فقط خدا

فقط خدا

خدایا به امید خودت نه بندگان بی خودت...
فقط خدا

فقط خدا

خدایا به امید خودت نه بندگان بی خودت...

۶

Slm

دارم بوی خوش سیب رو میبینم ... بقول داداشم هر فیلمی رو باید هزاربار دید :/

 منم هی فیلمای تکراری  ببینم ...خلاصه بعدشم میخوام رمان بخونم:/

یه امشب، مسجد نرفتم دارم دیونه میشم  یجوری شدم :(

وای توی  فیلمه دختره نمازشو ترک کرده ! :(

من از ادمای بی نماز خیلی بدم میاد یه حس بد نسبت بهشون دارم آخه چرا نباید نماز بخونن چرا واسه رفتن سر گوشی حاضرن ولی واسه نماز نه من خودم نمازم دور میشه ولی  گاهی نمیشه نخونم :(

راستی  نام دیگر سوره حمد داروشافیه یعنی شفا دهنده:)اینو توی فیلمه گفتا :)منم هی حرفا رو میدوزدم :)من یه چیز رو خیلی دوس دارم اگه یه چیز بگم انجام میدید واسم  من خیلی دوست دار م برم مشهد زیارت امام رضا اونم عید فطر با بهترین دوستی که ارزومه ببینمش :(اگه کسی این پستو خوند و دلش مثل دل من داغون یا هم اگه داغون نیستن که خداروشکر ولی یه ایت الکرسی بخونن بین خودشونوو من  تقسیم کنن و برای ظهور اقا امام زمانم دعا کنن :)

ممنون میشم اگه این کارو بکنید :/خدا همراهتون ایشاالله مشکل همه حل بشه تا مشکل منم حل شه :/آخه دلم پره اونم خیلی :(

فعلا خدافس

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد