فقط خدا

فقط خدا

خدایا به امید خودت نه بندگان بی خودت...
فقط خدا

فقط خدا

خدایا به امید خودت نه بندگان بی خودت...

۲۱

سلام مجدد...خوبین خوشین ؟!

آب و هوا خوبه شهر ما افتضاح تخم مرغ عادی عادی رو زمین میپزه ،این یعنی ته جهنم بودن:/

+خیلی بده وقتی  کسی کارش با شما تموم میشه،رفتارش با شما تغییر میکنه...

+داشتن قلبی مهربان دردنیای بی رحم ،شجاعت است نه ضعف...

+مهربانی را از کودکی آموختم که آبنباتش را در دریا انداخت تا آب دریا شیرین شود...

الان حسابی انرژی گرفتم ساعت طرفای  یک و خورده ای بود رفتم سراغ گوشی مامان یه چیز تعجب اور دیدیم اصلا توش موندم هنوزم تو شکش شم ابجی  م پیام داده بود ...

گفت و گو ما :/

او:ف

من:جانم

او:جونت بی بلا...سلام خوبی ابجی عیدت مبارک

ولی متاسفانه مامان شارژ نداشت من جوابشو بدم فقط در حد یه تک بود هی تک زدم دیگه بعدش پیام نداد... وای خدایا شکرت ممنونم ازت و همینطور ابجی م ممنونم بابت خوبیات از این که هنوز به یادمی من از خوبیاتو مهربونیاتو لطفت به داداشم گفتم ...ای کاش میشد ادرس اینجا رو بهت بدم ...وای میدونم الان مشهدی دلم میخواد کم نذاری واسم فقط واسم دعا کن از امام رضا بخواه بطلبتم چون واقعا دلم داغون حالمم داغونه دلم میخواد برم توی حرم بشینم هزارتا صلوات بدم تا امام رضا جواب این گناهامو بده جواب معصیت هام بده جواب این همه بد بودنم ...من دوساله یه عصبی به تمام معنام ...خدایا امام رضا خودتون شفام بدید من محتاجم محتاج محبت از درگاه حق ...امام رضا من دست از دعا کردن نمیکشم تو باید منو امسال بطلبی...منتظرم...

نظرات 2 + ارسال نظر
زهرا پنج‌شنبه 1 مرداد 1394 ساعت 18:54 http://www.zizialone.blogsky.com

آبجی داری مگه؟ 0_0

+ خوش به حالش مشهده :))

دوستمه ولی از یه خواهر بهم نزدیکتره

مژگان چهارشنبه 31 تیر 1394 ساعت 20:51 http://roozhayam9.blogsky.com

سلام
عزیزم باید خودتو بخواین تا بهتر شین.
توی گوگل راهکارهای جلوگیری از عصبانیت رو سرچ کنید.
موفق باشید .

اره فکر خوبیه...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد