فقط خدا

فقط خدا

خدایا به امید خودت نه بندگان بی خودت...
فقط خدا

فقط خدا

خدایا به امید خودت نه بندگان بی خودت...

هندزفری و سوپرایز من :)

سلام به دختراااا :))

روزمون پیشاپیش مبارک ،دل پسرام آب چون ما روز مخصوص خودمون داریم ولی اونا ندارن :))

دلخوشی وقتی نداری از هیچی خودتو الکی خوشحال میکنی :))

مثلاً : من بعد یه سال فهمیدم بابامم هندزفری داره ولی استفاده نمیکنه و کارتونشو انداخته دور منم مثلا آمدم نگاه کارتونش کنم با یه هندزفری سفید خوشگل رو به رو شدم وای جیک ثانیه‍...ای قاپیدمش و به کسیم نگفتم بین خودمون باشه وا بابامم نمیفهمه  /بهش نگیدا مال خودمه‍...من ندارم یعنی دارما اونم از گوشی نوکی داداش قاپیدم کسی نفهمید  ، من دزد نیستماااا از این فکرا نکنیدا من چنین حسی نسبت به هندزفریای خانواده دارم :))

± به بابام میگم فردا چه روز قشنگیه مگه نه میگه ببینم تو چه برنامه‍...ای واسه من داری  منم با کمی خنده ملیح نه بابا من کی واسه شما برنامه چیدم اصلا من کی باشم برنامه بچینم :/ بابا با کمی خنده خدا کنه‍...همین باشه :)) میگم بابا پول من چی شد میگه بگو پول میخوام نگو فردا چه روز قشنگیه‍...❤ من : بابااااااااا ،بابا: جان :/ من: فردا چه روزیه ؟؟ بابا: روز مرد با یه لبخند گنده  من : بابااااااااااا :|  بابا: اههههههههههه فهمیدم روز دختره‍...❤ من : خب میخوای چی تقدیم کنی ؟؟ خب پولتو میدم بهت :))  من : اون که مال خودمه‍.... بابا: حالا ببینم چی بشه/من با خودم گفتگویی به این نتیجه رسیدم : بابا همون پول خودمم نگیره ازم کلی شاهکاره چه برسه کادو روز دختر بده بهم :))

± آقا ما به این نتیجه سراسر زنانه رسیدم که قید بابا رو بزنم از مامان هدیه بخوام :)) قربون مامانم بشم هیچ وقت نه نمیگه‍...ببینم الان دلش بسوزه بگیره یا بگه وای خدا تو توی همین ماه دوتا روسری دوتا شلوار ازم خریدی تازه تو مانتوهاتم هنوز از عید که خریدی نپوشیدی :| و منم همون هندزفری که ازشون قاپیدم بزنم بهحساب روز دختر :| بیخی اینم شد زندگی :)) آخه چرا دختر درست کردین که‍.... الان توش موندین :/والا :| یه عشقم نداریم وارداره بیاد خونمون ناز و ماز بکشه بعد کلی سوپرایزت کنه :||| البته بهتر که نیست باید حرص اونم میخوردم :))) سوپرایز مامان بابام اینه : پری فردا میخوایم بریم خونه باباجون من خر ذوق میشم نکنه اونجا حکم شمالووو داره واسه من دیگه از ذوق میمیرم وقتی میریم باباجون بدلیل آلزایمر مارو از گرما و تاریکی میکوشه لامپ میزنم میگه روشن من تورو میبینم روسری سرت نیست چرا لامپ میزنی من  کولر میزنی میگه تو خیلی نفهمیا میگم چرا میگه هوا به ای خوبی تو مریضیا  و مشکل داری و من  و وقتی میخوابم روبروی کولر تا نیاد خاموش کنه با عصا کلبود شکافیم میکنه از بس که میزنه طرفتم و من  و در آخر با داااااد بابا جووووون من میرماااا خیلی ریلکس میگه خو برو اینجوری خرجمونم کمتره و من این میشم  خلاصه سویرایز ما اینه:|| 

میگن خبرای خوش در راه است و من با کلی شک میگم اینا خوابه نه خبره‍....(((:

همین :|

موضوع : هندزفزی و سوپرایز:))

نظرات 2 + ارسال نظر
مجتبی_یاس ارغوان پنج‌شنبه 14 مرداد 1395 ساعت 11:10

هوووووم به ما سلام نتردی

روزتون خیلی مبارک

واووو منم ی هندزفری میخام..

دختر بلاسهیچ خونه ای بی بلا نشه

همیشه لبت خندون

نوچ چون شما روز برا خودتون ندارینننن
مرسی گلم:))
بذار یکیشون گوشی بخرن اونو میقاپم واسه شما:))
بعله‍....❤
ممنونم ، همچنین

بهامین پنج‌شنبه 14 مرداد 1395 ساعت 08:17 http://notbookman.blogsky.com/

روزت مبارک عزیزم

Mer30 azizam:))
Hachenin khale joooonam❤

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد