فقط خدا

فقط خدا

خدایا به امید خودت نه بندگان بی خودت...
فقط خدا

فقط خدا

خدایا به امید خودت نه بندگان بی خودت...

و اما:)

سلام:))

امروز از اون روزای سوپرایزی بود :))

رفتم خونه عموم و خونه بابا بزرگم ، بماند اون قضیه بله برون دختر عمومم پیش کشیدم :))

و کلی غر غر و غر زن عموم  و منم همچی رو راست و حسینی بهش گفتم ،حتی یه چیزی هم بدهکار شدیم :|| خلاصه‍...اون قهر رو باطلش کردیم و آشتی کردیم و امیدوارم زن عموم دوباره خرابش نکنه‍...(: خیلی خستمه‍.../:

راستی میشه‍...اخلاق آدما تغییر کنه‍...میشه رفتارشون تغییر کنه‍... میخوام همچی رو از نو بسازم میخوام خیلیا رو ببرم توی لیست سیاه زندگیم و هرچی گفتن رو به روشون فقط یه‍...لبخند بزنم ،گاهی یه لبخند کلی حرف رو به آدم میرسونه‍...میخوام اون چیزی بشم که بقیه در مقابلم هستن و منم مثل خودشون بی تفاوت باشم و اون بی تفاوتی رو بذارم به حساب مهربونیم همونجوری که خودشون حساب میکنن:)) یه‍...تغییر یکم فرصت میخواد کم کم پله به پله ، پا به پا و اما در آخر یه دنیا تغییر :)) من باید تغییر کنم وگرنه زندگیم به باد میره‍...میخوام یه چیزایی رو حذف کنم تا به چیزای دیگه برسم ، واقعیتش من خیلی خوب بودم هم واسه‍...خانواده مادرم هم پدرم ولی بهم ثابت شد اینا به خوبی های من بی تفاوت هستن و نمیبینن این مسئله‍...رو و امیدوارم خدا جواب این بی تفاوتی رو بهشون بده‍...مخصوصاً اونایی که حرفا رو فقط از طرف من میزنن و میگن پرستش باعث شده فلانی قهر کنه‍...با خانواده شوهرش یعنی دلم میخواد جرش بدم وقتی این حرفا رو چرتکی پرتکی میزنه و یکم فکر نمیکنه‍...میبینمت چقدر احترامت میکنن خدایش الان که گفتی پرستش فلان حرفو زده که خدا میدونه نزدم بخداوندی خدا که کسی بالاتر از خدا نیست من بخاطر زن چش سفیدش پشت به خانواده پدرم کردم ، خدایش میبینمت ه‍عه‍...|: خدایا خودت بزرگی به امید خودت (: 

± یه‍...تغییر حسابی لازم دارم :)) 

± من میتونم:))

نظرات 4 + ارسال نظر
Juddya شنبه 16 مرداد 1395 ساعت 20:11 http://juddya-abbot20.blogsky.com

Mer30

Juddya جمعه 15 مرداد 1395 ساعت 22:19 http://juddya-abbot20.blogsky.com

حقیقته عزیزم :-) فقط کافیه بخوای

بعله‍....(:
میخوام :))

مهدیه جمعه 15 مرداد 1395 ساعت 22:10

چرا نتونی عزیزوووم ...خواستن توانستن است ....

انشاالله میتونم:))

Juddya جمعه 15 مرداد 1395 ساعت 21:08 http://juddya-abbot20.blogsky.com

ارره میتونیییی :-)

Mer30 azizam:-)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد