فقط خدا

فقط خدا

خدایا به امید خودت نه بندگان بی خودت...
فقط خدا

فقط خدا

خدایا به امید خودت نه بندگان بی خودت...

من میتونم:)

سلام دوستان :)

امیدوارم  همگی حالتون خوب باشه :|

از چی بگم از کوه صبرم یا دریای پر از غمم ...

امتحانا قانونی تموم شده ولی  ما تا۶بهمن امتحان  داریم دلیلش فقط خود دانش اموزا هستن که اینور اونورش میکردن...

امروز یه تقلبی شاهکار به دخترا دادم در حد مرگ میلرزیدم ...من نمیدونم چرا اینجوریم ...چرا جواب بدی رو با خوبی میدم ...مامان همون  دختر دیروز منو مورد تمسخر گرفت توی باشگاه :|

دیروز برای همیشه تصمیم گرفتم برای همیشه باشگاه رو ترک کنم  ولی  بچه ها منتقدم که حرف بقیه مطرح نیست مهم خودمم که نشاط و سرزندگی واسم مهمه:)

توی حین ورزش کردن بودیم بغض خفم کرد خودم نفهمیدم چی شد تصمیم بگیرم برم خونه ..رفتم دم گوش دوستم گفتم من میخوام برم خونه  وقتی رفتم در سالن بستم رفتم رخت کن لباس بپوشم  که دوستم امد با تمام التماس گفت تورو خدا منو تنها نذار من نمیتونم گفتم من حالم خوب نیست همینجوری که باهاش حرف میزدم  گریه میکردم رفتم بیرون توی حیاط  سالن نشستم با تمام وجود زار زدم  ولی به خودم امدم  گفتم منم یه دخترم غرور دخترونه دارم نذارم کسی ناراحتیمو بدونه با تمام توان قرص نشستم  بیرون یه ساعت نیم گذشت دوستم امد و رفتیم توی راه از غرورمو اخلاقم خیلی چیزا بهش گفتم گفت وقتی چنین حرفی رو به تو زد من از ناراحتی نمیتونستم چی جوابشو بدم ..گفتم من دیگه نمیام ولی اگه بیام یه کلمه هم باهاشون حرف نمیزنم این حرف اول و اخرم بود ... 

از فرد من میشم همون نقاب سگ با اخلاق روباره :|

میخوام خودم باشم در نقش دیگران ...همونجوری که رفتار میکنن مثل خودشون که با رفتار سگیشون ادمو نازاحت میکنن منم مثل سگ کم محلی میکنم تا حال کنن :|

شروع شد همچی دوباره خیلی زود :\

من بزرگم باید اخلاق بزرگوارانه به خودم بگیرم:|

راستی منو معلم ریاضی باهم متقاعدانه  اشتی کردیم ...الان بحث شخصیت هر کسی به خودش ربط داره...قبل امتحان ترم رفتم پیشش تنهایی باهم حرف زدیم نخواستم کسی بدونه حرفامو  وقتی حرفامو زدم  جوابم داد اگه من بدم  شخصیت  خودم خورد میشه تو خودت بخاطر من یا هر کسی نبر زیر سوال تو بزرگ شدی دیگه بحث پارسالت با امسالت و سال دیگه هم فرق داره من یه نگاه دیگه به تو و بقیه کلاس دارم  تو بزرگ شدی  نباید مثل بقیه حرف بزنی ...من  تو رو از خانواده با شخصیتی میدونم  انتظار من بیشتر از اینا از توهه منم معذرت خواهی کردم خدافظ و بعد از اون روز تونستم چند کلید از بزرگی رو توی خودم روشن کنم :|

اونم اینکه نذارم اشکای گوهربارمو  نذارم کسی ببینه :|

اینکه واسه خودم و شخصیتم ارزش قائل شم :)

من تا فرداهایی که خواهد امد ادامه دارم:|

من می تونمممم:))))

راستی من عکسای تولدم و فیلمای  تولدم حذف شد یه چندتاش هست که فردا میذارم ...

شما و من موفق باشیم :))

خدافس:/


خدایاااا من دلم براش تنگ شده چه کنم :|

۸۴

سلام به همه دوستان عزیز :)

نتم دوهفته قطع بود :| توی این دنیا نبودم :|

خیلی اتفاقات افتاد که اینجا ثبت نشدن ، تولدم ..برگشتن ناگهانی داداشم از تهران یه روز قبل تولدم 

بارون امدن روز تولدم ...خیلی دیگه ..روز شنبه هم امتحانات ترم شروع شد 

اولین امتحان رو گند زدم ...سه روز کامل پاش نشستم اخرشم ۲/۵نمره خراب کردم :(

امروزی رو عالی دادم :)

فردام دارم ،چهارشنبه هم دارم ،شنبه هم دارم ...راستی چهارشنبه قراره با دوستان بریم سینما :)

دیگه دنیای من جو خوبی نداره دوباره طعنه های خانواد شروع شده :|

اون روز زنگ زدم بهش تا برداشت  دوستم گفت ببخشید اشتباه شد ، گفت خواهش میکنم :|

چقدر غریبه شدم من مگه نه ؟!

با دبیر ریاضی دعوام شد ازم دو نمره کم کرد دعوامون جوری شد که من بازنده ی اون دعوا بودم نه اون :|

توی سرما دنبالش دویدم با تمام  وجود بهش گفتم اشتباه کردم بهم گفت بلایی به سرت بیارم مرغای اسمون به حالت گریه کنن:|

اگه دوستم نمیکشیدم کنار کاری میکردم  که پاش به اداره اموزش پرورش برسه ...خدا میدونه چه کارای که با دخترای مردم  نکرده ، من یکیشو سراغ دارم اونم دوست خودمه  باهم دوستن :|

امدم بیام خونه با بابام برم حسابش برسه ولی بد شد زنگ اخر بود :(

با هرجوریش گذشت تا اون روز خودم دوباره پیش قدم اشتی شدم اخه نمیشه ادم با معلمش قهر باشه اونم این اگه بات لج کرد میکوشتت ...بهم گفت برو زبونتو درس کن تا من نمره ریاضیتو درس کنم منم مونده بودم چی بگم گفتم اقا بخدا درستش کردم  یه قهقه خنده داد بعد گفت منم درستش کردم ...داشت بارون میومد شیشه ماشین باز بود  داشت باهام  حرف میزد  دوتا قطره اب ریخت تو ماشینش بهم گفت شرمنده دارم خیس میشم خودتم برو تا خیس نشی :|

اخه یکی نیست بگه برو دنبال دوستات که هم سن دختر بزرگتن :|

خیلی ازش متنفرم دنبال یه فرصتم حقمو ازش بگیرم ببینم کی باشه :)

من برم قرار با زن داداشم برم بیابون :)

راستی توی پست بدی عکسای تولدم رو میذارم:)

خدافس همگی ..التماس دعا:)