فقط خدا

فقط خدا

خدایا به امید خودت نه بندگان بی خودت...
فقط خدا

فقط خدا

خدایا به امید خودت نه بندگان بی خودت...

۳

سلام مجدد...همگی خوبین!؟

ولی من داغونم بقدری حالم بد بود رفتن کلاس زبانم منتفی شد نرفتم ...

الانم حالم خوش نیست از ظهر تا حالا همش اوردم بالا دلم میخواد همی الان بمیرم توی هر ماه من یه بلایی سرم میاد میدونم الان بابامم شاکی میشه اخه هر ماه من یه مشکل ناگهانی تو یه روز برام پیش میاد همه خسته ان ازم منم خو دارم از درد میمیرم وقتی از حلقم خون امد یه فکرای مزمنی امد سراغم  خیلی ترسیدم ولی خودمم نمیدونم دلیلش چی بود:(

وای دارم از درد میمیرم:٫

نظرات 2 + ارسال نظر
امین یکشنبه 21 تیر 1394 ساعت 20:56

سلام خوبی الان یعنی بهتر شدی
ایشالا که چیزی نیست و زودی خوب میشی

Slm
ایشاالا فعلا که همونطورم:/

سمنو یکشنبه 21 تیر 1394 ساعت 20:17 http://3amanoo.blogsky.com

ای وای چرا پس نمیری دکتر!؟؟؟

آخه بابا نیست خونه:(
باشه هم من نمیرم :(
میخوام بمیرم:/

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد