فقط خدا

فقط خدا

خدایا به امید خودت نه بندگان بی خودت...
فقط خدا

فقط خدا

خدایا به امید خودت نه بندگان بی خودت...

۳۵

خواهشا تا جایی که امکان داره به این سوالات جواب بدید!!!

1-استمتون...

2-برادر دارید یا خواهر؟!!

3-۳یا۴تا از دوستان صمیمیت...

4-غذای مورد علاقه ؟؟

5-معلم مورد علاقه ؟؟

6-رشتتون درآینده؟؟

7-مارک گوشیتون؟؟

8-نظرتون درباره مـــــــــن؟؟

9-نظرتون درباره خـــــــودتون؟؟

10-کیو بیشتر از همه دوست دارین؟؟

11-خواننده و بازیگر مورد علاقتون؟؟

12-سوالی ازم داشتین بپرسید؟؟

و اما جواب های خودم:/

خانم دکترF

I have tree brother´s

دوستای گلم:YASAMAN...ZOREH...FATEMEH

Makaroni...i love you makaroni

Ziyade nemisheh goft akhe man khyliashon baham dostan ^-^

Tajrobi...pezeshki...khanom doctor f motekhases kalb va orok*_*

Tablet daram markesham lenovo hast*_^

Nazaram darmord shoma ...rastesh hamaton mesle golid $_$

Nazaram darmored khoam vala ehsas mikonam khyli etemad benafs daram *_* 

Khoda ro bishtar az hameh dost daram  va

Brother A

Brother H

Brother M

Brother amir*_*

Brother amin^_^

Sister M+_+

va ....hamye dostan

i love you mam and dad^_^

Mehdi ahmadvand va niki karimi

Soalam az khodam ine ke chera emrozeto be farda misepari!!

Mer30 az nazarateton*_* 


نظرات 6 + ارسال نظر
سحر الف پنج‌شنبه 8 مرداد 1394 ساعت 21:32

سحر
دوتا برادر
ندارم
تو رژیمم
خانم نظری فیزیک
ارشد مدیریت بازرگانی بین الملل
هواوی
دوست دارم بهت بگم سخت نگیر
خودم؟یه گنجشکی که خودشو عقاب نشون میده
سین الف
ریشه این مشکلاتت چیه؟

سلام عزیزم...والا مشکل همه این های من اینکه بخاطر عشق با خانواده جنگیدم که عشق از پشت خنجر زد به هنجر ...

vahid پنج‌شنبه 8 مرداد 1394 ساعت 18:11 http://vahidmahmoodiyan.blogsky.com

وحید
برادر
هیچی پلو با خورشت دل ضعفه
پدرم
من رشته هامو قبلا انتخاب کردم دیگه از رشته مشته گذشتِس
ایفون
نظری ندارم
خدا را
خواننده مورد علاقم سالار عقیلی همایون شجریان
سوالی هم ندارم
مراقب خودتون لبخند رو لبتون و خوبی هاتون باشید

چشم شما هم موفق باشید

امیر پنج‌شنبه 8 مرداد 1394 ساعت 14:57 http://ma-3nafar.blogsky.com

۱-خودت میدونی
۲-خودت می دونی بازم
۳-عرفان،کامران،کیان.
۴-آبگوشت.
۵-آقای نعیمی معلم ادبیات.
۶-ریاضی.
۷-هواوی.
۸-غر غرو(شوخی کردم)-مهربون-صمیمی-آبجی خوب.
۹-...
۱۰-بابام بعد داداشم....و آبجیم
۱۱-رضا یزدانی،کامران تفتی.
۱۲- جواب سوال ۹ رو خودت بده

خیییلی باحال بود پستت.بی نهایت حال کردم آبجی.آفرین.نه صد آفرین

اوه مای گاد:-]
تو پسر خوب نجیب با ادب خانواده دار و درس خون و بامحبت و مهربون و دوس داشتنی هستی مواظب خودتم باش...قربونت داداش گلم

فاطمه پنج‌شنبه 8 مرداد 1394 ساعت 14:27 http://ffatemehh79.blogfa.com

اقا من سوال دارممممم
تو هم سن منی؟؟
متولد چه روز از چه ماهی هستی...اگه نمی خوای بیا شخصی تو وبم بذار...مرسی من متولد1 دی 1379
15 ساله و تا چندماهه دیگه وارد 16 سالگی میشم
امسال میرم کلاس نهم

اره گلم همچیم باهات سته خخخ

فاطمه پنج‌شنبه 8 مرداد 1394 ساعت 14:16 http://ffatemehh79.blogfa.com

1_فاطمه
2_1خوهر دارم که دوسال کوچیک تره
3_فقط 2 تا دوست صمیمی دارم...البته درفضای مجازی بیشترن...واقعی ها:زهرا و رویا
4_جوجه کباب مامان پز
5_معلم ریاضی و معلم عربی
6_ان شا الله تجربی
7_سامسونگ
8_هنوز خیلی نمی شناسمت!!!.....دخترخوبی هستی
9_شادو شوخ طبع...اصلا بد بین نیستم...خندون...درکل از خودم راضی ام...نه از خودراضی ولی تاحدودی که غرور کاذب نشه راضی ام
10_عمه ام رو...عمه کوچیکم...مریم
1-11فرزاد فرزین...2امیرعلی بهادری...3 مهدی یراحی...4 بنیامین
بازیگر:مرد:محمدرضا غفاری و شهاب حسینی وعباس غزالی و جواد عزتی
وزن-سحرقریشی...اناهیتا افشار...باران کوثری
سوالی نیس!

اوه مای گاد :-]

اوا پنج‌شنبه 8 مرداد 1394 ساعت 13:00 http://ava-life.blogsky.com

1- آوا
2- از هر کدوم یکی
3-مینا ریحانه فرزانه
4- همه چیز
5-موجود نیست
6- الان که مترجمی خوندم انشاالله دراینده پزشکی
7- قبلا سونی الان ندارم
8- دختر خوب
9- دوست داشتنی
10- خانوادمو
11- ایرانی یا خارجی؟ زیادن
12- ندارم

اوه مای گای

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد