فقط خدا

فقط خدا

خدایا به امید خودت نه بندگان بی خودت...
فقط خدا

فقط خدا

خدایا به امید خودت نه بندگان بی خودت...

ناراحتی + بی پولی ولاغیر:|

سلام:))

حس غربیگی تمام وجودمو گرفته‍...تمام دیشب را با بالشتی خیس گذراندم وقتی صدای خندم بین حرفاش میپیچید میخندیدم یهو تمام کاراش واسم مرور میشد و دوباره بغض امانم نمیداد و ریز و ریز اشک میومد پایین ،خدایا من کی از پس این حرفا و تجدید نظرات راحت میشم :|| کی ؟ کی؟ ها خدا مگه‍...قرار نیست این هدفی که من در پیش گرفتم تو هم کمکم کنی؟ ها؟ خدای قشنگم نمیتونی واسه این دهن آدما یه قفل بسازی که قفل سازم نتونه بازش کنه‍...؟؟ اگه میتونی دستتو بذار رو دهن من جای قفل ،تا جایی که کم میارم ورندارم حرف دلمو سفره ناهار هرکسی کنم که گشنه‍...اس حریصه‍...\: خدایش من اول باید سعی کنم این زبون و دهنم رو با کنترل قبلی عقلم مدیریت کنم بعد تغییر کنم :|| خدا خیلی دوستت دارم (i love you God) اگه‍...روزی لازم باشه به هر زبانی بهت میگم دوستت دارم :)) تنها تویی که جایی واسه تسکین دردام پیدا میکنی ،من پدر و مادرم دوست دارم هرچند هرکدوم واسم کم کاریم کردن و ناراحتمم کردن ولی با این وجود خیلی دوسشون دارم خب پدرمه‍.. دخترشو دوس داره ولی با فکرایی که از قدیم بهش ارث رسیده اجازه نمیدن که به دخترش ابراز دوست داشتن کنه‍...خب اونم مادره‍...من بدون وجودش حتی یه لحظه بعد از بودن مادرم رو هم نمیتونم تصور کنم چون زنده نمی مونم:||خب گاهی مجبورم جواب تک به تک حرفاشونو بدم تا کسی یادش نره حالا که فرزند آخرم حقی ندارم چرا منم حق دارم از حقم دفاع کنم دیگه‍...دلم میخواد برم خرید برم پاساژای شهر رو بگردم برم با یه دوست عزیز یه کافی شاپ دنج و هعی از بچگیامون حرف بزنیم ، و هعییییی هر هر کر کر بهم بخندیم :) (کاش دانی بود کاش صبی بود)/دانی و صبی دخترای مهمونای شیرازیمونن، اینقدر گلن وقتی شبا خونمونن اونشب عشق است واسه ما:))/ و اما داشتم میگفتم حسابی دلم  خیلی چیزایییی میخواد که قابل تصور نیست :\/\/ ولیییییی ولییییی وضع مالی به صفر رسیده‍....که حتی از خریدن یه بستی۵۰۰تومنی هم حراس و ترس دارم :| مسخره نیست بخدا وضعم خیلی داغونه‍...منتظر پولیم که قراره‍...بابا این سری کارت به کارت کنه‍...چون میگه تو وقتی پول رو بهت میدم فوری میری باش خرید و یه مشت لباس میخری  که ارزش نداره‍...

توی این لیست خریدای این ماهم یه‍...لیوان کافه ای میخوام و یه مدل خودکار رنگی رنگی که من دنبالشم:)) و باید یه مقدار پول به دوستم بدم :) و یه مقدارم باید هزینه‍.،. لباسای تیر ماهیم رو بدم :|| 

و اما روز دختر واسم هیچی نگرفتن (: اشکالی نداره‍... چون واسه مامانم و بابام هیچی نگرفتم روزشون ولی برا بابا کیک پختم :)) اشکال نداره:*)

روز دختر دوستای شیرازی خونمون بودن صبی که با عزیزش دعواش شده بود اون لحظه‍...ناراحت بود ولی دانی همین که شام داشت میخورد بلند صدام زد پرستش تا برگشتم نگاش کنم گفت جیگرتو بشم :)) روزت مبارک عزیزمم منم گفتم مرسی عشقم همچنین:)) ولی حسابی اون شب خوش گذشت:)) کاش دوباره بیان پیشمون:)) و اینم از این:)) امسالم مثل همیشه سفری در پیش نیست:))

±خوشحالم مگهان دوباره دست به قلم برد :)) عزیزم از خداوند میخواهم قلبی پاک و دلی قشنگ و زندگی رویایی نصیبت کند و غم آخرت باشد مرگ این عزیز :))

نظرات 2 + ارسال نظر
آقا ورزشی چهارشنبه 27 مرداد 1395 ساعت 14:33 http://aghavarzeshi.blogfa.com/1392/05/2

موفق باشیدوست عزیز به من هم سر بزن متشکرم

ممنونم ، چشم:*)

Juddya شنبه 16 مرداد 1395 ساعت 22:49 http://juddya-abbot20.blogsky.com

زیاد سخت نگیرعزیزم

والا جودی جونم من مثل بقیه زیادم سخت نمیگیرم از همه لحاظ ساده تر از بقیه‍...ام(:
ولی این سادگیمه‍...خیلی چیزا رو زیر سوال برده‍...(: بازم من همه لحاظ گذشت میکنم خدا جای حق نشسته همیشه‍...که یه جور نمیگذره‍...(:

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد