فقط خدا

فقط خدا

خدایا به امید خودت نه بندگان بی خودت...
فقط خدا

فقط خدا

خدایا به امید خودت نه بندگان بی خودت...

۲۵

سلام دوستان گلم...امروزم مثل روزای قبل زودی از خواب بیدار شدم و نمازمو خوندم و دوباره یکم اهنگ گوش دادم و امدم بیام خونه خودمون دیدم که بابا داره میره که بره شیراز ...یکم ناراحت شدم ولی بعدش بیخیال شدم مشکلی نیست من با همینشم میسازم ...امروز به قطعی میخوام برم لاکامو بیارم و بزنم :/ و وقتی مامان غذا درس کرد بریم خونه خاله جون یه سر بزنیم واقعا من دلم برا خاله ها تنگ شده و دلم میخواد هر چه  زودتر ببینمشون ...خیلی از خودم ناامیدم اصلا زبان نمیخونم حداقل یه کتاب خوب و مفیدم ندارم که بخونم قرار بود داداش منو کتابخونه ثبت نام کنه ولی متاسفانه اینقدر دنبال کارای خونه اش بود که همچی از خاطرش رفت حتی یادش نبود دفترامو بهم بده ... مشکلی نیست من قراره یه ادم مفید باشم پس اگه شده چن هفته چند روز و چند ماهم بگذره خودمو ب شرایط وفق میدم دلم میخواد برم خونه خاله هام ولی مامان و بابا نمیذارن من باهاشون برم نمیدونم دلیلشونم چیه آخه اونا که از محبت واسه من کم نمیذارن بقدری اونا منو دوس دارن که هیچ دوست و آشنایی فکر من نیست حتی تا چن مدت پیش همه اسم منو با خالم میوردن مثلا زهرای ریحانه ولی به من میگفتن ف ح ولی نمیدونم دلیلشون چیه میگن نه ولی بازم مشکلی نیست و من خودمو با اخلاقشون وفق میدم ...بقول داداش من فقط۴ الا۵سال توی این خونه باشم پس خودمو میگیرم و دیگه هیچ وقت دهن به دهن مامان و بابا نمیشم که هم خودمو هم اونا رو ناراحت کنم  خدایا قبلانم ازت خواستم الانم میخوام این اخلاق منو درستش کن که من تا کسی چیزی میگه زود جوش نیارم  خیلی زود جوش میارم وقتی ناراحت میشم ...یه سوال اونایی که منو از اول دنبال کردن آیا من بد اخلاقم ؟آیا من بد دهنم ؟ نمیدونم شاید باشم ولی دلایلاتی مثل اخلاق :بابا،مامان،داداش م، و اقای مخاطب خاص  منو زود رنج و خود جوش کرده و هیچ وقت ازشون نمیگذرم که منو اینجوری کردن و همینطور که دارم پیش میرم روز روز سر دردم بیشتر و بیشتر میشه و کلی از موهام ریخته واقعا الان یه جورای توش موندم حرفای خانم دکتر درست یا نه شاید واقعا من اون بیماری داره تحدیدم میکنه خودمم توش موندم ولی دیشب با مامانم حرف زدم سر بیماریم و گفتم الکی منو بردین پیش دکتر چشم پزشک من چشام مشکل داره و مشکل اصلی من چیز دیگه ای من مطمئنم اونم گفت دوباره با بابات حرف میزنم ببینم چی بشه خدایا واقعا من نمیتونم دیگه این سردرد رو تحمل کنم خسته شدم اگه اینجوری باشه باز مثل ترم دوم پارسال افت تحصیلی میکنم و نمیتونم درس بخونم خدایا خودت کمکم کن من به درگاه خودت فقط رو میندازم و اهل بیت ...دوستان ببخشید اگه زیادی حرف زدم البته این واسه اونایی که واقعا منو دنبال میکنن ...فعلا خدفس:/

نظرات 3 + ارسال نظر
امیر جمعه 2 مرداد 1394 ساعت 16:30 http://ma-3nafar.blogsky.com

بلاخره کشف کردم.بوشهری هستی آبجی.
من یه نابغه ام.نه؟!! البته خودم میدونستما الان مطمئن شدم

اوه مای گاد ...تو نابغه خخخ هستی :/
آفرین نابغه:/

یاسمین زهرا جمعه 2 مرداد 1394 ساعت 15:50 http://hastyemany.mihanblog.com

سلام گلم

ببخشید چند روزی نبودم، رفته بودم مشهد و دعاگوی شما وسایر هم لینکی ها بودم

موفق باشین.

سلام..زیارت قبول

امیر جمعه 2 مرداد 1394 ساعت 14:55 http://ma-3nafar.blogsky.com

سلام خواهر.خوبی؟ظاهرا که باز یکم بدی؟
نه تو بد دهن و بد اخلاق نیستی فقط یه کم غر میزنی.ناراحت نشی ها شوخی کردم.
راستی متخصص قلب و عروق باید خوش اخلاق و مهربون باشه
ولی جدی یه چیزی بگم،قبول دارم که پدر و مادر و کلا خانواده میتونن اعصاب آدمو به هم بریزن و شرایط و سخت کنن ولی خود آدمم باید سعی کنه نذاره اوضاع خیلی بد شه.البته نمیخوام نصیحت کنم چون خوب همسنیم .
خود منم خیلی اوقات کارای دیگران بدجوری اذیتم کرده ولی بلاخره یه جوری باید حلش کنی.یا باهاش بسازی یا درستش کنی میدونم البته گفتنش راحته ولی من تجربه کردم.شدنیه
راستی من تهرانم.خودت شهرتو بگو آبجی من حدس زدنم خیلی خیلی بد میباشد.
یادم رفت بگم رشتمم ریاضیه.چقدر حرف زدم،واسه خودش یه پست شد

سلام برادر...خداروشکر خوب که نه بدم نه وسطشم...
حالا من غر غروم اقا امیر باشه منم دعا میکنم یه زن غر غرو نصیبت بشه تا دیگه به من نگی غر غرو ...بعدشم مگه من بد اخلاقم همه از اخلاق من خوششون میاد!
والا داداش امیر من هر چی جلو همچیو گرفتم به جاییی نرسیدم اونا کار خودشونو میکنن نه این یه نظر تازه من خوشحال میشم نظرتو گفتی ...شدنی که هست ولی واسه من سخته چون منم شدم مثل خودشون زودی جوش میارم...اوه اوه تهرانی پس چجوری زنده ای خداروشکر که هستی مواظب باش داداش نه بریا ما بدون برادر میشیم :/ ایشاالله همیشه سالم باشی و سایه بابات بالا سرت باشه ...اها ولی من خدا بخواد میرم تجربی:/ خب یه پست بشه مگه بده :/

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد