فقط خدا

فقط خدا

خدایا به امید خودت نه بندگان بی خودت...
فقط خدا

فقط خدا

خدایا به امید خودت نه بندگان بی خودت...

و آزادی از آن من است !!

و آزادی از آن من است !!فینیش مای فاینال اگزم !!

هیچ وقت تاریخ توی کتم نرفت الا 22بهمن بلا استثنا بود :/ و ب این نتیجه رسیدم که امتحانش رو خوب ندادم ولی بازم شکر ^_^ 

ب وقت آزادی ولییییییی کلی کار انجام نداده و عقب افتاده کوچولو موچولو !!!

رفتن ب خیاطی .کارای عقب افتاده خونه و خوندن کلی کتاب خاک خورده و اما خوندن قرانم ک کلییی از مملکت عقبم ^_^ من خستگی و خواب و این حرفا تو کتم نمیره کار خودم رو انجام میدم :) 

امیدوارم تابستان خوبی رو آغاز کنم :) باشد که موفق شم...

نظرات 1 + ارسال نظر
بهامین شنبه 12 خرداد 1397 ساعت 19:31 http://notbookman.blogsky.com

سللام عزیزم
خوبی؟؟؟
نماز روزه هات قبول

امتحانات چطور بود؟؟

سلام خاله جان خودم
خداروشکر شما خوبی
همچنین تماز و روزه شما قبول درگاه حق
خداروشکر ولی تاریخ رو خراب کردم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد