فقط خدا

فقط خدا

خدایا به امید خودت نه بندگان بی خودت...
فقط خدا

فقط خدا

خدایا به امید خودت نه بندگان بی خودت...

۳۹

ســــــلآم دوستان گلامــــــیدوارم حالتون عالی باشه...یه ساعتی هست از خواب بیدار شدم و هیچ کاریم نکـــــــردم نمیدونم چرا وقتی برنامه ریزی میکنم فرداش وقتی بیدار میشم حس هیچ کاری ندارم ای کاش زودتر این مدرسه ها باز بشــــــن تا این همه حوصلم سر نره تو خونه ...نمـــیدونم چرا خیلیاتون به من میگید غرغرو بخــــــدا اگه شمام مثل من بودید اونم تو هوای گرم بیشتر از اینا غر میزدید هرچند الان هیچ جای کشور هواش خوب نیست یا خیلی سرده یا خیلی گرمـــــه ولی من دیگه طاقـــــت گرما ندارم دلم میخواد همش باد خنک بخــــــــورم متاسفانه این بابای بنده که خودشـــــم گرمایی هست نمیتــــونه تحمل کنه چرا مارو از اینجا نمیبره والا بخدا مثل تخم مرغ پخـــــتیم ...امـــــروزم مثل روال عـــــادی باید رفت کلاس زبان ...این سری که داداشـــــم امد بهش میگم باهم بریم کتابخونه منــــــو ثبت نام کنه یه چندتا کتاب خوب بیارم بخونم خسته شدم دیگه واقعا خسته شدم تو خونه ، رمانم که نباید بخونم :/کتابای مدرسه هم که باید مثل روال عادی بخونم تا مهر که اون بحثش جداس ...دلــــــــــــــم بستنی میخواد سوپری هم نزدیکمون نیست برم بگیرم البته این مامان نمیذاره من سوپری برم  وقتیم برم کلی نق میزنه چرا رفتی ... من از وقتی گفتن نرو نــــــــرفتم  ولی الان بدجور دلم یه چیز خنک میخواد ... فـــــــردا خواستن برن بیرون سعـــــی میکنم زودی بیدار شم باهاشون برم و برم فروشگاه  چیزای تزیینـــــــی بگیرم و بیام واسه خودم چیزایی که دوست دارم درست کنــــــم و از این همه بیکاری بیخودی در بیام ...بیکار نیستما ولی حسش نیست از اون کارا انجام بدموالا بخــــدا از بس هـــــــوا گرمه...دلم میخواد هر چه زودتر من این وسایلامو جابه جا کنم تا از این همه بیحوصلگی دربیام و خسته ام نشه و خـــــودمو با کارای مثل تمیز کاری کمد و...مشغول کنم :/ اینــــــــم از امروزمون ..امروز امدم یادی از عقد داداش کردم و اهنگای عقدش رو که تو یه پوشه ریخته گوش میدم همش امید جهان و حامد پهلانه اصلا رو دل کردم از بس اهنگاشونو گوش دادمخب دیگه ماهم بریم  یکم درس بخونیم بعدشم نماز، غذا ،لالا،کلاسفهمیدین چی شدمواظب خودتون باشید که خدایی نکرده توی گرما نمیرید ویا توی سرما غرق نشید خدافس:/

+امـــــروز دوباره اقای گربه مهمونه خونه ما بود و با هزار دردسر بیرونش کردیم پرو جاش خنکه میاد تو خونهزن داداش جان این دفعه شانس اوردی نبودی چون امروز همش بپر بپر میکرد

http://pug.ir/Portals/0/CrossArticlePictures/139103/Image48686-4.jpg

نظرات 14 + ارسال نظر
آیدا دوشنبه 12 مرداد 1394 ساعت 12:27 http://heseporteghali.blogsky.com

سلام عزیزم... من از گربه بدم میاد. به نظرم گربه ها چندش ترین موجودات روی زمینن.

ســــــــلام گلم ولی من خوشم میاد اما میترسم ازشون

اف دوشنبه 12 مرداد 1394 ساعت 11:17

سلام

سلام خوبی؟

sara یکشنبه 11 مرداد 1394 ساعت 23:09 http://sara-m71.blogsky.com

Salam goli
Mamnoon ke neveshtehamo donbal mikoni
Man adreso aval ba ye barname naghashi too pc mizashtam roo axa vali in postaye akhar ye barnamas roo gooshim nasb kardam
foto rus
Pic frame
Ina khooban

slm azizam khahesh vazivas...mr30

هم راز یکشنبه 11 مرداد 1394 ساعت 22:06

سلام گلم...بیاه اومدم
دیگه غر نزنی نمیای پیشم ها
هر وقت بیام نت میام پیشت
قالبت کوچیکه ...آدم خطو گم میکنه

سلام عزیز دلم...

بهامین یکشنبه 11 مرداد 1394 ساعت 16:30 http://notbookman.blogsky.com

اگه در مورد رفتن به مدرسه نمیگفتی فکر میکردم دانشجو باشی

مشکلی نیستی من به این چیزا عادت کردم چون قیافمم به یه دانشجو میخوره تو شهرمون چن نفر واسشون سوئ تفاوهم شد و همش میپرسیدن ترم چند دانشگاهی

فاطمه یکشنبه 11 مرداد 1394 ساعت 16:19 http://ffatemehh79.blogfa.com

سلااااااااااااااااام
به به عجب روزی...والا من تمام روز جلوی تلویزیونم...کتاب هم می خونم...اخه سرانه مطالعه کشور خیلی مهمه!!!!
کتاب درسی هم نه تا مهرماه زیبا....البته مادرم میگه بخون یادت بمونه یه چیزایی واس اول مهرو امتحان تیزهوشان...
ولی اصلا حسش رو ندارم
ماهم خونمون رمان تعطیله و خواهر میخونه ...البته تو اینترنت...منم خو ی حس بدی دارم به رمان سراغش نمی رم
ایشالا روزات بهتر و بهتر از هم دیگه بشن!

سلام گلم...اوه چه کتابی میخونی تو خخخ...والا من تلویزیون وقتی روشن باشه میبینم نباشه حسش نیست روشن کنم خخ....منم واسه همین میخونمشون...منم حسش نیست نیم ساعت میخونم نیم ساعت ول میکنم ...من داداشی گفته نخون ...اها ...قربونت عزیزم همچنین

بهامین یکشنبه 11 مرداد 1394 ساعت 16:14 http://notbookman.blogsky.com

من از گربه هم می ترسم هم دوسش ندارم
راستی چند سالته؟؟

ولی من دوسش دالم ولی میترسم ازش

سحرالف یکشنبه 11 مرداد 1394 ساعت 15:51 http://sin-alef.blogsky.com

گربه دوس دالم

من خودمم خیلی دوس دالم ولی ازش میترسم خخخ

[ بدون نام ] یکشنبه 11 مرداد 1394 ساعت 15:25

عزیزم... خوب دیگه چه خبرا

سلامتی عزیز دلم....تو چخبر ...خواهر شوووری مو خوبه خخخخ سلامشم برسون سیش بگو ف گفت گردنت خورد خخخ

وانیا یکشنبه 11 مرداد 1394 ساعت 15:14

اجی قالب عوض کن پستا رو خوندم...خوب چرا با بابات نرفتین مشهد

باشه...والا گفت سه روز کمن باید حداقل یه هفته باشه ...م نمیدونی چقد سی مشهد گریه کردم ع بهم میگفت گریه نکو خوم رفتم ماه عسل مشهد سلامت میرسنم بخدا میبینی چه ادماییی هستن بخدا وقتی اینجوری میگفتن دلم میخواست خوم یا اونا خفه کنم بخدا نبودی ببینی چجوری التماس میکردم بعدشم بابا گفت حالا گریه نکن یا میبرمت مشهد یا طلاهات عوض میکنم ...والا خیلی قول میده نمیدونم عملیشو میکنه یا نه

وانیا یکشنبه 11 مرداد 1394 ساعت 14:44

اجی پستا یه صفحه هست

ابجی الان قالب عوض میکنم خوندیش خبر بده باشه تا قالبم عوض کنم٭-٭
برو بیرون دوباره صفحه باز کن

وانیا یکشنبه 11 مرداد 1394 ساعت 14:18

سلام... اجی ف مگه اماده نیستی بریم مشهد مردیم از گرما

سلام ابجی م حرف از مشهد نزن که وقتی اسم مشهد میاد دلم میخواد خوم نابود کنم برو بخون پستا تا اونجایی که خوندی ...ابجی مو مشهد نمیام بلکی مشهد خوش بیا دمم خخخ...ابجی باباهوووو ناراحتم کرد...راسی تو کجا بودی چن روز یا بیام بکوشمت نگرانم کردی ...راستی هنوز معلوم نیست بیای خونمو یا نه ؟؟؟

سارا یکشنبه 11 مرداد 1394 ساعت 14:17 http://ssaarraazzzz.blogfa.com

اره خواهر فاطمه همکلاسیت

اوه سارای خودمونیا

امیر یکشنبه 11 مرداد 1394 ساعت 12:29 http://ma-3nafar.blogsky.com/

سلام.خیلی خوشم اومد آبجی امروز یه کم غر زدی فقط و کلی علامت خنده و شادی گذاشتی آفرین
داری پیشرفت می کنی.
یه سوال؟چرا گفتی تو خونه نمی تونی رمان بخونی؟

سلام خداروشکر یه روز بهمون نگفتی غر غرو خخخ باشه بخاطر برادرمون همش میخندیم تا دنیا به رومون بخنده خخخ...والا داداش عزیزم گفت عشقول و مشقول تعطیل مام رو حرف اقا بالا سرمون حرف نمیزنیم خخخ گفتیم چشم اوشونم قول داد منو ببره کتاب خونه یه مشت کتاب سفارش بدن من تابستون بخونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد