فقط خدا

فقط خدا

خدایا به امید خودت نه بندگان بی خودت...
فقط خدا

فقط خدا

خدایا به امید خودت نه بندگان بی خودت...

۱۷

سلام دوستان سحر خیز منو داشته باشید صبح به این زودی بیدار شدم دیشبم ساعت۲ خوابیدم...بقول زهرا واقعا این همه دارن میرن....دیشب ساعت ۱۲خبر اوردن که همسایمون به رحمت خدا رفت  آخه میشد پدر شوهر خالم ...و هم محله ای خودمون:(( خدا رحمتش کنه مرد با خدایی بود ... قراره عصر خاکش کنن دیشب مامانم  رفت خونشون اخی؛خالم موقع رفتش بالا سرش بوده:(( هرچی کار خداست نمیشه کاری کرد اون بالایی صلاح مصلحت هممونو میدونه همه اینایی  که رو زمین هست یک به یک باروبندیل رو میبندن و میرن :((شاید یه روزم ما بریم هیچ چیزی معلوم نیست: (( هرچی از خدا امد خوش آمد:(من برم نماز بخونم خونه مادربزرگمو تمیز کنم و بعدشم برم صبحانه و بعدشم زبان بخونم :)))خدافس تا بعدا:/

نماز صبح:انجام شد

جارو کردن خونه مادر جون:جارو کردم

جارو کردن خونه خودمون:جارو کردم

صبحانه:خوردم 

همه اینا باید تا ساعت ۹ تموم باشه:)

خوندن زبان:درحال خواندن:(


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد