فقط خدا

فقط خدا

خدایا به امید خودت نه بندگان بی خودت...
فقط خدا

فقط خدا

خدایا به امید خودت نه بندگان بی خودت...

تلاش های بی دریغ ...

راستی کتاب خوندن رو شـــروع کردم ...

ورزش و رقصیدنم شروع کردم ...

میخوام از فردا نقاشی کشیــدنم شروع کنم...

میخوام لذت ببـــرم تماما لذت ببرم ...

زنــــــدگی جایی برای لذت بردنه ، با تمام توانم تلاش میکنم که وقتی به یک مرد رسیدم از وجودم و برخوردم شرمش بیـاد ...

مطمئنم ناخواسته یه روز سر راهـم قرار میگیره ولی اون روز یادش میارم که خیلی چیـــزا دیگه تموم شـده ...

هیچ وقت دلـم برای روزایی که گذشت تنگ نمیشه و نخواهـــد شد اینو میدونم چون تمام راهای ارتباطی رو قطع کردم نه با اون بلکه هر کسی که احساس کنم ذره ای به من آسیب میرسونه...

من یک روز بهترین خودم خواهم شدو امـــا اون روز دیر نخواهـــد بود مطمئنم ...


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد