فقط خدا

فقط خدا

خدایا به امید خودت نه بندگان بی خودت...
فقط خدا

فقط خدا

خدایا به امید خودت نه بندگان بی خودت...

۳۰

سلام...من مشهد نمیرم از ظهر تا الان یه ریز گریه کردم بلکه شاید راضی شن ولی قبول نکردن بلکه مسخرمم کردن ...باشه مشکلی نیست ولی امام رضا من دیگه امیدی ندارم چون قلبمو شکستی و نا امیدم کردی ...خدایا توی ناامیدی بازم امیدوارم و فک میکنم میرم نمیدونم شاید برم شاید نرم ولی همچی باهم کنسل شد ..شمال ...مشهد...کرمانشاه...همچی باهم بدرک اصلا میمونم خونه دیگه کلاس زبانم نمیرم  خسته شدم از تو خونه موندن بخدا خسته شدم اره بابا نفسش از جای گرم بیرون میاد خودش دیروز از شیراز امده زورش میاد با من بیاد مشهد باشه بابا تو هم یه روز محتاج دخترت میشی که منم بگم وقت ندارم ....

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد