فقط خدا

فقط خدا

خدایا به امید خودت نه بندگان بی خودت...
فقط خدا

فقط خدا

خدایا به امید خودت نه بندگان بی خودت...

۲۴

سلام دوستان عزیز...روز پر ماجرایی بود امروز...کلاس نرفتم  بدلایل مختلف یا شایدم دلیل مهمش خواب موندنم بود...امروز با مامانم دعوام شد سر چیزای الکی بعدش دیگه نتونستم درس بخونم خیلی سرم درد میکرد خوابیدم و دیگه بیدار نشدم تا یه رب به هفت ...با ابجی م حرف زدم مشهدشون کنسل شده و قراره۲۰برن فک کنم دعاهام میخواد قبول شه و با ابجی م برم مشهد نمیدونم فقط دوستان دعا کنید من برم مشهد دلم بدجور لک زده واسش  امام رضا من منتظر جوابتم به جان خودم...ابجی م وقتی امدی اینجا کل مطلبا رو بخون و نظر بذار تا بدونم  امدی ...وقتی امدی نظر بذار تا واست کل قضیه ای چند روز رو بگم...مرسی گلم  امروز کلی خوشحال شدم که مشهد کنسل شده از عید فطر کلی غمگین بودم که تو رفتی و من نیومدم باهات  خدا کمکمون کنه که بریم امشب به بابا دوباره گفتم که بره بپرسه گفت باشه ببینم چی بشه یا ضامن اهو دلمو نشکن نذار دلم بیشتر بگیره خودت کمکم کن منتظر جوابتم ...ابجی م بعدا میام یه پست میذارم مخصوص خودت...

نظرات 1 + ارسال نظر
امیر پنج‌شنبه 1 مرداد 1394 ساعت 23:41 http://ma-3nafar.blogsky.com

سلام
تقریبا کل وبتونو خوندم.شما که خیلی با ایمانید پس چرا همش ناراحتید؟به نظر که خیلی خوشبخت میاید.این نظر منه هااا.حالا خودتون میدونید البته ولی وبتونو دوست دارم.کلا از وبلاگای خاطره و روزمرگی خوشم میاد.بازم میام

سلام داداش امیر ...نمیدونم شاید واقعا حق با شماست ...مرسی از لطفت:/

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد