فقط خدا

فقط خدا

خدایا به امید خودت نه بندگان بی خودت...
فقط خدا

فقط خدا

خدایا به امید خودت نه بندگان بی خودت...

بازم سرماخوردگی!!!

 سلام:|)

اینکه بگم برای بار چهارم سرما خوردم دروغ نیست به جان خودم :|

دنگ افتادم ، حالم بمیر نمیره ...داغونم  فجیح حالم  بده و هی عطسه میکنم  ، ای ای  ای  چقدر واقعا حالم بده ... واقعا پاییزامسال واقعا بد بود ...

ای که چقدر بدنم و مماخم درد میکنه‍...

شبتون بخیر(:

±راستی یکی از سوژه های رادیو بلاگیها من بودم :دی

بس ذوق کردم :دی

نظرات 7 + ارسال نظر
مجتبی_یاس ارغوان شنبه 27 آذر 1395 ساعت 09:49

مواظب باش

چشم

مهدیه یکشنبه 21 آذر 1395 ساعت 20:33

سلام خوبی گلی انشالله هر چی زودتر خوب بشی هوا خیلیی سرد شد منم سرما خوردم داغونم ولی من که تو بیمارستان بودم سرما خوردم فردا خوددم خدا بخدا بستری میشم با این حالم سرم خیلیی درد میکن

سلام مرسییی گلم:دی
ایشاالله آجیییی:دی
بیمارستان چراااا؟؟
بحق پنج تن که این سرمارو نخوری واقعا داغون میشی:(

نسیم یکشنبه 21 آذر 1395 ساعت 18:21 http://www.kharnebesht.blogsky.com

سلام پرستش زنده ای رفیق؟من هنوز تو رختخوابم :))

بله بله فعلا زنده ایم:دی
من یک تصادف فجیح کردم:دی

نسیم یکشنبه 21 آذر 1395 ساعت 15:16 http://www.kharnebesht.blogsky.com

سلام مجدد . خخخ جات خالی . سرم خیلی درد بدنم کوفته گردنمم درد .خو همون دیگه نامردا نمی فهمن مریض یعنی چی بی شعورن دیگه . خخخخ من بچه شری بودم راهنمایی.هر چی راهنمایی شر بودم دبیرستان افسرده شدم ناظمای خر احمقی داشتیم .فاز نوشتنم نمیاد انقدرم کار دارم... امروز کلاس فرانسه نشد برم باشگاهم نشد برم یه روز از همه چی عقب افتادم.

سلام :دی
منم ولی خداروشکر بهترم الان:دی
هیچ کی درک نمیکنه :دی
فقژ بلدن غر غر کنند:دی
من شورم توی دبیرستان بیشتره :دی
منم درسای مدرسم بکل عقب افتادم:دی

نسیم یکشنبه 21 آذر 1395 ساعت 11:56 http://www.kharnebesht.blogsky.com

مخلص کلام این که سرماخوردگی خر است :|

والا همیشه بوده و هست :دی

نسیم یکشنبه 21 آذر 1395 ساعت 11:56 http://www.kharnebesht.blogsky.com

سلام دوستم خوبی؟ من تو تشک ول شدم چایی و کنجد عسلی خوردم هیچکسم نیس بهم غذا بدههههه تازه الان بیان خونه غر می زنن چرا ظرف نشستی.این وسط دراز شدم دارم کتاب داستان می خونم :))
یاد زمان مدرسه خودم افتادم که کلا می پیچوندم .ناظم زنگ می زد خونه که چرا نیومدی می گفتم خوابم میاد می گفت باشه بخواب ؛)))
مطمئن بودن کاری نمی کنم و جایی نمی رم. دو بار دوم راهنمایی از مدرسه فرار کردم رفتم خونه برنامه کودک ببینم :)))

سلام عزیزم ممنون خوب نه ولی بهترم:دی
به به چه چیزایی خوردی توهما:) چرا غر بزنن خو مریض بودی:دی
چه خوب ولی خداوکیلی من وقتی سرما میخورم کلاس درس برام خفه کننده اس بدجور:دی
توهم داستانای جالبی داری نسیم چرا نمینویسی ؟!!

نسیم یکشنبه 21 آذر 1395 ساعت 02:29 http://www.kharnebesht.blogsky.com

پس بیا با هم بنالیم
مماخ منم درد
سرم درد
فین فین فییییییینننن

چه جالب همدردیم(:
منم مماخم میسوزه(:
منم
فین فین فین منم:دی
عوامل مشترک سرماخوردگی:دی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد