فقط خدا

فقط خدا

خدایا به امید خودت نه بندگان بی خودت...
فقط خدا

فقط خدا

خدایا به امید خودت نه بندگان بی خودت...

۸

سلام ...دوساعته بیدارم حسش نیست بلند شم :/

راستی من بلاگ اسکای شکلک نمیاره :(

اینم از شانس منه وا :(اگه کسی بلده راهنمایی کنه ممنون میشم :)

فعلا امروز قراره برم یه خرید مفصل کنم :/

مثلا :) یه جفت کفش واسه عید :/ و یه لباس خوش رنگ تو خونه ای :/

و اما مامان رو راضی کنیم یه چیز واسم عیدی بگیره :/ عید عیده حتما که نباید عید نوروز باشه که :) خب من عیدی موخوام  البته داداش ح قول شمال داده اگه بریم اونجا برام چیزای مورد علاقمو میخره اون دوتام که اصلا میترسم برم سراغشون :/ بابا هم تازه پول داده دیگه عیدی فنیشت :)

راستی اصلا هیچی من برم :/

فعلا تا بعدا:)

نظرات 9 + ارسال نظر
سارا سه‌شنبه 23 تیر 1394 ساعت 14:04 http://sarasalehi.blogsky.com

من میتونم کمکت کنم وایبری تلگرامی چیزی نداری

متاسفانه نه خانواده مخالف صددرصد:(

سپیده 21 سه‌شنبه 23 تیر 1394 ساعت 06:14 http://sepide21.blogsky.com/

سلام سلام.
صبح عالی متعالی
تو صفحه انتشار مطلب از دکمه های cntrl+f5 استفاده کن.
امتحانش ضرر نداره گلم .

سلام عزیزم :/
والا من رایانم جمع کردن با تبلت میام :(
حالا چیکار کنم:/

تسنیم سه‌شنبه 23 تیر 1394 ساعت 02:22 http://zahrayeali2015.mihanblog.com/

سلام گلم

تبریک میگم بخاطر وب جالبتون

امین سه‌شنبه 23 تیر 1394 ساعت 00:23

این اشکال واسه یکی دیگه از دوستانم پیش اومده نمیدونم مربوط به چی میشه
احتمالا رفع بشه مشکل من یه وبلاگ جدید هم ساختم که ببینم این مشکل رو دارم ولی نه همه چیز رو واسه من باز میکنه
تا موقعی که اینطوری باشه نمیشه عکس بزاری
مگه عکس رو اپلود میکنی کدش رو کپی نکنی
به ادرس عکس بری و خود عکس رو کپی بکنی و بیای توی قسمت یادداشت جدید paste رو بزنی تا عکس بیاد توی اون پست
اینطوری فکر کنم بشه

نمیدونم شاید بشه :/

امین دوشنبه 22 تیر 1394 ساعت 23:12

توی پست ها هم شکلک ها هستن واسه من و بازم میشه
تقصیر تو که نیست این اشکالی هست که پیش اومده
واسه بقیه هم هست درست میشه

اها فک کردم قصد درست شدن نداره :/والا

امین دوشنبه 22 تیر 1394 ساعت 23:11

یکم صبر کن باز نشد ...ببندش و باز دوبار سعی کن
نمیدونم چی شده همش ارورر میده همه چی
واسه منم همینطوریه
وبلاگها رو هم باید چند بار بزنی تا بازشون کنه
بلاگفا رو نگو باید فیلتر شکن بازش کنم که سریع باز بشه
میخوای عکس بزاری تو پست ها عکس رو که اپلود کردی کد ادرس رو که بهت داد میای توی قسمت یادداشت جدید روی اون گزینه که عکس درخت داره کلیک میکنی و ادرس عکس که پیکوفایل بهت داده رو توی قسمت ادرس عکس کپی میکنی و تایید رو میزنی

وای منور منو نمیفهمی میگم اصلا بالا نمیاره شکلک اصلا بذار عکسشو میفرستم ببین

امین دوشنبه 22 تیر 1394 ساعت 22:16

سلام خوبی
شکلک ها واسه من نشون داده میشن خب
همین جا که نظر رو تایپ میکنی سمت چپ شکلکها هستن , نیگا

Slm
مرسی تو خوبی
منظورم توی پستاس اصلا هیچی بالا نمیاره اصلا اعصابم خورد کرد حتی جای ادرس عکسم نمیاره بالا :(

مونا دوشنبه 22 تیر 1394 ساعت 21:14

وا چرا شکلک نداره!!!
خرید کردن خیلی خوبه ادم شاد میشه اصن روحیت عوضی میشه.
راستی کاراتو بزار ببینم خوشحال میشم

والا خودمم توش موندم مونا:/چرا شکلک نداره:(
اره ولی تو پوزم خورد مغازه لباسی بسته بود:/
چشم برات میذارم گلم:/

ناهید دوشنبه 22 تیر 1394 ساعت 18:52

داداش منم تا مامان بابا بهمون پول میدن میگه عیدی من کو؟ o.O?
حالا کار نداره چله تابستون باشه زمستون باشه عید باشه نباشه :)))
من دیگه اصن حوصله خرید ندارم -________-
ینی دیگه اصن لباس برام مهم نیست
همه ی لباسام مشکیه دیگه تنوع لازم ندارم :)
هر چی هم بخرم همه تغییری حس نمیکنن d=
+مرسی از اینکه ب وبم سر زدی :)

سلام...
ولی داداشای من همشون دستشون تو جیب خودشونه!
ولی من اینقد خرید رو دوس دارم ولی با یه ادم با حوصله چون من خیلی سخت پسندم !بعدش ای داداش من اصلا نمیذاره من مشکی بپوشم میگه باید رنگای شاد بپوشی :/ خواهش گلم اگه موافقی همو بلینکیم/:

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد