فقط خدا

فقط خدا

خدایا به امید خودت نه بندگان بی خودت...
فقط خدا

فقط خدا

خدایا به امید خودت نه بندگان بی خودت...

۱۳

سلام دوستان عیدتون مبارک ایشاالله به حق این ماه رمضونی که تموم شد سال دیگه همتون زنده باشید و این روزا رو تجربه کنید دوباره ...روزای من خوب پیش میره ،خدایا شکرت ...دیشب زن داداش  گفت دختر عموت زنگ زده من از دلت دربیارم بابت اون چیزا منم گفتم ف همچیو سیر تا پیاز به ع گفته اون چیزای که حتی؛منو تو جرٲت گفتنشم نداریم ...به هرحال من امروز حتی؛واسه جواب سلامشم متاسفم واقعا براشون متاسفم ولی از کارای خدا ممنونم ...خلاصه امروز داداش گفت بچه توی شکم زن دوستش دختر وای خدا چرا پسر نشد:(ولی بازم شکرت تو خودت میدونی چیکار کنی حرفای ما همش چرتو پرته ،امروز داداش بهم گفت برو علامیه دوستمو پشت ماشینم بچسپون منم رفتم چسبوندم نوشته بودن مهندس س.خ واقعا ناراحت شدم کلی بغض تو گلومه  ولی بیرون نمیارم چون خیلی خوشحال اینم که خدا بهم لطف بزرگی کرد خدایا هزار مرتبه شکرت من به اندازه تمام دنیام دوستت دارم و ممنونتم :/ خدایا بحق این عید هیچ داغی به دل هیچ کسی نذار دل کسیو نشکن  مشکل همه رو برطرف کن ...دوستان امیدوارم روزای خوبی داشته باشید زندگیتون بر وفق مرادتون خدانگهدار تا پست بعدی:)

دوستان اگه سر نمیزنم اگه بیمعرفتم؛ببخشید این روزا وقتش ندارم وقتی توی فرصت مناسب بیام مطمئن باشید بهتون سر میزنم به بزرگواری خودتون ببخشید :/

نظرات 3 + ارسال نظر
زهرا شنبه 27 تیر 1394 ساعت 21:04 http://www.zizialone.blogsky.com

عیدت مبارک عزیزدلم

عید تو هم مبارک خانم خوشگل:/

امین شنبه 27 تیر 1394 ساعت 11:39

آقا سیلام
بی معرفت تو هنوز زنده ای

به سلام :/
اره با معرفت من هنوز زنده ام تو چی زنده ای:/

امین شنبه 27 تیر 1394 ساعت 09:07

سلام
به نظرم زن داداشت اگه ادم فهمیده و خوبیه کاری به این کارا نداشته باشه اون که از نیت دختر عموت که خبر نداره و نمیدونه واقعا باطنش چطوریه پس نمیتونه بخاطر حرف دختر عموت که بهش گفته بیاد از طرفش با تو صحبت کنه و تو رو باهاش آشتی بده بازم یه داستانی دیگه شروع میشه با آشتی کردنت باهاشون
اگه راست میگه که میدونم نمیگه خودش بیاد جلوووووو
منم قید اینطور فامیلهایی رو زدم فقط سلام و علیک و دیگه هیچ
بی معرفتی دیگه چیکار بکنم دیگه سعی میکنم ببخشمت
اما باید قول بدی که دیگه تکرار نشه

والا من تو همچیش موندم اولش قهر کردم بعدش اشتی کردم :/

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد