فقط خدا

فقط خدا

خدایا به امید خودت نه بندگان بی خودت...
فقط خدا

فقط خدا

خدایا به امید خودت نه بندگان بی خودت...

۲۳

سلام دوستان عزیز صبحتون بخیر و خوشی ...من تا کمتر از نیم ساعت دیگه میرم پیش به سوی درس خوندن..البته اولش یه حموم با آب خنک انجام میدم  تاحالم جا بیاد ...راستی بابا عصر قراره بره ولی ما رو نمیبره وقتی خودش تعارف نکنه منم دیگه التماس نمیکنم...اصلا وقتی صبح میشه کلی حس و حال بی حوصلگی تو وجودمه وقتیم که بعد از نماز بیدار میشم با وجود اینکه هنوزم خوابم میاد ولی خواب توی چشام نمیره...ظرفا رو واسه مامان شستم جارو کردن خونه رو گذاشتم به عهده ی خودش  و اما حالا نشستم پای نت ...دلم میخواد برم لاک بزنم ولی حسش نیست... اعصابمو خورد کرده این بلاگ اسکای:(( از بلاگفا فرار کردم اینجا بلاگ اسکای اذیتم میکنه...نه میتونم عکس بذارم نه میتونم شکلک بذار کلی اعصابمو بهم ریخته امروز حتما به مدیریت پیام میدم :/ آخه این چه وضعه اشه...والا بخدا اعصاب ادمو خورد میکنن اونم یه خانم دکتر میدونی چی میشه اصلا ...هیچی فقط اون لحظه همه رو با هم فحش میدم تا اروم شم...:/

+زهرا گلی ، عکس های ناز:زهرا جان  اگه میشه پیام خوش آمدگویی وبت رو بردار آخه وقتی وارد وبت میشم وقتی این پیامه بالا میاد هنگ میکنه و بعدش باید کلا تبلتمو خاموش کنم خواهش میکنم این رو بردار تا بتونم هر وقت خواستم بیام بهت نظر بدم همین پیام فقط باعث نیومدن من به وبت شده...ممنون میشم اگه انجامش بدی:/

من برم به کارهای عقب مونده برسم...واسم دعا کنید بتونم درس بخون آخه بخدا یجوری شدم  خودمم توش موندم چجوری... الان یه ایت کرسی میخونم و میذارم وبم تا کمکم کنه...

بسم الله الرحمن الرحیم

اللّهُ لاَ إِلَهَ إِلاَّ هُوَ الْحَیُّ الْقَیُّومُ لاَ تَأْخُذُهُ سِنَهٌ وَلاَ نَوْمٌ لَّهُ مَا فِی السَّمَاوَاتِ وَمَا فِی الأَرْضِ

مَن ذَا الَّذِی یَشْفَعُ عِنْدَهُ إِلاَّ بِإِذْنِهِ یَعْلَمُ مَا بَیْنَ أَیْدِیهِمْ وَمَا خَلْفَهُمْ وَلاَ یُحِیطُونَ بِشَیْءٍ

مِّنْ عِلْمِهِ إِلاَّ بِمَا شَاء وَسِعَ کُرْسِیُّهُ السَّمَاوَاتِ وَالأَرْضَ وَلاَ یَؤُودُهُ حِفْظُهُمَا وَهُوَ الْعَلِیُّ الْعَظِیمُ

لاَ إِکْرَاهَ فِی الدِّینِ قَد تَّبَیَّنَ الرُّشْدُ مِنَ الْغَیِّ فَمَنْ یَکْفُرْ بِالطَّاغُوتِ وَیُؤْمِن بِاللّهِ

فَقَدِ اسْتَمْسَکَ بِالْعُرْوَهِ الْوُثْقَىَ لاَ انفِصَامَ لَهَا وَاللّهُ سَمِیعٌ عَلِیمٌ

اللّهُ وَلِیُّ الَّذِینَ آمَنُواْ یُخْرِجُهُم مِّنَ الظُّلُمَاتِ إِلَى النُّوُرِ وَالَّذِینَ کَفَرُواْ

أَوْلِیَآؤُهُمُ الطَّاغُوتُ یُخْرِجُونَهُم مِّنَ النُّورِ إِلَى الظُّلُمَاتِ أُوْلَئِکَ أَصْحَابُ النَّارِ هُمْ فِیهَا خَالِدُونَ

 هم واسه خودتون بخونید هم واسه من جواب همه مشکلات رو میده مطمئن باشین...فعلا خدافس:/

نظرات 4 + ارسال نظر
ایرولیت پنج‌شنبه 1 مرداد 1394 ساعت 23:04 http://erolit.blogfa.com

چقدر خوب!ان شاالله بتونی درس بخونی!
خوبیه ک فقط خدا هست برات،ان شاالله همیشه همین طور باشه!

Slm enshaalla ke hamintore

زهرا پنج‌شنبه 1 مرداد 1394 ساعت 18:52 http://www.zizialone.blogsky.com

من تا حالا لاک نزدم :|
فقط برق ناخن خخخخخخخ

من خودمم اخرین بار عقد داداشم زدم

vahid پنج‌شنبه 1 مرداد 1394 ساعت 14:35 http://vahidmahmoodiyan.blogsky.com

سلام
نمای وبلاگتون رو عوض کنید درست میشه
روزتون پر از یاد خدا

سلام...نمیدونم شاید همینجوره

بافرانی پنج‌شنبه 1 مرداد 1394 ساعت 11:28 http://leila-bafrani.blogsky.com/

سلام موفق باشید دوست عزیز

mr30 azizam

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد