فقط خدا

فقط خدا

خدایا به امید خودت نه بندگان بی خودت...
فقط خدا

فقط خدا

خدایا به امید خودت نه بندگان بی خودت...

سکوت و یکدنیا نگفتنی

 دلم گرفته میدونم رسم نیس بی موقعه برگشتن به خونه حتی خونه خودت ...

ولی دلم گرفته از دنیا از خودم که شدم دروغ دروغ گریه گریه !!

مینویسم گاهی ولی شاید کم چون واقعا بعضی وقتا دنبال یکی ام حرفامو گوش بده و همینجوری بگه عزیزم میفهممت حتی اگه نفهمه بگه فدای سرت حتی اگه بدترین کار دنیا رو کرده باشم کمکم کنه و بلندم کنه !! 

خدایا کاش اون اتفاق خوبی که همه میگن بیوفته  چون واقعا نیاز دارم به اون اتفاق خوب ...

خدایا مددی ...

نظرات 3 + ارسال نظر
فاطمه چهارشنبه 17 مرداد 1397 ساعت 00:22 http://fatemee79.blogfa.com

یاد حرفامون میفتم که قدیم تر...خیلی قدیم تر میزدیم..چقد بچه بودیم!
ولی الان کلی عوض شدیم...دغدغه هامونم عوض شده..
زندگی همیشه یه سنگ میذاره جلو پات..همیشه یه غول میکاره جلو راهت...
ولی مطمئن باش قدرتشو جنگ باهاشو دیده
و این که یکی همیشه هست که نگات میکنه و حواسش هست بهت..و پشتت هست تا تهش!
خوب میدونم بعد خوندن این حرفایی که نوشتم شاید بگی هی دلت خوشه...چرت و پرته همش..بالا چیه!و فلان!
خودمم میگفتم..
ولی خب ..یه روزی که امیدوارم زود باشه...معجزه شو میبینی و لبخند میزنی مطمئن باش....

عزیزم حرفای تو همش درسته !
ولی من دیگه کارم از امید گذشته دارم میرم زیر نظر روانشناس با حاد رسیدم ..

فاطمه سه‌شنبه 16 مرداد 1397 ساعت 02:13 http://fatemee79.blogfa.com

سلام قربانت..
خوبی؟
گریه چرا؟
سخت نگیر عزیزم...
کاش این تنهایی لعنتی دستشو از رو گلوی هممون برداره که بغضامون هی نترکن پشت هم

سلام قربانت خودت خوبی
کجایی کم پیدایی؟
بعضی وقتا سخت میگیرنت و مجبوری سکوت کنی !
اهوم کاش ...

بهامین سه‌شنبه 16 مرداد 1397 ساعت 02:12 http://notbookman.blogsky.com/

نبینمت ناراحت و دل گرفته باشی ها

خوش اومدی عزیزم دوباره به وبلاگ

خاله حالم خوب نیست دروغ گفتم به کسی که قصد کمک داشت دارم از عذاب وجدان میمیرم !!
ممنونم عزیزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد