فقط خدا

فقط خدا

خدایا به امید خودت نه بندگان بی خودت...
فقط خدا

فقط خدا

خدایا به امید خودت نه بندگان بی خودت...

۲۸

سلام ...سلام مخاطب خاص ابجی م حالا دوزدکی میای میخونیو خبر نمیدی :))) کچلت میکنم  بذار بیای خونمون که میدونم نمیای م تورو جون من بیا  البته هروقت هر لحظه بیای من درخدمتتم ...راستی اگه دیگه نظرات ثبت نشد بهم زنگ بزن تا ادرس و رمز وبلاگ رو بهت بدم  از این به بعد اینجا باهم حرف میزنیم باشه خوشگل ابجی بخدا خیلی دوستت دارم بقدری امروز وقتی صدات شنیدم کلی غم و غصه از وجودم پر کشید خیلی دوست داشتنی ابجی م ایشالله خدا بخواد باهم رفتیم مشهد جواب این بزرگواریاتو میدم با بوسای ابدار خخخخ شوخی کردم بقول بابا یه کادو گنده پیش من داری فقط دعا کن بریم مشهد باهم باشه ابجی  ...راستی یهویی چی شد صدات اصلا رفت :((نگران شدم بعدشم هرچی زگ زدم اشغال بود :/ ...راستی چه خبر از خواهر شوهر من ف خخخخ وای عالمی داشتیم باهم دخمل خوبیه خیلی اذیتش کردما خدایش ببین این آخر انسانیت که بهش گفتم میخوام زن داداشت شم بیام پیشت زندگی کنم قبول کرد خخخ وایی ابجی م یه روز صبح تو دستشویی باهم حرف زدیم  خخخ وقتی بهش گفتم کجام گفت مدل جدیده گفتم اره دیگه ای مدل رو من اختراع کردم تو کتاب گینسم ثبت شده گو اره یادمه چقد دنبالش بودی تا ثبتش کردی وای خیلی دلم واسش تنگ شده جای من یه گازی ازش بگیر حال کنه خخخخ خدایش تو این پستایی که خوندی خسته که میشدی فک کنم کوله باری فحشم میدادی اره خخخ شوخی میکنم میدونم تو همیشه غیر از لطف چیزی واسه من نداشتی قربونت برم ابجی م...بوش بوش ابجی  خدافس:/
نظرات 14 + ارسال نظر
فاطمه دوشنبه 5 مرداد 1394 ساعت 11:52 http://life-me.blogsky.com/

سلام عزیزم
ان شاالله سر مشهدتون به زودی جور بشه

کاش ولی نشد:(

امین یکشنبه 4 مرداد 1394 ساعت 19:44

سلام خوبی
چه خبرا توی این چند روز
من که چند روزی نبودم

سلام...نه اصلا

Amir یکشنبه 4 مرداد 1394 ساعت 18:20 http://mehrekhaterat.blogsky.com/

سلام
راستش مشابه مشکل شما رو دوستم ماهی جان داشتن
من خیلی با گوشی نت و بلاگ نمی یام

پیشنهاد میکنم تو این کامنتدونی مشکلتو باهاش مطرح کنی ، حتما" به جواب میرسی

http://1nicegirl8.blogsky.com/comments/post-1138

مرسی

Amir یکشنبه 4 مرداد 1394 ساعت 14:25 http://mehrekhaterat.blogsky.com/

سلام.
به وبلاگم خوش اومدی و شرمنده اگه دیر جواب میدم چون نبودم.درباره مشکل بلاگ اسکای در موبایل و دوستانی که این مشکل رو داشتن گفتن که :


"تو قسمت اپلیکیشن اینفو دیتا رو پاک کردم و کش رو هم خالی کردم
تو خود فایرفاکس هم کش رو دیس کردم و پاک کردن و خروج
یه بار ریست کردم و درست شد"

سلام...ممنون

وانیا یکشنبه 4 مرداد 1394 ساعت 11:12

تو که بی خبر از وات رفتی جیگر چه قدر دلم واست تنگ جیگر بی معرفت

مو بیشتر شوهرم حالش خوبه خخخ

وانیا یکشنبه 4 مرداد 1394 ساعت 11:03

کجایی بی معرفت خواهرشوهرتوفراموش کردی.......ازطرف خواهرشوهرت ف

اوه مای گاد سلام خواهر شوهر خوووووم حالت خشن خخخخ تو بی معرفتی سی مو زنگ نمیزنیا

سحر الف یکشنبه 4 مرداد 1394 ساعت 08:36

تمام این روزا میگذرن...
دوستی هات پایدار

اره واقعا میگذره ...قربونت:/

وانیا شنبه 3 مرداد 1394 ساعت 18:09

اجی رفتم تو چت وب ولی نت خیلی امروز ضیعف فردا صبح میام فدات شم من.

جدی
مشکلی نیست باشه فردا صبح بیا فدات عزیزم

وانیا شنبه 3 مرداد 1394 ساعت 16:35

نفس این مستطیل Rss

نه عزیز دلم
یه کادر سیاه رنگه توش با رنگ نارنجی نوشته فقط خدا
ای صفحه وب بکش تا بره پایین بعد میبینیش

وانیا شنبه 3 مرداد 1394 ساعت 16:13

فدات

mخیلی دوستت دارم
راستی میخوام یه خاطرات از دوران مدرسه بذارم وب نمیدونم بهت گفتم یا نه ولی بخون بعدا

وانیا شنبه 3 مرداد 1394 ساعت 16:06

اجی پیدا نکردم:ب

مشکلی نیست امشب بهم زنگ بزن تا رمز و ادرس وب بهت بدم

وانیا شنبه 3 مرداد 1394 ساعت 15:34

نفس مستطیل رو پیدا نکردم

صفحه بش تا بیای پایین وب خوش یه چیزی هست نوشته فقط خدا و تعداد انلاین نوشته روش کلیک کن بیا داخل اجی
اجی فعلا خدافس سرم بدجور درد میکنه

وانیا شنبه 3 مرداد 1394 ساعت 14:58

باشه نازززززززززززززززززززم

قربونت نفسی اجی
همون مستطیل کوچولو پایین وب رو میگم عزیزم
خووو بیا نه من دارم سکته میکنم ابجی زودی

وانیا شنبه 3 مرداد 1394 ساعت 14:52

عزیز من

م توییی{0-0}
بیا تو چت وبلاگ تا باهم بحرفیم
م تویییییی جواب بده خو

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد