فقط خدا

فقط خدا

خدایا به امید خودت نه بندگان بی خودت...
فقط خدا

فقط خدا

خدایا به امید خودت نه بندگان بی خودت...

۲۲

سلام دوستان گل ...من در حال خوندن زبان هستم فردا حتما من امتحان میدم ...

+من میتونم و جرات اینو دارم جلوی همه قوی باشمو بدون هیچ خجالتی امتحان بدم...

ابجی م دوباره پیام داد و گفت : ف منم شارژ نداشتم بهش جواب بدم یه تک زدم مشغول بود...وای اخ ابجی چقد دلم برات لک زده...

حس و حالم خوش نیست...قسمتی از اهنگ ستایش...

دلم  واسه اون روزام تنگ شده دوباره دلم میخواد ببینمش...ولی میدونم که نمیبینمش...

دلم واسه بچه ها تنگ شده..ف..م..ز...ف.آ..و کلی از دوستان دیگه  حوصلم سر رفته ...هرچی پیشنهاد دادم گفتن نه:(

نظرات 1 + ارسال نظر
vahid پنج‌شنبه 1 مرداد 1394 ساعت 00:14 http://vahidmahmoodiyan.blogsky.com

تو قوی هستی و حتما موفق میشی
خدا را فراموش نکن و به خدا توکل کن
موفق و پیروز و مسرور باشید

Mamnon az etemad benafsi ke be man dadid

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد