فقط خدا

فقط خدا

خدایا به امید خودت نه بندگان بی خودت...
فقط خدا

فقط خدا

خدایا به امید خودت نه بندگان بی خودت...

۹

سلام خوبید همگی...

خدایا کلی دلم گرفته نمیدونم چرا ولی دلم میخواد برم یه جای اروم با یه هم جنس خودم درددل کنم دلم ابجی م رو میخواد اونم خیلی دیگه نمیدونم، با چه زبونی درددل کنم دیگه حرفام گفتنی نیست نمیدونم چرا ولی دلم میخواد مدرسه ها زودی شروع بشه  خسته شدم از بیکاری از اینترنت گشتن خسته ام بخدا :( خدایا خودت بهم یه توکل بده تا بتونم برم کلاس نقاشی و والیبال تا یکم،سرگرم شم خدایا من هروقت خواستم باهات درددل کنم همش تو زندگیم بد بیاری بود هروقتم که فرصتشو داشتم شرایطش نبود آخه چرا من کم سعادتم  دیگه خبری از ف و م نیست دلم براشون تنگ شده نمیدونم چرا م زنگ نزد به مامانم به این میگن ته نا رفیقی  نمیدونم شایدم کار داشته باشن  دلم ساحل دریا رو میخواد با یه اهنگ ملایم  ای کاش میتونستم برم....خدایا چرا همه دنبال اینن که ناراحتم کنن من در حق کی بد کردم تا جایی که یادمه همیشه توی زندگی چیزای که خوب بود دادم به بقیه بداش شد سهم خودم نمیدونم والا خودمم توش موندم  نمیدونم باید چیکار کنم   ولی خدایا هرچی دادیو ندادی شکرت  من بندتم شاید یه روزی خوشیا رو چشیدم ولی از حالا سعی میکنم دیگه کسیو مسخره نکنم درمورد کسی چیزی نگم سرم تو لاک خودم باشه کلی دلم تنگه واسه روزای خوشی که خیلی دوسش داشتم ولی طرف زد خرابش کرد وقتی بهش فکر میکنم دلم گریه میخواد نمیدونم الان که رسیدیم ته خط چرا هنوز میگه دوست دارم ولی اگه دوس داشتنش با اون چیزای که میخواد میخوام هیچ وقت دوسم نداشته باشه خدایا من یه ارامش  واقعی میخوام یه تنوع خوب با ادمای خوب خدایا من تورو میخوام :( به جان خودم دیگه بریدم :( خدا چرا ادمات اینجورین من نمیگم من خودم ته خوبیهام ته با ایمانی خداییم ولی تا جایی که میدونم اشتباه متعدد زیاد داشتم ادم نشدم اخه خدا تورو به اسم عزیزت قسم دست منو بگیر بیارم توی خیابون اسفالت قاطی ادمای خوب قاطی با ایمانا  این اعصابمه کلی چیز ازم گرفته شاید پیش همه بچه ام ولی من بزرگ شدم ناخواسته بزرگ شدم جوری بزرگ شدم که فک؛میکردم همیشه بزرگ بودم  حالام که میبینیم اینم حرفای زیادی واسه گفتن دارم ولی حالا حسش نیست توی وقتای متفاوت حسای متفاوت میگیرتم مثل الان که دلم ساحل  دریا رو میخواد با یه اهنگ ملایم و +گریه :( و اما .....

امروز عصر رفتم لباس فروشی لباسایی که میخواستمو بخرم ولی بسته بود خیلی تو پوزم خورد ای همه راه دهن روزه رفتم هیچی دیگه  سر پشت برگشتم :(

باشه تا فردا که برم کلاس زبان ای خدا کاش فردا شرایطم متعادل باشه برم کلاس زبان دوجلسه پی درپی نرفتم الان اقای زبون نفهم بیاد بگه خانم از همون راهی که امدی برگرد وای خدا روم نمیشه برم سر کلاسش یه ادم مثبت  زوره که بشه منفی:(

به امید به خدا ایشاالله میرم سر کلاس:)

خدایا شکرت محتاجم به کمکت خودت میدونی دلم لک زده واسه ضامن اهو امام رضا :(

منو بفرت تو رو به اسمت قسم دست رد به سینم نزن منو بفرست مشهد روز عید با ابجی م تورو به اسمت قسم  من طاقتم سر امده دلم حرم میخواد:(

منتظر جوابتم خدا جونم:/

نظرات 13 + ارسال نظر
oghab چهارشنبه 24 تیر 1394 ساعت 01:17 http://oghab-she.mihanblog.com/

سلام
از همین جا رو به روی حرم آقا برات دعا میکنم که چه زودتر
آقا دعوتت کنه و گره از مشکلاتت باز بشه
راستی اسمتون چیه؟؟؟

سلام عزیز
مرسی از لطفتون تورو خدا دعا کنید:/
....

زهرا سه‌شنبه 23 تیر 1394 ساعت 18:39 http://www.zizialone.blogsky.com

:)
فقط زیر لب بگو
فان مع العسر یسراً
پس از هر سختی آسانی است :)

+ نگران نباش...
مطئنن سن زیادی نداری و درک میکنم وقتی میگی با این که همه فکر میکنن بچه ای اما بزرگ شدی!
میدونی تو هر شرایطی آدم باید کاری کنه دلش آروم باشه...
مثلا من اگه الان یه دوس پسر قایمکی داشته باشم همش دلهره دارم نکنه یهو زنگ بزنه مامان اینا بفهمن...نکنه یه درخواست ناجور کنه...نکنه...
و کلی چیزای دیگه! ولی حالا که دوس پسر ندارم دلم آرومه!
دقیقا مثل یه آدم بدهکاری که همش دلهره داره نکنه طلبکارا بریزن سرش!پس باید سعی کنه پول طلبکاراشو بده!
تو خودت بگرد...تو کارات... ببین کجای کار می لنگه که اینقدر نا آرومی!
اگه همینطوری الکی دلت گرفته و میخوای گریه کنی خب بحثش جداست...شاید باید بذاری به حساب سن و سال و این چیزا!

یه نصیحت خواهرانه
مطمئن باش اونی که تو رو واقعا دوستت داره و فقط و فقط تو رو میخواد هیچ وقت ازت درخواست های عجیب و غریب نمیکنه...میذاره همه چی به وقتش باشه... و به تو و عقایدت احترام میذاره!

+ عشق باید پاک باشه... پاک بودنش به هم بخوره باید بندازنش تو جوب! چون دیگه عشق نیست....یه چیز دیگست!

+ امیدوارم زود زود خوب بشی...داغ دوری حرم تو دل منم هست... مثل تشنه ای که تو بیابون راه میره...کاش هرچه زودتر هم تو و هم من به آرزومون برسیم...
درد دوری سخته...دیگه وقتی برای اون صحن و سرای نورانی باشه خیلی خیلی سخته...

+ به امید شادیت
و ببخشید زیاد حرف زدم :)

vahid سه‌شنبه 23 تیر 1394 ساعت 17:36 http://vahidmahmoodiyan.blogsky.com

توکل بر خدایت کن ،
کفایت میکند حتما ...

اگر خالص شوی با او ،
صدایت میکند حتما ...

اگر بیهوده رنجیدی ،
از این دنیای بی رحمی ؛

به درگاهش قناعت کن ،
عنایت میکند حتما ...

دلت درمانده میمیرد ،
اگر غافل شوی از او ؛

به هر وقتی صدایش کن ،
حمایت میکند حتما ...

خطا گر میروی گاهی ،
به خلوت توبه کن با او ؛

گناهت ساده میبخشد ،
رهایت میکند حتما ...

به لطفش شک نکن گاهی ،
اگر دنیا حقیرت کرد ؛

تو رسم بندگی آموز ،
حمایت میکند حتما ...

اگر غمگین اگر شادی ،
خدایی را پرستش کن ؛

که هر دم بهترینها را ،
عطایت میکند حتما ...

مرسی از شعر زیباتون

زهرا سه‌شنبه 23 تیر 1394 ساعت 16:24 http://www.zizialone.blogsky.com

سلام دوست خوبم :)
مرسی از حضورت تو وبلاگم :)
یه اعتراف!
همین که اومدم تو وبت گفتم:وای چه خوشگله!
قالب آرامش بخشه از نظر من :))

+ میگن هرموقع آدم دلش می گیره یعنی خدا دوست داره بری پیشش و باهاش حرف بزنی :)
خب طبیعیه که ما تو تابستون یه خورده بیکار میشیم ولی با همین کلاسایی که گفتی میتونی سرگرم بشی!
نمیدونم چرا نمیتونی ساحل بری ولی قول میدم هر وقت رفتم اونجا به یادت باشم
+ من امروز به کل یادم رفت کلاس طراحیم رو برم :|
برات بهترین آرزوها رو دارم...ایشالله حالت بهتر و بهتر بشه عزیزم

نمیدونم چی بگم والا:(

شیرین سه‌شنبه 23 تیر 1394 ساعت 15:39 http://eshghooliha.blogsky.com

لینک شدی:)

توهم لینکی

☆.مهسا .☾ سه‌شنبه 23 تیر 1394 ساعت 14:35 http://mahsa-khanoom.blog.ir/

سلامممم خوبی؟
واااای نگو مدرسه ها شروع بشه خدا رو شکر که من مدرسه نمیرم
تو این جور موقع ها خودتو بزن به بیخیالی بخوای ذهنتو درگیر کنی بیشتر اذیت میشی بعبارتی سخت نگیر
ممنون که بهم سرزدی

slm mr30
واسه من بهتره که شروع بشه :(
سخت نمیگیرم که اینجوریه:/

تنها سه‌شنبه 23 تیر 1394 ساعت 14:00 http://saket67.blogsky.com

سلام..

سلام خوبی

sepideh سه‌شنبه 23 تیر 1394 ساعت 10:32 http://banuyerangi.blogsky.com/

سلام عزیزدلم چی شده انقدر شاکیی؟
در ضمن یادت باشه تو باید برای خودت هم چیزهای خوب را برداری دختر گل
ایشالا که همه خوبی ها برات اتفاق می افته
راستی لینکت کردم
حالا بازم سر میزنم و نوشته هات را میخونم خوشگلم

سلام ...والا چی بگم...من ادم پر تمعی نیستم...مرسی شما لینک میشید

رویای شرقی سه‌شنبه 23 تیر 1394 ساعت 09:50 http://www.rooyyesharghi.blogsky.com

سلام
مرسی که سر زدی
اگه با تبادل لینک موافقی خبر بده لینکت کنم

ن اگه شما حرفی ندارین موافقم لینکم کردی خر بده لینکت کنم

یاسمین زهرا سه‌شنبه 23 تیر 1394 ساعت 08:37 http://hastyemany.mihanblog.com

سلام گلم

ان شاءالله خداوند توفیق زیارت با معرفت نصیبتون کنه

مرسی عزیزم ایشاالله

محمد سه‌شنبه 23 تیر 1394 ساعت 08:32 http://webmm321.blogsky.com/

سلاااااااااااااااااااام
ای وای از اون دل تنگت دخترم
پستت رو خوندم قلمت خیلی زیباست ممنونم که اومدی و بهم سر زدی بازم از این کارا بکن

رضا سه‌شنبه 23 تیر 1394 ساعت 06:37 http://beheshteman.blog.ir

لینکی

اوکی شما لینکید:)

امین سه‌شنبه 23 تیر 1394 ساعت 05:40


درست میشه همه چیز خو توام چته بخند

والا نمیدونم چجوری بخندم امین :/
شکلک ندارم:(

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد