، تو فاز*_*خدایا دل کسی رو نشکن من بخاطر داداشم خیلی ناراحتم و این باعث شد امشب خواب به چشمم نره خدایا به اسمت قسم خودت نیاز داداشمو جور کن و بفرستشون خونه بخت من بخاطرش دپرس شدم و فکرم کلا قاطیه از یه طرفم حرفی که به اقای م زدم داره عذابم میده و اعصابمو بهم ریخته  خدا من حسابی تو این زندگی موندم از داداشم طرفداری کنم یا بابام هر دوتاشونم از قلب من هستن نمیتونم جگرگوشه های زندگیمو دور بزنم پس خودت درستش کن بخاطر من منی که هیچ وقت دست رد به سینم نزدی  پس الانم نه نیار؛ و ناراحتم نکن  ....من میرم اما منتظر جواب با محبتتم خدا جونم....خدافس:/

+دوستان گلم بازم مثل همیشه محتاج دعاتونم اول واسه همه مریضا بعدشم واسه داداشم که بخاطر چیزای بی ارزش ناراحته و منو با ناراحتیش داره عذاب میده

نظرات 3 + ارسال نظر
فاطمه جمعه 16 مرداد 1394 ساعت 18:03 http://ffatemehh79.blogfa.com

وااااااااای...شرمنده ب هخدا...من با 5 تا مائده درگیرم...به خواهرمم میگم مائده
بازم ببخشید

عزیز‌م دشمنت شرمنده ...مشکلی نیست عزیزم

امیر جمعه 16 مرداد 1394 ساعت 00:56 http://ma-3nafar.blogsky.com

سلام آبجی.واای بازم ناراحتی.چه بد.
به حرفای دوستتون فاطمه خانم گوش کن.خیلی قشنگ گفتن.باشه؟

امیر داغون ترم شدم

فاطمه پنج‌شنبه 15 مرداد 1394 ساعت 20:22 http://ffatemehh79.blogfa.com

قربونت برم من...درکت میکنم چی میگی...حرفت رو که کلا فراموش کن...یه عذرخواهی ساده و تموم...تازه چیزی نگفتی که...بعدهم خدا میدونه دلت پاکه ...همه چیز حل میشه...
یادته خوندیم آدمی به امید زنده است؟؟
حقیقته ...امیدوار باش به اینده...به روزهای خووووووووووب
فدات بشم مث خواهر میمونی واسم
غصه نخوریا مائده باشه؟؟
خدا همه چیزو حل میکنه
خدا خدا خدا
صداش کن...لبخند بزن...نماز بخون آروم میشی...به روزهای خوب فکر کن
به اینده ای که عالیه
به روزهای خوبی که دارن میدون و به سمتت میان
حرف بزن با خدا...هرشب...
بهش فکر نکن...دختر...باشه؟؟
پست بعدی شادی باشه ها
می گذرد...اینو بگو حتما...میگذره...فکر کن اگه نمیگذشت
اونموقع باید غم میداشتی...ایشالا داداشتم خوشبختوشادوسرزنده پیشت باشه

نمیدونم والا خدا کنه همین باشه من که با همین حرف خودمو خوردم نمیدونم چرا...
من تنها امیدم با خداست فاطمه...
مرسی از این لطفت خانمی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد