فقط خدا

فقط خدا

خدایا به امید خودت نه بندگان بی خودت...
فقط خدا

فقط خدا

خدایا به امید خودت نه بندگان بی خودت...

۳۱

سلام ....من مشهد نمیرم از ظهر تاحالا دارم گریه میکم بلکه راضی بشن راضی که نشدن هیچ مسخرمم کردن ...باشه مشکلی نیست بابا تو هم یه روز محتاج دخترت میشی که منم بگم بابا وقت ندارم  کلی کار دارم  ..امام رضا ناامیدم کردی نمیدنم چرا ولی بازم  ته دلم روشنه که میرم نمیدونم والا...همچی باهم کنسل شد...مشهد ...شمال...کرمانشاه ...بخدا خسته شدم از بس تو خونه نشستم  اصلا دیگه هیجا نمیرم کلاس زبانم دیگه نمیرم خسته شدم از همچی ؛چن دقیقه پیش فال گرفتم نوشته بود خوب و بد بودن تو خوبی کن تا دیگران از رفتاره خود شرمنده شوند و ناامید نباش  و به خداوند امیدوار باش و تا چند وقت دیگر به مکه مکرمه مشرف خواهی شد ...خنده داره امام رضا منو تو خونه اش راه نداد اونوقت خدا منو راه میده ...ابجی م تو رفتی واسم دعا کن قسمت من که نبود ...خدایا خیلی بدجور دلم شکست تنها امیدم امام رضا بود ولی اونم دلمو شکست  شاید بعضیاتون وقتی یکیو دوست دارین و ازش جدا میشید خیلی ناراحت بشین گریه کنین و خیلی کارای دیگه ولی من آخرین بار که از مخاطب خاص  جدا شدم کمتر از همیشه ناراحت بودم و خیلی هم خوشحال شدم سر عقل امدم ولی امروز برای اولین بار بدجور برا امام رضا گریه کردم ..آخه چرا من باید فرسنگ ها از امام رضا دورباشم چرا خدا؟؟؟....من همچیو بیخیال شدم توی دنیا اینم روش  هرکی خواست بره مشهد واسه منم دعا کنه:(((خدافس

نظرات 4 + ارسال نظر
مائده چهارشنبه 7 مرداد 1394 ساعت 13:33 http://delneveshtee.blogfa.com

سلام مبارک باشه وبت :)
آدرس قبلیت چی بود که حذف کنم ؟؟
بلی بلی چشم قطعا همین طوریه :)
عه چرا مگه وضع روحیت چطوره؟نبینم ناراحت باشیاااا :)

سلام عزیزم مرسی...فقط تو...چشمت بی بلا...بده چشم نمیذارم ببینی خخخ

مانی چهارشنبه 7 مرداد 1394 ساعت 03:03 http://www.shaeranehayemani.blogsky.com/

من نمی رم ولی دعاتون می کنم

مرسی ممنون

م ح ک سه‌شنبه 6 مرداد 1394 ساعت 17:25

... بسیاری گمان می‌کردند که پیامبر(ص) انتقام سختی از مشرکانی که سال‌ها به شکنجه و عذاب، قتل و غارت مسلمانان پرداخته بودند، خواهد گرفت؛ ولی حضرت به ابوسفیان فرمود که به مکه برگردد و ...
سلام دوست عزیز به ما هم سر بزن و با نظرات خوبت همراهمون باش
http://www.jonbeshnet.ir/news/68760

چشم سر میزنم.....

امیر سه‌شنبه 6 مرداد 1394 ساعت 09:21 http://ma-3nafar.blogsky.com/

خیلی ناراحت شدم آبجی ولی غصه نخور.مادربزرگم همیشه میگه اگه چیزی رو بخوای و نشه حتما خیری توش هست که ما نمیفهمیم.اینم حتما خیری توشه.

اون که حتما ولی منو خیلی ناراحت کرد:((

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد