فقط خدا

فقط خدا

خدایا به امید خودت نه بندگان بی خودت...
فقط خدا

فقط خدا

خدایا به امید خودت نه بندگان بی خودت...

۱۹

سلام...اول  از همه من این چند مدت بدون شکلک کلافه ام ...یکی یه کاری کنه واسه من:(

امروز رفتم کلاس امتحانم نخوندم...با اقای م صحبت کردم و ازش خواستم امتحان نگیره ایشونم گفتن باشه و اما من دفتر ی رو گرفتم که بخونم... امروز داداش ع رفت  دلم براش تنگ شده حوصله باز مثل قبلا پوکیده... امروز از استاد بیوگرافیشو پرسیدم بچه کجاس و اسم کوچیکش چیه ...اولش دهنش باز موند از سوالاتم ولی بعدش  گفتم که داداشم میخواد بدونه و ...اونم گفت من درخدمتشونم  و بعدشم از کلاس برگشتم  خونه...امروز واسم خیلی چندش اور بود...یکم سردرد دارم نمیدونم چرا ولی باز مثل روال عادی حوصله ندارم و سرمم درد میکنه... امشب یجوری شدم ... دیگه با این هوای گرم تابستون دلم نمیخواد برم بیرون . بابام میخواد پنجشنبه بره شیراز مراسم ختم پسر دوستش ، امشب زن همسایمون زنگ زد بیاین با بابا شیراز گفتم بابا میگه میخوام با اتوبوس برم ماشین نمیبره منم همش غر میزنم به جایی نرسیدم اگه میشه خودتون باهاش حرف بزنید گفت چشم با اقای م میگم باهاش حرف بزنه خداکنه بریم:/یکم حال و هوامون خوب بشه:) ...بابا الان امد خونه:/ ایشاالله که بریم...والا نمیدونم چرا ولی خیلی خیلی دلم هوای مهر کرده و مدرسه هاااا من دلم مدرسه میخواد کتاب و دفترو خودکار...موخوام...من برم ببینم خربزه آبه...خدافس:/

نظرات 3 + ارسال نظر
سارا چهارشنبه 31 تیر 1394 ساعت 09:05 http://perinparadais.blogsky.com/

به به رفتی شیراز به جای منم نفس بکش

گلم هنوز معلوم نیس:(

آوا چهارشنبه 31 تیر 1394 ساعت 09:04 http://ava-life.blogsky.com

من که کلا شکلک نداشتم از اول.....بیا ی همدرد پیدا شد
در راستای اینکه همیشه ی بدبخت تر هست...خخخخخ

اصلا بون شکلک مرگ برمون واجبه خخخ

vahid چهارشنبه 31 تیر 1394 ساعت 06:46 http://vahidmahmoodiyan.blogsky.com

خوشا شیراز و وصف بی مثالش
زمان زود میگذره تا چشم به هم بزنید مهر هم میادِش.
روزتون پر از یاد خدا

خوشا شیراز.....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد