فقط خدا

فقط خدا

خدایا به امید خودت نه بندگان بی خودت...
فقط خدا

فقط خدا

خدایا به امید خودت نه بندگان بی خودت...

۴۲

ســـــــلاممطمنــــم شمام دیګه جواب سلام یه دختر بی ادب مثل منـــو نمیدید درسته نمیدونم چطــوری تعریف کنم چی شده چه اتفاقات بدی افتاد واسه من توی یه ساعتامتحانــــمو تا حدودی یعنی خیلی خوب دادم و اینجوری بود که من زدم سوالات دیګه رو خراب کردم ...توی کلاس ما دوتا پسر هست امروز وقتی یکی از پسرا نشسته بودن اقای م میګفت ببین شما ۶ دخترید و یه پسراین پسر یه سوالم از من نپرسیده از اول امتحان تا حالا ولی شما کچلــــــم کردید من اول ګفتم بهش: اقا شما بعدا برګه ما ۶دختر رو با این پسر مقایسه کن ګفت: چشم بعدش که پسره تموم بهش ګفت بزن قدش حسابی سربلندم کردی جواب بعضیا رو دادی یعنی مـــــن ...منم در امدم ګفتم توهم اګه مــــــردی همین الان صحیحش کن یه نګاه بهم کردو ګفت معدب باش خیلی ناراحت شدم بعدش که فکر کردم دیدم خاک بر سرم کنن چه حرفی زدمالان نزدیک به نیم ساعته دارم ګریه میکنم پیش خودم فک کردم یعنی اقای م الان درمورد من چی فکر میکنه یعنی الان داره میګه یه دختر به این با حجابی به این ساکتی با چه زبون بی ادبی اینو به من ګفت واااااای خــــــدا ای کاش اون موقع لال میشدم ای کاش زبونم نمیچرخیدم چرا اینجوری شد خــــدایش امروز واسم کم نذاشت هر چی نمیدونستم تا جایی که جوابو بفهمم بهم ګفت و اینکه منو دوست جونم ز از هم کپی پیست کردیم همچیو جلو چشم اقاخنده دار ترینش فقط همین بود که انګار خونه خاله بود همجوره منو ز بهم رسوندیم جز پارتی که باعث شد خرابکاری کنیم اونم بدلیل کم بودن زمانآخر کلاس  به اقای م ګفتم ازتون ناراحتم ګفت چرا ګفتم اولش که بهم ګفتی معدب باش بعدشم هی التماست کردم بیای یکم کمک کنی نیومدی و برګه روهم ازم ګرفتی کم نیست ګفت بهم ببین تو بهم چنین حرفی زدی سن منو تو از هم خیلی دوره پس این یعنی بی ادبی و من چون دوست داشتم مثل دخترم  و نخواستم جلو بچه ها سوی تفاهم نشه یه وقت به انګلسی جوابتو دادم[ be polite]بعدش بهش ګفتم معذرت میخوام ولی از اون موقع همش خودمو دارم نفرین میکنم چرا اینجوری چــــــرا؟؟

و اینکه توی این امتحان بدلیل اینکه هم امتحان میانه ات حساب میشه هم ترمت خیلی خدایش کمکت کردم و تا جایی هم که جواب دادی خوب بودګفتم اقا من یه چند نمره شاید نګیرم ګفت نګران نباش درستش میکنمآخـــــــه چرا من اون حرف بی ادبی رو زدم اخه خدا چرا چرا این سری تا ۱۰ نشمردمو چرت و پرت تحویل اقا دادمخیلـــــــی از این قضیه ناراحتـــم در حد مرګحالـــــــم اصلا مساعد نیست خیلی داغون شدم من این حرف رو زدم ولی دو برابرش واسه شخصیت خودم خورد شدمخـــــــدافس:/

+و اینکه خداروشکر به احتمال 90٪من به مرحله بعدی راه پیدا میکنم

http://pixtop.ir/Content/UserFiles/Images/%D9%85%D8%AC%D9%85%D9%88%D8%B9%D9%87-%D8%B9%DA%A9%D8%B3-%D9%86%D9%88%D8%B4%D8%AA%D9%87-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%B2%DB%8C%D8%A8%D8%A7%DB%8C-%D9%86%D8%A7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%D8%AA%DB%8C-%DB%8C%D8%B9%D9%86%DB%8C-2.jpg

نظرات 6 + ارسال نظر
فاطمه پنج‌شنبه 15 مرداد 1394 ساعت 20:17 http://ffatemehh79.blogfa.com

وااای نمیتونم واست نظر بذارم...
اصلا ناراحت نباش...من تجربه ی بدتره اش رو دارم...تو کلاس ریاضی...صدام درنمیومد.
معلم داشت از خودش تعریف میکرد
منم گفتم ...ببین حالا چه تعریفی هم از خودش میکنه ها!کلاس ششم
ناراحت شد انقدر...تا اخر کلاس ساکت بودم
اخرشم گفت...یه معذرت خواهی هم نمیکنین شماها
خلاصه بعد چندهفته رفتم معذرت خواستم
گفت من اصلا یادم نمیاد
منم خیلی غصه خووووووووووووردم
ولی بیخیال باش بابا

فاطمه بخدا من کاری به او ندارم خودم عذاب وجدان گرفتم

هم راز چهارشنبه 14 مرداد 1394 ساعت 15:23

سلام.
دیگه هر چی بوده گذشته...نمیخواد انقدر خودتو اذیت کنی.
زندگی همش درسه...همین که متوجه اشتباهت شدی و سعی کنی از این به بعد محتاط تر برخورد کنی مهمه.

سلام ..نمیدونم ولی هنوز که هنوزه فکر اینم چجوری باهاش رو در رو شم

بهامین چهارشنبه 14 مرداد 1394 ساعت 12:13 http://notbookman.blogsky.com

سلام عزیزم
خوبی؟؟؟

سلام خاله جونم ...به خوبیتون

مژگان چهارشنبه 14 مرداد 1394 ساعت 11:18 http://roozhayam9.blogsky.com

ای وای..!
عذرخواهی کنید تا راحت شین!

کردم ولی هنوز از خودم دلخورم

امیر چهارشنبه 14 مرداد 1394 ساعت 09:08 http://ma-3nafar.blogsky.com/

سلام آبجی
همینکه اینقدر ناراحتی یعنی که اصلا هم بی ادب نیستی.خوب بعضی اوقات پپیش میاد دیگه آدم یهو یه چیزی از دهنش میپره.اشکال نداره آبجی از معلمتم که عذرخواهی کردی اونم بخشید دیگه فراموش کن باشه؟
دیدی امتحانتم خوب دادی پس خوشحال باش دیگه.

سلام داداش...بخدا نمیدونم فقط هنوز که هنوزه جرات اینو ندارم تو اینه خودمو ببینم چون متنفرم از خودم

وانیا چهارشنبه 14 مرداد 1394 ساعت 08:49

سلام خوبی عزیزم....خوب خداروشکر که امتحانتو بد ندادی اجی ،ناراحت نباش پنجشنبه برو از دبیر معذرت خواهی کن ناراحت نباش گل من

سلام ابجی م....نمیتونم م از خودم متنفرم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد